subota, 10. svibnja 2014.

Subota/ Saturday


Subota je osvanula bez kiše! Sve drugo je bilo manje bitno, ja sam otvorila sezonu golih nogu, briga me, i veselo otišla u centar s Lanom.
Na Trgu je Zona 45, sajam dizajnera robe, obuće i nakita iz regije ( Hrvatska, Slovenija, Bosna i Srbija), a mene je zanimao štand Gita cipela, jer sam se nameračila na njihove sandale i već valjda pola godine kemijam kako doći do njih i vidjet ima li što za mene. Oni su iz Kloštar Ivanića, prodaju po sajmovima, nemaju svoje dućane, pa je bilo potrebno određeno vrijeme da se nađemo. I kad smo se našli, sve je išlo ko po loju. Našla sam točno one koje sam zavoljela preko ekrana, na njihovoj FB stranici.
Sandale su hrvatski proizvod, kožne, ručno rađene.


Today was a rain- free day! Everything else was less important, I decided to open bare legs season, I don't care, and I went to the center with Lana .
At the main square there was a designer's fair, with many wardrobe, jewelry and shoe boots, but I was mainly interested in finding one booth. Gita shoes, a Croatian brand that has no stores and sells mainly at fairs, was there, and finally I had the chance to see if there are sandals I fell in love with over monitor.
And there they were. Everything I wanted. They're mine.
The sandals are hand made, leather, and very comfortable, as far as I can tell.
Osim sajma, u Kaptol centru se odvijala izložba Peristil na Kaptolu, gdje je Restauratorski zavod upriličio događanja kroz par subota, i gdje možete vidjeti što se sve na Peristilu restauriralo u zadnjih deset godina.
Ako imate malo veće klince, subotama imaju radionice za njih, mogu peći keramiku, raditi rimske novčice i slične zabavne stvari. (ne znam zašto su to radionice samo za djecu? ) Prijateljica mi tamo radi, pa sam ostavila Lanu na kratko da obiđe dućane koji su je zanimali, a ja sam pogledala izložbu, a onda sam dobila priliku i malo klesati, da vidim kako se to radi. Da znate da je baš zanimljivo. Kad vidite kako to netko drugi radi, sve tako lako izgleda. Onda sam ja uzela dlijeto i batić u ruke, i satrala slova koja smo klesali. Osim toga, slikala sam se pored sfinge (nije original) koju si je Dioklecijan prisvojio i dao dovest u Split.

Beside the fair, there is an exhibition at the Kaptol center, called Peristil at Kaptol. Peristil is a part of old town Split, and it belongs to Diocletian palace. Croatian Conservation Institute has worked a decade renovating parts of Peristil, and exhibitions shows many details and information about what has been saved and renovated. They have organized interesting children's workshop where kids can make roman coins and bake ceramic stuff.
My friend works there, so I hopped to say hello and see the exhibition, and she walked me to a part where I tried to emboss. It actually looks easier then it is. When I finally took cutter in my hands, it looked terrible, I almost ruined the letters on the board.
There was also a sphinx (not the original), that Diocletian ordered to bring to him to Split palace from Africa.

Zanimljivo, jelda?
Nakon što sam ja kupila i sandale i pogledala izložbu, a Lana nije uspjela naći ništa, otišle smo jesti.
Ima u Skalinskoj (meni) novi restoran, na početku ulice, Umami. Znate li što inače znači riječ umami? To je peto osjetilo okusa .
Mali su, terasa koja je jednako mala je bila puna, pa smo sjele unutra. Ne mogu reći za cijeli jelovnik kakav je, ali ja sam jela pileću juhu i curry nakon nje, i jako je fino. Uslužni su i ljubazni, sviđa mi se kako možete sami uzimati začine (brdo njih) na stolu.

Interesting, right?
And after I bought the most beautiful sandals (and Lana couldn't find anything she liked), we went for a lunch.There is a new (to me) asian restaurant, Umami . Do you know what umami means? It is one of five basic tastes.
It is a small place, terrace even smaller, so we found place inside. I eat chicken soup and curry, and for that I can say it was delicious. They offer a good service, an dI liked all the spices on the table, from where I could choose any of them.

Želim vam ugodan vikend, lijepo se odmorite i iskoristite sunce, ako ga bude bilo kod vas:)
Hope you're having a lovely weekend, and enjoy the sun, if there is any in your region :)

Broj komentara: 12 :

  1. Ajme, prekrasne sandale. Takve tražim godinama. Odmah idem na njihov fejs :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super su udobne. na FB su ovdje: https://www.facebook.com/pages/GITA-%C5%A1ik-cipele/411084508925369

      Izbriši
  2. aaaa mogle smo se i srest! :D ja sam danas bila na Dolcu u šopingu s mužem, pa smo sjeli na kavu na Trg, ali nisam imala snage ulazit u šator... moram priznat da nisam imala pojma za ovu Peristilsku izložbu na Kaptolu! do kad traje? a da samo znaš koliko sam godina i godina visila po toj sfingi (originalnoj, naravno. jasno mi je sad da se to baš i ne smije, ali kad živiš u gradu starom 1700 godina... pa on je čitav ko jedan veliki muzej! :D)... Peristil je jedno od najlipših mista u Splitu, ali je nekada bio i okupljalište mladih alternativaca (svi smo bili tamo, zimi i liti, u podne i u ponoć, pankeri, hipiji, metalci, rokeri...).

    OdgovoriIzbriši
  3. Peristil je još iduće dvije subote na Kaptolu, odi, toplo preporučam.
    što se tiče sfingi, mislim da ih je 4, ali su stvarno uništene, jedva se prepoznaju dijelovi, ovo je, ako sam dobro zapamtila, najbolje očuvana. naravno da ste visili, jel ima što u Splitu a da je kasnije sagrađeno? pa cijeli stari dio je povijesan :) meni jako lijep naravno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, je, to je ta naša pankerska sfinga! :D znači, samo subotom je to na Kaptolu? iduću subotu nisam u ZG, ali onu tamo bi tribala bit. baš bi volila to vidit...

      Izbriši
  4. Vidjela sam te šuze i sandale na sajmu u Splitu, oduševile su me , al nisam znala tko ih izrađuje, idem na FB "vižitati ih" !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gita bi mi trebala dati proviziju koliko ih hvalim :)

      Izbriši
  5. I ja sam bila na Zoni, i vidjela ove divne sandale, ali kako sam neki dan kupila slicne, morala sam ih ovaj put preskociti. Zato nije bilo preskakanja na standu sexy plexy... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da znam koji je štand..to jest znam da sam zatsala kod jednog s plastičnim ogrlicama, pa sam ispitivala kako rade plastične ogrlice u jednom komadu, izgleda ko savijena plastična žlica :D jel to taj?

      Izbriši
  6. Jao pa jesam tebe vidjela, tamo kod Hypa na Trgu. Skužila sam da čak i svu odjeću prepoznajem s bloga :kripistalker: :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa daj se javi kad me idući put budeš uhodila :)

      Izbriši
    2. Budem, ovo mi je bio šok u žurnom prolazu :D Inače takve susrete bolje planiram, stojim u grmlju, imam dalekozorčić i to :p

      Izbriši

}, 10);