četvrtak, 8. svibnja 2014.

Zdrava hrana: Piletina, grah, kukuruz i paprika/ Good food: chicken, beans, corn and paprika

Kako je ovdje još uvijek hladno proljeće, imam potrebu jesti topla jela, koja inače više spremam u jesenskim i zimskim periodima.

Na malo ulja ispekla sam komadiće piletine.
Zatim sam  tom ulju dodala grah, kukuruz, isjeckani luk. Od začina sam stavila sol, papar, kurkumu, crvenu papriku i čili.
Mješavini sam dodala prije skuhan proso i pelate i pustila da se krčka.
Proso je odlična hrana, nema gluten, brzo se skuha (manje od 10 minuta) i primjenjiv je za slane i za slatke kombinacije.

Uz piletinu na naglo i prilog od graha, prosa i kukuruza, kao salatu sam stavila paprike. To su zapečene paprike, koje sam zapekla u jesen i spremila u škrinju.
Priprema i spremanje zahtijevaju oko 30-40 minuta, najviše vremena oduzima krčkanje graha i kukuruza dok se zgušnjava prilog. Proso je dobro skuhati prije, jer voli popiti svu tekućinu.
Ovaj obrok je zasitan i lagan za pripremu. Osim toga, uvijek možete ubaciti nešto što već imate doma (češnjak, razne vrste graha, tikvice ili patlidžane)


Since this spring is everything but warm and sunny, I have a need for warm meals. Today I have prepared chicken with beans, corn, and paprika for the salad.
First, I baked the chicken pieces on a small amount of oil. Then I took the meat out and add beans, corn, onion, tomato pelats and all the spices I love.
Then I added millet, cooked before. Millet is a great food, gluten free, easy to cook, and can go with sweet and salty meals.


Na kraju, ručak je izgledao ovako/ At the end, this is how my lunch looked


Broj komentara: 7 :

  1. Spring is just barely beginning here, but there are still so many chilly days that I've been making lots of warm food too! Sometimes nothing makes you feel more comforted than a good, hot meal. :)

    http://dresseduplikealady.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I agree, If only the cold period would end, let's say, before June? :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. da znaš da je bilo jako fino. em zdravo, em fino :)

      Izbriši
  3. Evo sam logladnila... I znala sam da sam danas nešto zaboravila na Dolcu - proso! Moram ga kupit ovih dana!

    OdgovoriIzbriši
  4. gdje kupuješ proso na Dolcu? tražim kvalitetnog prodavača

    OdgovoriIzbriši

}, 10);