srijeda, 25. lipnja 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Došlo vrijeme za jedan outfit post. 
Kako je ovdje dosta hladno za lipanj, dosta vremena provela sam u hlačama.

The time has come for another outfit post.
And since it has been rather cold here these days, I have spent many days wearing pants.

Majica je zapravo godnji dio piđame, neki hrvatski obrt šije, meni se svidjela majica, i jedva sam ju kupila, jer me prodavačica ubjeđivala da je to piđama i samo piđama i nosi se u krevet i ne nosi se van i gle kako je krasna piđama. Svidjela mi se jer je kobinacija pamuka i satena, jednostavna je a nije obična majica, a ovaj tamni dio je tamnoplavi, u to me uvjerila prodavačica jer sam započela razgovor o crno bijeloj majici.

This shirt is actually a pajama shirt, I liked it a lot seeing it in a store, but I had some problems with the store employee who tried to convince me it is a pajama and should only be used as a pajama.
So, my pajama goes good with my real black pants.


Kad smo već kod piđama, ove hlače našla sam na piđamastom dijelu H&Ma, ali na njihovom webu stoji da su to ljetne hlače- nije da bi me išta spriječilo da nosim i piđamu po vani. Hlače su udobne i lagane i nosive sa puno majica i cipela. Gore je lastika, padaju ravno, nemaju nikakve falde koje ljetne hlače znaju imati, nisu dimijaste, i jako ih volim. Našla sam ih na nekakvom sniženju za 35 kuna, i naravno, nije bilo nijednog drugog dezena. kako je ljeto došlo na par dana, počela sam uvijati kosu oko trake, prava ljetna frizura. ni to nije zadržalo ljeto, i već sam se u međuvremenu ošišala na kraći bob, ali ova uvijuša mi je uvijek rješenje za brzu ljetnu frizuru.


And while we're talking about pajamas, these summer pants I've bought in H&M nightwear part, but their web says it is pants, so it pants! The pants are very comfortable and I found them on sale, so I'm super happy. I have also started making my summer hair does. It is a great way for making my hair look good when there's no time something more complicated.

Na dane kad je grijalo, počela sam nositi i šešire, a nakit sam svela skoro na nulu. Ova haljina je prošlogodišnja, u pranju se djelomično skočila, a djelomično nije, pa se sad pravim da je namjerno asimetrična. Sandale su Gita šik.

When there were really hot, summer days, I've started wearing hats, and wore minimum jewelry. This dress is from last summer, after the first wash it shrank asymmetrically, and now I pretend it is asymmetrical by purpose. My sandals are Gita shick.

Ovo je nova haljina, našla sam ju u C&A, jako je udobna i super pada. Premišljala sam se između ove i zelene verzije (uvijek otrčim na zelene verzije), ali je na kraju prevladala crvena i sad mi nije žao.

This one is new, found in C&A store, and now I'm happy I was convinced by a friend to buy it. I dwell whether I should take the red or the green one ( I always go for the green option), but at the end I took the red one and wasn't wrong.

Broj komentara: 10 :

  1. Crvena haljina u zelenoj varijanti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pazi, ovo je veliki izlazak iz comfort zone za mene :)
      bila sam karakter pa nisam uzela i zelenu!

      Izbriši
    2. Baš je dobras crvena + u zelenoj bi se stopila s pozadinom :D

      Izbriši
  2. Divna si. <3

    Potpuno podupirem nošenje pidžamastih stvari van kreveta. <3 Nikad me se mater nije htjela više odreći nego kad sam u 4. razredu srednje u "školu" otišla u donjem dijelu muške pidžame. :D

    A zadnja haljina je odlična i fantastično ti stoji. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dee, hvala :)
      da, pidžamaste stvari su divne za kombinirati za izvan kreveta. samo treba dobro iskombinirati, da zaista ne izgleda ko da ti je alarm ujutro prekasno zvinio, pa si samo stavila šminku i izletila iz stana :)

      Izbriši
    2. Vice, to bi morao biti neki jako casual Friday da ne obučem ništa:)

      Izbriši
  3. Super outfiti. Mislila sam da sam jedina koja nosi pidžame van hahah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      a ne ne, ja imam dvoje hlača što liče na piđame, i namjeravam proći kroz ljeto u njima ;) i odlične su mi, drago mi je da nisam jedina!

      Izbriši

}, 10);