ponedjeljak, 23. lipnja 2014.

Zdrava hrana/ Good food

U Kauflandu sam naišla na ove velike šampinjone, koje proizvođač zove Bucka, mada ja sumnjam da oni imaju neko pravije ime. U pakiranju su dva šampinjona, a ja sam odlučila napuniti ih .
Odrezala sam središte šampinjona, te stavila peći klobuke na keramičkoj tavi. Postoji mogućnost da se ovakvi šampinjoni zapeku na kraju, u pećnici, ali meni se nije dalo, bilo mi je prevruće za pećnicu.

Zatim sam zdinstala usitnjeno pileće meso, iskosani mladi luk, kukuruz i sjeckanu rajčicu, i dodala sam brdo začina. Kad se sve lijepo zapeklo, prebacila sam punjenje u šampinjone, te za prilog servirala bezglutensku tjesteninu.

Zasitno je i fino, i za spremanje trebate 20tak minuta. Dobar tek!


I've found these mushrooms in the store and bought them. I've decided to stuff them with chicken, onion, corn and tomatoes.
The mushrooms I grilled, and separately grilled chicken with all other ingredients.
Then, stuffed the mushrooms and cooked gluten free pasta for the lunch.

It takes about 20 minutes to prepare this meal, it is delicious and easy to prepare.
Bon apetit!

3 komentara :

  1. Uh, savršeno.. Znaš šta si zaboravila kod ovog recepta? Pa, da pozoveš mene..;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa to je detalj koji je falio!:)) sljedeći put, poziv stiže;)

      Izbriši
  2. glaaaaaaaaadnaaaaaaaaaaaaaaaaaa, a večerala i još je ponoć! :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);