nedjelja, 13. srpnja 2014.

Nedjelja/ Sunday

Prošla nedjelja bila je divna, vozila sam se na biciklu i uživala na suncu. Zatim je uslijedio tjedan kiše i hladnoće, i ja sam tamo negdje u ponedjeljak dobila upalu sinusa, temperaturu, da bih izgubila i glas do srijede i tad sam već zvučala ko da sam bila na koncertu Miše Kovača (a nisam). Nisam bila za ništa cijeli ovaj tjedan, i osim što sam radila i išla na jogu, sve drugo sam stavila na hold dok se ne oporavim.
Srećom, jučer sam se počela osjećati malo bolje. Nekoliko ljudi mi je savjetovalo kalcij u šumećim tabletama za spas glasnica, i bili su u pravu. Hvala vam, ljudi s dobrim savjetom.
A danas je bilo relativno sunčano.
Sunce! Pa sam stavila i spf kremu na lice i ruke i otišla na Bundek. Zanimljivo je, koliko god je Bundek uređen, gazi se preko šljiva bjelica (podsjećaju me na djetinjstvo), a u šetnji do tamo prošla sam pored grmova kamilice. Ako zanemarimo sve one velike zgrade i puno asfalta, prava priroda:)

Last Sunday was wonderful, I went on a bike ride, and enjoyed the sun. The the rain and the cold came, and with I got my sinus ache, and I lost my voice (although I didn't attend any concert, sadly), and felt sick throughout all the week. 
But finally the weekend came and brought sun with, and today I went to Bundek lake and it was sunny, and I even had my spf creme all over me.
And although Bundek lake is a part of the town, I found chamomile bush and some plums (yellow ones). If there weren't big buildings and concrete all around and streets, I could imagine I were in nature :)

Na Bundeku smo naišle na (meni) novi izložbeni primjerak fiće, koji je pronađen na Medvednici u sklopu čišćenja Medvednice. Malo mi je nejasno kako se auto ostavi usred planine?! Upoznata sam s ostavljanjem vreća smeća, te vešmašina i ostale bijele tehnike usred prirode, no kako se točno auto ostavi? I što onda, odšećeš nazad?
Sviđa mi se rad na osvještavanju društva i naglasku na čišćem okolišu. Također, na jezeru sam našla mjernu stanicu, za koju sam nedavno čitala da je postavljena, koja mjeri UVI (uv index) i savjetuje koji spf je potreban. Čitala sam da je nekoliko takvih stanica postavljeno, za početak, u Zagrebu.
Tu obavijest sam našla na Twitteru preko Vlade HR, no nažalost ne mogu je naći, našla sam alternativu, ako vas zanimaju sve točke gdje se mjeri, kliknite ovdje .
Nadam se da je vikend prošao taman kako ste željeli, da vas ne love viroze (kao mene) i da vam neće kiša opet padati (ovdje je opet oblačno).

Son, at Bundek lake we saw a new (to me) specimen of an old fiat car, left and hidden in the mountain, and found while cleaning the mountain. It represents now the trash people leave in the nature. I'm impressed by the fact what people leave behind in the nature. Old cars? Really?

Besides that, the new thing is a UV index measuring station, that suggests spf level too. There have been 7 such stations set around the town. I like the idea of giving people information how sun is (not) dangerous at some moment.


Broj komentara: 5 :

  1. Naravno da je pala, taman toliko da se sve pretvori u svinjac. Ali nismo se dali mi, oh noo.. :))
    Super je ovaj Fica, nema sta :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Fica je carski!! I kako je pametno iskoriscen za podizanje svesti o cuvanju okoline!!

    OdgovoriIzbriši
  3. je, nadam se da će podići svijest. svako toliko čiste se zeleni komadi države, pa dobro da ne izvuku avion odnekud. ljudi bacaju smeće ko da ga nitko nikad neće naći..

    OdgovoriIzbriši
  4. aaaa prekul su vam ove prugaste suknje! :D i da, kalcij ti je za glasnice vrhunski - znam jer sam se bavila pjevanjem cili život.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti si pjevačica? ma daj? što? zbor? band? sad me baš zanima:)
      postalo mi je bolje nakon par dana, zaista djeluje.

      Izbriši

}, 10);