srijeda, 16. srpnja 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Uspjela sam uloviti 4 relativno sunčana dana i poslikati se za post. Ne sjećam se kad sam bila ovako uspješna (obično lijevaju kiše, puše, ili je mračno kad god da pokušavam poslikat se).

I've managed to use 4 relatively sunny days for outfit post pictures. I don't remember lats time I was so successful, usually it either rains or is windy, or both

Ovo su ljetne piđamaste hlače. Do prije godinu dana ne bih ni pomislila nositi ovako nešto, ove godine baš guštam. Što se tiče dezena, podsjećaju me na košulje mog oca gastarbajtera koji je '90-tih dolazio iz Njemačke u sličnim košuljama, za što sam ga godinama zajebavala. No kako to zna biti, tko se zadnji smije..


These are my summer pijama pants. They are very comfortable, although I wouldn't even dream of going to work a year before. The colors are vivid, and it reminds me of my father's shirts while he worked in Germany and dressed so colorfully, which was funny to me. Well, what goes around...
Crna svilena haljina ima već par godina, kupljena je u second hand dućanu, točkasta je (mat/sjajne točkice), a sandale špagerice su s punom petom, i kupljene pred skoro pet godina. Sjetila sam ih se ove godine i nosim ih (kad ne pada kiša). Jedini je problem, kako oprati špagerice? Strah me da će mi se raspast u vodi. Odlične su za ljeto, ali za situacije kad se ne pješači puno, nego je više auto- posao- auto situacija. U zadnje vrijeme mi se počela sviđati crno- bijela kombinacija.

This black silk dress was bought  second hand a couple of years ago.  The wedges are 5 years old, but I forgot about them till this summer. They are comfortable if I don't have to walk much. More for  car driving days. Lately I started liking black&white combination.
Zebrasto i prugasto. Sviđa mi se kako ispalo. Suknja je x nation, ima više od deset godina, ali meka je i pamučna i odlična za tople dane. Fali mi x nation, bilo je par promašaja, ali njihove stvari su mi većinom ispale kvalitetne, i nosim ih godinama bez da propadaju.

Zebra and stripes. I like the way it turned out. This skirt is more then 10 years old, it was made by x nation, a fashion company which no longer exists, but I still miss them. They had good stuff.

Uspjela sam stati s kišobranom tako da ispada da je haljina crna. U biti je trobojna: crna, bež i siva, a kišobran pokriva bež štraftu, dok je ovo ispod njega sivo (ako se vidi). Ovih dana je lutrija pogoditi garderobu za posao. Vrijeme je kombinacija sparnih sati i teških oblaka nad glavom, zatim zagrije, zapuše, padne kiša i bude sunčano.
Pa se ti obuci prikladno.

Well, This dress is actually in 3 colors: black, gray and a stripe of beige. but I've put my umbrella exactly where the beige part is, and I don't know if the gray is visible under the umbrella. the day I took this picture it was cloudy and humid and warm, I didn't know what to expect after my work shift is over, so I had an umbrella, a vest, and a hat.
And so I dress for days now, have to be prepared for every possible situation.

Broj komentara: 10 :

  1. Sve mi se kombinacije sviđaju iako sam još uvijek skeptična prema cvjetnim hlačama na sebi, ali tebi odlično stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. čuj, hlače uvijek možeš probat u dućanu, poslikat se pa vidjet sviđaš li se sama sebi ;)

      Izbriši
  2. Prva kombinacija i druga su mi odlične, posebno mi se sviđaju hlače s printom i špagerice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! i meni su hlače papigama vrlo mile :)

      Izbriši
  3. Pidzamohlace i prva crna <3 Ja presla na salvarice a godinama sam ih pljuvala..obrni, okreni, udobnost pre lepote :))
    Spagerice ne potapati nego vlazan sundjer za sudove i Feri i lagano..ribaj, ribaj, sve se pushi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e hvala ti za ovo. znači na ruke s krpicom? javim rezultat :)

      Izbriši
  4. You look so fantastic in all of these! I ADORE those print pants on you! They are so bright and beautiful! I also really love those white shoes -- the detail at the ankles are darling. AND your little black dress look is chic and perfect. I love you in your glasses! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Drugi outfit mi je favorit, sladak blog :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);