nedjelja, 6. srpnja 2014.

Yoga, twist

Dobra večer svima, nadam se da vam je vikend prošao baš lijepo.
Kako sam trenutno u jednom yoga challengu, koji je mrvicu zahtjevniji od vježbi koje povremeno ovdje postam, odlučila sam večeras pokazati jednu vježbu koja spada pod twistove. Twistovi su divna, divna stvar, i osim povećane gipkosti (s vremenom), isteže kičmicu na sve strane, i ja se uvijek nakon njih osjećam par centimetara duža (viša?).
Ovo zaista možete raditi doma, na početku radnog dana, navečer kad ulovite vremena, i uz vježbe koje sam već pokazala, možete se istezati doma i pomoći si, ako vas sjedilački način života zeza.
Za početak, kleknite i stavite dlanove ispod ramena. Zatim dignite jednu nogu, ispružite ju, te zatim savinite nogu prema gore, što više možete. Probajte ruke držati uspravno, kao i cijelo tijelo. Kad steknete ravnotežu, ispružite ruku, suprotnu od noge, ravno ispred sebe. Dišite mirno i pravilno cijelo vrijeme :)

E sad, na podu ste, jedna noga je u zraku, suprotna ruka je ispružena ispred vas, dlan okomit na pod, i onda zgrabite (u mom slučaju na slikama) desnom rukom koja je u zraku lijevu nogu koja je u zraku, i pritom se ne prevrnete na pod, nego ostanete uspravni, noga u zraku vas poteže nazad, i cijela jedna strana tijela vam se fino isteže. Kad vam je dosta, zamijenite strane.
Mene twistovi baš jako vesele, ima ih koje nikako ne mogu napraviti, ali sam svejedno sretna dok ih pokušavam raditi. U principu, kao i druge vježbe u jogi, mene twistovi opuštaju, i često nisam ni svjesna koliko sam pokočena i sabita nakon radnog dana ili nekoliko njih.
Moje dosadašnje postove o laganim joga vježbama možete pročitati ovdje , ovdje i ovdje .

Nisam joga instruktorica, i ovo su nekoplicirane vježbe koje i sami možete raditi doma. Ja vam toplo preporučam odlazak na satove joge, gdje možete pitati za sve detalje, a instruktori vas vode kroz vježbe i naučit ćete tamo više nego preko blogova i jutjubova. Ove vježbe probajte uzeti kao prvu pomoć svom tijelu, da vam bude malo bolje.



Good evening everybody, hope you'll having a good weekend. And since I'm taking part in a yoga challenge, I decided to show you today one easy position, which is a part of twists.
I really like doing twists, they my my spine sing (not really, but I feel like it does), and in time, they make you more flexible and your back hurt no more .
This one is easy enough to be done at home.
Get on your four, palms under under your shoulders, and first pull one leg in the air.
After you find balance, stretch one arm, but arm and leg shouldn't be from the same side.
When you have stretched your arm, try to catch the foot with your arm, still balancing. Your leg should (try) pull you backwards, twisting and stretching you back.

It helps me after the working day and hours of driving. But if you want to learn more, please go and see how it is done in a yoga studio. You can learn so much there.

Broj komentara: 6 :

  1. I tako se Zuba navukla na jogu..:)))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znaš kako mi paše..toliko da sam si kupila mat i vježbam sama doma kad ne stignem na sat, i kad osjećam da me leđa i vrat počinju bolit, sama sebe izliječim. toliko sam si presložila život da satima prije joge ne jedem, i trenutno sudjelujem u jednom joga challengeu gdje probijam vlastite granice. jedna od mojih najboljih odluka, ikada :)

      Izbriši
  2. Jojj, tako mi radiš volju, ali nikako da se pokrenem. Sve si mislim, na jesen ću. :))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);