četvrtak, 7. kolovoza 2014.

05.08./ August 05th

 Zaželjela sam si sunčan, topao dan. Obukla sam se u bijelu suknju i žutu majicu i sandale, i nafrčkala kosu. Sve sam napravila za jedan vedar, lijep dan. Dobila sam 50 nijansi sive, kao što vidite na slici iznad, Sljeme i oblak u obliku Sljemena koji se valja preko vrha.
Na praznik sam radila, i negdje nasred posla počela je i kiša. Moje lokne su prestale postojati.
Negdje kroz dan, moj fotić je pokazao kičmu i pobrisao 70tak slika.
Onda je došao kraj poslu, no ja sam dogovorila kavu nakon posla.

U zadnje vrijeme imam problem s birtijama, što god hoću naručiti -nemaju.Tako je izgledalo i danas. Nemaju Sommersby, nemaju Jamnicu Ginger, nemaju Schweppes ginger. I ovo nije iznimka, više pravilo.
Jednostavno ti polualkoholni proizvodi nisu poželjni birtijama. Neki dan mi se desilo da jedna birtijica nije imala ni pelin. Pelin! Pa tko još nema pelin u ponudi?

No da se vratim, nakon dana i lokni i fotića, koji je sam pobrisao puno puno lijepih slika, i prelagane odjeće i kiše; i nakon neimanja ničeg finog na jednoj terasi na Britancu, ostatak dana je prošao super. Za početak, grad je bio poluprazan, parkingaje bilo posvuda. Osim toga, državni je praznik i nije se plaćao  parking. Ovo sam slikala u slučaju da se treba klati kasnije.

Grad je pun turista, milina je gledati toliko stranaca, s glavama toliko u razgledanju vrhova kuća i tornjeva i sve nešto zapisuju, i iz raznih su krajeva, raznih religija, raznih boja kože..osjećala sam se tako kozmopolitski. :)
Milina, sjediš na klopi a oko tebe stranci, baš mi se sviđa Zagreb ljeti. Baš dobra atmosfera. 
Umami ima standardno dobru hranu, a ja sam baš baš imala potrebu jesti nešto toplo (juhu) i curry nakon toga. Čak smo dobile i porukice uz štapiće. Veli porukica da jagode imaju više vitamina C nego naranče. Poruka je dosta, onako, iz neba pa u rebra. No dobro, dobila sam info o jagodama i štapiće koje ne znam koristiti. Mogu se ja praviti da znam, ali uz štapiće se ne budem najela. Zna li netko kako se to da naučiti? Ima li jutjub film?

Nakon ručka, čaša dobrog vina. Prerijetko sam u centru, tako da mi paše dođi ponekad i potrošiti par sati, zanemarim neke sitnice poput nedostatka wca, i popijem fino vino, ovaj put u Melinu. Sviđa mi se njihova terasa, mislim da je dog friendly, dva cucka su se naganjala cijelo vrijeme, i kad kažem naganjala, mislim da su jedan drugom držali glave u zubima i režali i kolutali se pored mene, pa bi uzeli pauzu da ohanu malo, pa ispočetka. I sviđaju mi se čaše, mislim da tu stanu barem tri deca. Volim vino na čaše, da mogu probat i više vrsta ako mi se baš hoće. 

Podsjetila sam samu sebe na one polugole turiste koji šeću prelagano obučeni kad je vrijeme za topliju garderobu, pa sam se turistički i slikala, između dvije kiše. U šetnji do auta prošla sam i pored uspinjače, koju nisam dugo dugo posjetila. Vidim da turisti dosta obajaju oko nje, možda se zaletim kroz ljeto na jednu vožnju :)

Za kraj dana, Krivi put. Krivi put je lijepo mjesto za podružiti se, u Savskoj. Ima veliku terasu s klupama, baš mi je društveno mjesto i jako mi je ugodno tamo, makar sam, iskreno, valjda dvaput godišnje u tom dijelu grada. Ali ako ste u prolazu, odite na kavu/cugu, provedite popodne/večer tamo. 

August 05th is a national holiday here, but I was working, and made a wish to have a sunny, warm day.
So, in the morning I dressed in a white skirt and a yellow shirt, and made myself curls, and went into a dark, gray, cloudy town.
But there was no rain!

So, a couple of hours later, it rained and rained and my curls stopped existing.
I decided to have something good out of the day, and scheduled a coffee and lunch afterwards, and headed into the centre later. Zagreb is empty in the summer, mostly tourists come and I can see different atmosphere with strangers wondering around.
Although it was a national holiday, restaurants were open, and so were the bar, and finally I had a decent lunch (warm, autumn-y) and afterwards, good wine. I like it when I get such big wine glasses, it looks classy :) And the place we were at is dog friendly, we had two dogs rolling around the terrace all the time, happy.
Later I took a picture of myself where tourists take pictures, too. 
I like the idea of looking at the town like some strangers would.

Broj komentara: 6 :

  1. Šta fali loknama? Baš ti je super frizura ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ali recimo da ja imam drugačije mišljenje kako bi lokne na mojoj glavi trebale izgledati :)

      Izbriši
  2. I ovde mi pojelo komentar, pihh..
    Ako ovako izgleda zivot u Irskoj, odustajem..:))
    Ova hrana izgleda bas njamm a Somersbija sam se napila za celu godinu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni jede komentare. hrana je baš dobra, ako ikad dođeš vamo, idemo jesti u Umami!

      Izbriši
  3. Lijepe su ti i ovakve lokne i lajkam suknju jako ;) Za jedenje sa štapićima ti možda ovo pomogne https://www.youtube.com/watch?v=hSXwc9LwMuQ

    Imam isti problem s kafićima, redovito nema Somersby kruške, Gingera nijednog, glupo... Umami hrana izgleda primamljivo :)

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. hvala i za link. da, ne znam što je sa Sommersbyem. meni je baš dobar, ali nije baš zastupljen po birtijama..

      Izbriši

}, 10);