utorak, 16. rujna 2014.

Presjek tjedna/ Last week's summary

Desila se pauza na blogu, malo duža nego je bila planirana.

Zadnjih desetak dana bili su onako, njah, ne najsjajnijih desetak dana.
Vrijeme je bilo bezveze, i ja sam meteropatski, loše reagirala, i ako se dobro sjećam, od prošlog vikenda pa preko početka prošlog tjedna osjećala sam se baš baš loše. Loše na način da me malo zanosilo, malo mi se vrtilo, boljela me glava a koncentracija je bila više nekoncentracija.
Uopće mi se više ne da pogađati jel to do mog niskog tlaka ili do štitnjače ili do multiple ili do ovog vremena vani, ili sve skupa, samo sam čekala da prođe.

Prošlo je, ili se bar poboljšalo, sredinom tjedna, kad su krenule kiše. Zahladilo je i lilo je ko iz kabla, ali sam se barem osjećala malo bolje. A zaista je lilo. U petak me kiša probudila u noći, mislila sam da netko izlijeva lavore vode po grmlju ispod mog prozora.
Padalo je danima. ali pretpostavljam da to već znate, ako živite imalo blizu ovih krajeva.

Isto tako, vjerovatno ste svjesni da su puste kiše dovele do prenabujalih rijeka i izlijevanja.
Moja kuća, koja nikad  dosad nije bila ugrožena poplavama, je bila poplavljena ovaj vikend.
Bilo je i dosad poplava i nabujalih rijeka, i Mrežnica u tom dijelu voli doći u vrt (u zadnje vrijeme češće nego prije desetak, petnaestak i više godina), no ovaj put nisu pomogli ni visoki temelji ni položaj viši od vrta..nije pomoglo ništa.
Ne mogu reći da se desilo nešto katastrofalno, nije, barem ne kod nas, jer bitno je da su ljudi živi i cijeli, i na tom području su se ljudi organizirali i bila je ponuđena i evakuacija, na kraju, susjedi su si međusobno pomagali.
Ali vodu ne možete spriječiti, ušla je u kuću. Struju su mudro isključili na vrijeme, no onda imate ljude u kućama bez struje. A pada noć i ne znate koliko će voda još narasti. Meni otac živi u toj kući, i koliko god da sam znala da ima kamo otići i da ta voda ne može ne znam kako dugo i puno biti, i nije sam, našla sam se u situaciji da nisam mogla do njega, štedjeli smo na pozivima jer se mobitel nije imao kako puniti. I koliko god racionaliziraš u takvim situacijama, tek kad se voda povukla iz kuće shvatila sam koliko sam bila napeta i nervozna zadnja dva dana.
Struja se vratila, voda se povukla, vrt nam je pun naplavina, i mentalno blokiram misli o parketima i tepisima i vodi koja je ostala u zidovima. O tome će bit vremena razmišljati kad se sva voda povuče.

Ja sam ipak i kroz ovaj bezvezan tjedan slikala, najviše sam postala na Instagramu, i na FB stranici bloga (klik) .
put na posao. najavljen je bio sunčan dan. vidite sunce? ni ja isto :)
napokon mi je došao paket s iherba. već sam im se bila žalila, i onda je najednom došao, sa žigom "missent to Thailand" (krivo poslano u Tajland). 1. oni imaju cijeli žig za krivo slanje- koliko ih krivo pošalju u taj Tajland? 2. moji paketi vide više svijeta nego ja
natjeravala sam se svaki dan ići u šetnju, jer mi je prerano (kalendarski) već sad prestati biti vani. u pogonu su i gumene čizme, a preko dana je zbog kiša i magle bilo tako mračno u stanu, da sam počela paliti svijeće usred dana
Kad ne možeš nešto drugo promijeniti- odi frizeru. Ošišala sam se, i frizerka mi je izvukla kosu na četku. Ja uvijek od nje odem s poštenom frizurom, i mada se trudim isto to raditi doma, ova moja kosa se pristojno ponaša samo u gostima. doma nema šanse da ikad, ikad bude ovakva.

 Komadić plavog neba, katedrala i plinske lanterne na Gornjem gradu, taman upaljene. I grm koji raste nasred zida, i ja.

Eto, nadajmo se da će ovaj tjedan biti bolji.






There was a pause here on the blog.
A couple of thing have led to it. first of all, last ten days weren't the best ones for me. I didn't feel quit well, most of the time I felt like I'm in somebody's else's body, I had headaches and felt not good. The weather surely helped me with it. I really can't tell whether it was my low blood pressure, or thyroid, or MS, or all of the above. I just didn't feel right.
Days were foggy and moist, and then finally rains came and I felt better.
But it rained for days, without breaks, and rivers couldn't take all the rain, so the flood came.
And for the first time, my house was flooded.
There were rains and there were floods before, but it has never happened to flood our home.
It is not situated near the river, nor it is in a valley. It is far enough from the water, but these floods lately don't behave  properly, and this weekend the river came right inside our house.
It ended good, because no one was hurt (except the house), and I still mentally block the thoughts about the floors and carpets. This I'll deal with later. My father was there at the moment, the electricity was down, so we couldn't check on him too often- we had to save the mobile phone battery. And only after the flood was gone, I realized how stressed I was.

In the meantime, I did post on Instagram  and I did some post on FB blog page ( if you're interested ).
Here are a few photos showing my last ten days.
Weather forecast said sunny morning- and all I got was this fog/ my package from iHerb was way too late, and one day it came, with stamp "missent to Thailand". first of all, how much packages have been sent to Thailand, so they even have the stamp for it? and second, my packages have seen more of the world then I have :(
before the rains, the fall came, with yellow leaves and dark days, so I had to light candles in the middle of the day. I also started wearing rubber boots to save my legs from splashes and rain/
a good way to boost up my mood was going to the hairdresser's. Got myself a new haircut. My hair behaves only in the salon, I never, ever have made the same thing successfully at home./
One day, I caught a gap between rains, and saw beautiful blue sky. It was evening and gas lanterns started to light the Upper town.


Let's hope for a better week.


Broj komentara: 10 :

  1. nadajmo se da hoce, te vode ove godine je stvarno vise previse, jezim se pomisli da sezona kisa bi zapravo trebala tek doci :( zurka je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala.
      ma da, jesen još nije kalendarski ni stigla.
      razmišljam jel vrijeme za vaditi zimsku obuću i odjeću..

      Izbriši
  2. Poplavljen nam je podrum već 5. dan. Moj stariji član obitelji i jedino muško je na rubu snaga od izbacivanja vode, lopatanja, metenja i svega, a meni je psihički dosta i dosta mi je toga da ne mogu previše pomoći :( Prijetila nam je i rijeka jučer i noćas, ali srećom, prošlo je...

    Super ti je zurka, drago mi je da se nisi ošišala na kratko :))) Fotke su ti baš nekako posebno, plinska lanterna ima neko posebno značenje u mom životu od ove godine...

    Hvala Bogu, moji paketi s iHerba u zadnje vrijeme stižu i za manje od deset dana i nijedan nije otputovao na Tajland. Imaš li kakav super proizvod za preporuku kad sljedeći put budem naručivala?

    Želim nam svima ljepši tjedan...

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. žao mi je, znam da voda putuje dalje, i nadam se da će proći što je brže moguće. mi sad čekamo stroj za isušivanje..
      iherb je divna stvar, kupujem omege 3 tamo, i počela sam šampone i regeneratore i kreme za sunčanje...baš ću pogledati pa napišem post. mislim da sam već i obećala nekom da ću pisati o online šongu, pa zaboravih :)

      Izbriši
    2. Mi više ne čekamo nikog i ništa, ako nećemo sami, neće nitko.

      Ja sve i svašta kupujem na iHerbu, ali zanimaju me i tuđi favoriti :)

      Kupujem vitamine, minerale, eterična ulja, granolu, sjemenke, šampone, mazalice, čajeve, maslac od kikirikija i badema, kreme za lice, maske za lice, glinu, kokosovo ulje :D

      Nebeska

      Izbriši
  3. i mojoj je mami voda potopila kuću, prvi put ikad. ali, zamisli, struja nije bila isključena. žao mi je što se nisam mogla probiti da poslikam brata kako surfa internetom sa žicom rastegnutom iznad 30 cm vode! sam ju je isključio nakon što se javio.

    inače, super zurka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što i vama, ha? ne mogu vjerovati da im struju hep nije isključio.
      no dobro, dok je struje, naravno da si na internetu :)
      i fala za zurku:)

      Izbriši
  4. Frizura ti je krasna. Ja sam isto ko i ti....od frizera se vratim s krasnom frizurom, a doma mi je domet...erm....nema dometa....uvijek izgledam nepocesljano. Eeek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pazi, ja imam i velku četku i peglu i dvije zdrave ruke, i svejedno to ispadne..drugačije.
      onda uglavnom odustanem i nosim punđe :)

      Izbriši
  5. Nadam se da ti je kuća okej sada...
    I friz ti je presuper! <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);