utorak, 2. rujna 2014.

Samobor


Subota je bila topla i sunčana, pravi dan za kafenisanje i šetnju.
Kako ja nemam baš vremena za neke kave i druženje kroz radni tjedan, a ni volje iskreno nakon radnog dana (a vidim da nisam jedina u takvoj situaciji), onda kad se poklopi da i jedna i druga strana imaju slobodan dan i lijepo je vrijeme, to treba iskoristit.
Plan je bio otići na kavu negdje gdje se može šetati, pa je pala ideja za Samobor, i tako smo skoknuli do Samobora na kavu.
Samobor je lijepo uređen grad blizu Zagreba, odlično povezan cestom, i sav je turistički orijentiran.
Dok smo na u centru pile kavu, gledala sam turiste Azijate kako hodaju sa svojim aparatima i kartama i mislila sam si, kako se grad dobro snašao, da privlačii strane turiste.
Putem sam naišla na mali buvljak. Muškarac koji je prodavao značke išao nam je objasniti da su neke značke bile obilježje pionira (i ja sam skupljala značke, mislim da još negdje imam album sa značkama), i nije nam baš vjerovao da smo i mi prošle kroz pionirske zakletve. Ok, pokušavao je čovjek prodati, kužim, ali bio je simpatičan.
U centru su stajali štandovi gdje se prodavao turistički sadržaj, i ja sam imala namjeru uzeti si malu koraljnu narukvicu, ali mi je pažnju odvukla ogrlica. I mislila sam se othrvati, ali prodavačica je došla i rekla da želi da samo probam ovu divnu ogrlicu, i stavila ju na mene. Raspričala se, kako taj nakit radi (mislim) obrtnička škola, ogrlica je bila prekrasna i super mi je stajala, ali sam se zahvalila i otišla na kavu. Onda sam tijekom cijele kave razmišljala o ogrlici pa sam (pogađate) nakon kave otišla do štanda, da ju odvedem doma. Zaista je jako lijepa. Ja sam sad u fazi kad sam se (kao) dogovorila sam sobom da ne kupujem ništa, jer imam svega dovoljno, i ovo je valjda bio jedini prekršraj ovaj mjesec. Neka to bude moj uranjeni rođendanski poklon samoj sebi :)
Nakon kupovine vidjela sam još dvije žene sa sličnim nakitom na sebi. Imaju ukusa, te žene :)

Moram pohvaliti i ugostiteljstvo. Ostale smo na ručku u Samoboru, restoran se zove K Gabreku, jako ljubazno osoblje, jako jako dobar muškat, i fina klopa.
Sunce je toliko sijalo da uopće nisam vidjela što slikam i kako ispada. Evo još par turističkih.
Zaista je dobra promjena otići u Samobor i popit kavu tamo :)



Saturday was a warm, sunny day, a great option for a coffee and a walk. And since I don't often have a chance to have a coffee and a walk with my friend Smilja, when she suggested going to Samobor, I agreed immediately. Samobor is a (small) town near Zagreb, it takes  ca. half an hour by car to get there. It is a picturesque place, tourist oriented, with lovely parks and streets and renovated ols buildings.

On our walk to the center, we saw a kind of a flea market, where oldish things were for sale. A man there had a booth and was selling badges from our childhood. It was sweet and funny, the way he explained us how old the badges are as if don't know the period he was telling us about. Yes, he was trying to sell it, I know :)

When we finally went to the center, there were boots with touristic things for sale, lovely souvenirs.
And there was a lady selling coral jewelry. I decided not to spend money this month on anything unimportant, so I passed by the most beautiful necklace, but this lovely and wise lady stopped me and asked to only put this black necklace on my neck, and there it was, love on the first sight.
I was strong enough to not by it (immediately) and go for a coffee, but I couldn't stop thinking about it and later I went back, and bought black coral necklace and red coral bracelet. See how great it is? I know, right?

Later we had a lunch and great wine (muscat). It was a good change, spending a day in Samobor.


Broj komentara: 14 :

  1. Sunce..nekad smo ga i mi imali :)) Divan je Samobor i cudna stvar kako treba da se maknes samo par kilometara tamo - vamo pa da sve bude drugacije.
    Cekam da vidim ogrlicu sa nekom zutom haljinom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, potrebno mi je maknuti se, ali ne mora to biti ne znam kakav izlet, samo se maknuti malo iz svakodnevice. ogrlica čeka, ovdje je trenutno kiša i jesen i nije toplo, pa čeka da se saberem od šoka što nema više ljeta, pa ću je skombinirati s nečim ;)

      Izbriši
  2. Samobor mi je krasan, prekrasna setnjica :) a svidja mi se i ogrlica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! da, Samobor je baš drag. Taman za provest dan u šetnji i kavi i klopi :)

      Izbriši
  3. Nisam nikada bila, ali kad god vidim slike Samobora, podsete me ne neka lepa, davno prošla vremena. Moram otići prvom prilikom.
    A ti si, draga Zubo, prelepa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Privlačno izgleda gradić, a ogrlica je baš interesantna i elegantna.. Drago mi je što ste tako lepo provele slobodan dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, treba te slobodne dane iskorištavat na najbolji mogući način. nekako prečesto ispadne da cijeli slobodan dan prođe unutar 4 zida, jer smo preumorni/ne da nam se ništa.

      Izbriši
  5. I really enjoy when you post about your days like this -- I really get the feeling of being there and seeing a glimpse of it! This town looks utterly charming. Finding a flea market like that is such a treat! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I also like such days, too :) but seems hard to find a possibility to spend it like this too often.
      It is a lovely town, and yes, flea markets are great:)

      Izbriši
  6. I meni se ogrlica jako dopada! Vovg sa znackama si mozda trebala pozdraviti starim pionirskim pozdravom ;-) ;-) (SF, SN)
    Kad budem mogla, voljela bih jedan road trip po HR da posjetim znana i neznana mjesta. Za sad samo radim listu i proucavam mapu...

    Posjetis li ikad kastele / dvorce, one srednjevjekovne kule i one malo 'novije'? Bas bi me jako zanimalo... (hint hint)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što misliš, da sam počela izvikivati Srmt fašizmu!? nasred Samobora :)
      kad imam prilike, idem i po dvorcima. Pogledaj tu pod kategorijom "putovanja", mislim da ima par postova o Trakošćanu ;)

      Izbriši
  7. Divan mi je Samobor, taj centar pa ona staza za trčanje/šetanje.. Jednom se moram tamo i na brdo popet, nisam nikada a kažu da je super :) Makar ova godina nije bila godina za šumu, nisam ni u ovu našu otišla nijednom - ili je kiša, ili je još mokro od kiše..

    Ogrlica je zaslužila da ju odneseš doma, divno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! bila sam jednom na brdu, meni se svidjelo. nije čak ni tako strmo i teško doći do gore.
      ogrlica visi na zidu i gleda me. moram ju uskoro baciti u promet :)

      Izbriši

}, 10);