petak, 5. rujna 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan svima. Nakon dosta vremena, jedan outfit post. Moram priznati da je teško naći priliku slikati se bez kišobrana ovih tjedana, pa je trebalo dobrih mjesec i pol da se poslikam par puta. I sad kad sam stavila slike u post, vidim da se ovaj post komotno može zvati Dani crnih hlača i haljina. Nemam pojma kako sam ovo uspjela. Ove crne uske hlače mi jesu drage ovog hladnog ljeta, ali zaista sam nosila i neku drugu odjeću.
No, što je, tu je, idemo na outfite za posao.

Good day! After quit a lot of time, here comes an outfit post. I must admit it is not easy finding a no-umbrella day these days, so it took me a month and a half to take a couple of pictures. And after I have put them on blog, I've realized I could name this post Days of black pants and dresses, which is odd, because I did wear many other things, I just didn't manage to take pictures of them with me.
Well, it's too late to change this, let's go and see outfits!

Ovo je slikano još u srpnju. Košulju sam dobila od prijateljice prije par godina, ali je jedna od stvari koje (nezasluženo) više čame u ormaru nego su na meni. Super je što se veže oko struka, ali moram ispod nositi potkošulju jer je dekolte sve samo ne za posao. Barem ne za moj posao, jel.

This one was taken in July. I was given this blouse but somehow I don't wear it as often as I should. The good thing is, it has bands so it is super comfy, it only takes undershirt, because cleavage is to much for the office. At least for my kind of work.
                                                           

Asimetrična crna haljina,  i ispod majica kratkih rukava, odličan izbor kad imate sve vremenske prilike u jednom danu. U trenu kad sam se slikala puhnuo je i vjetrić, pa mi je kosa poletila. Ogrlica je Pickpocket, kupljena ovo proljeće.

Asymetric black dress, with black T shirt under it, is a great choice for days that start sunny, but have wind and rain till the evening. The moment I took this picture, the wind blow, so my hair was a bit messed.
The necklace was bought this spring, a lovely girl in Bosnia is making them, and her brand is called Pickpocket.

Uske crne hlače, kožne balerinke i duža majica kratkih rukava. Isto super rješenje za dane koji počnu pristojno, plavo nebo, sunce i sve, a završi vjetrom i mokrim nogama. Te hlače su inače iz H&Ma prije par godina, odliične su mi je su visokog struka, idu za posao na masu kombinacija, a cif je na boku.

Skinny black pants, leather flats and a longer short sleeve shirt, also a good way for handling moody days. I like these pants a lot, it is a high waist, and has a zipper on the hip.

Crna ljetna haljina. Jako je lepršava, u dva sloja je, i jedva sam dočekala jedan sunčan i topao dan da ju malo nosim. Ne znam koliko se vidi na slici, mat/sjajna je.
Ovo ljeto nisam uspjela ni pola svoje ljetne garderobe iznijeti, a kad i jesam nosila ljetne haljine, uvijek je s njima išao nekakav kardigan/šal. Ovo je slikano u Samoboru, na očito turističkom mjestu, jer su pored mene stajali i mnogi drugi ljudi i naslikavali se.

Black summer dress. I couldn't wait for a sunny day to wear it. I don't know if you can see it in the picture, it is mat/ shiny.
This summer I failed at wearing almost half of my summer wardrobe, simply there were not enough warm days for ti. And even if I did wear something summer-y, I always wore some cardigan on top.
This picture was taken in Samobor, on a popular place, where many folks took their pictures, too.

Vjetar u kosi.
Početkom srpnja, kad su počela sniženja, kupila sam u Zari dva kardigana, crni i crveni. Nemaju gumbe, imaju šišmiš rukave i idu, po meni, na sve. Super su mi za ovo vrijeme, kad je hladno ali nije prehladno, još uvijek mi se ne da nositi duge rukave.
Da, primijetila sam da na slikama uvijek nekako izbacim nogu, kao Angelina :) Nisam toga ni bila svjesna dok se nisam vidjela na slikama. Izgleda da mala Jolie čuči u meni, i kad vidi fotić, noga sama poleti :)
Eto, mislim da je ovo zadnji ljetnji outfit post (ljetni, haa!) za ovu godinu.
Već sam počela nositi grilonke na posao ovaj tjedan, i kako je krenulo, uskoro ću sandale spremati u njihove kutije.

Wind in my hair.
In July, when Zara started sale, I bought two cardigans there, black and red. They're much '80-ies like, but such cardigans go great with most of my wardrobe.
And yes, I did notice, when looking at my pictures, that I apparently have Angelina Jolie leg issue- somehow I always put my leg in front of me. I never knew I act like this. It seems like a small Jolie is hiding inside me, and the moment I take the camera, she takes over and my leg starts doing its thing.

So, this was the last summer outfit post for this summer.
Next one, probably in caps.

Broj komentara: 18 :

  1. Katka crna haljina ti odlicno stoji a Pickpocket ogrlicu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pickpocket ima divne stvari :)
      i hvala!

      Izbriši
  2. Crna haljinati stvarno odlično stoji i frizurica mi je slatka! Haha, nasmijala si me za nogu i uopće to nisam primijetila dok nisi sama spomenula, ali valjda svatko od nas ima nekakvu nesvjesnu pozu kojoj pribjegava kad okine fotić :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala! ma da, ispada da svatko ima nešto što se vidi na slikama, ili škiljimo ili se stanemo tako nekako...;)

      Izbriši
  3. Odavno nisam zalutala na tvoj blog. :) Sve kombinaciju su mi odlične. Def bi sve nosila. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, Kopriva, pa nismo se dugo čitale :)
      hvala!

      Izbriši
  4. Odmah sam skužila nogu :D

    Najljepša si mi nekako na onoj fotki s ljubičastom majicom i u Samoboru. Ova plava torba je super, a mrzim se jer ja nisam ulovila ove kardigane :(

    Super ti stoje ogrlice, ja se nikako ne mogu priviknuti na njih, osjećam se too much s njima uvijek. Nadoknađujem maramama, šalovima, narukvicama...

    I kosa ti je super, da ponovim :)

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ogrlice..meni je trebalo neko vrijeme da se naviknem na veliki nakit na sebi. I onda, otkad sam se navikla, čudno mi je vidjeti se s malim nakitom :)
      hvala za kosu i za sve ostalo ;))

      Izbriši
  5. Baš je sladak kardigan al ja nekak ne volim bez gumbića jer mi se sve razleti oko boobs-a pa izgledam ko da napadam ljude sa sisama haha :D Baš ti slatko stoji puštena kosa, nekak mi se čini da te uvijek vidim sa dignutom :) Što se grilonki tiče ja sam jučer van išla u čizmama, debelim najlonkama i haljini tako da je sezona definitivno započela. Moram si obnoviti kolekciju, koje god izvadim imaju neku rupu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. ma to s kosom u zraku mi je super preko ljeta, i onda se naviknem pa nosim valjda tako sve do kapa..:)
      kako sam ja hrčak, uvijek kupim tih grilonki i štrampli na sniženjima, pa imam zalihu za jesen. sama sam sebi zabranila kupovinu novih ove sezone.

      Izbriši
  6. Sve mi se sviđa, prikladno i lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. You look so lovely! I am absolutely in love with your sandals (and with your toe nail polish!) and that little black dress is absolutely perfect! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. You look gorgeous! I love your blog and followed it! Keep blogging you deserve more views <3


    http://kimaitabar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova ogrlica je hit! Baš je neobična, sviđa mi se jako :)
    moda i dizajn

    OdgovoriIzbriši

}, 10);