petak, 26. rujna 2014.

Vage/ Libra

Nemam pojma di je nestao ovaj tjedan.
Ozbiljno, danas je petak, fale mi četiri dana, tako je brzo prošlo.

Počela je i službeno jesen, a drugog dana jeseni bio mi je rođendan.
Nisam se stigla baš posvetiti rođendanu, jer sam još od vikenda prije vukla neku zlu upalu sinusa, a sam rođendan prošao je radno i neležerno.
Tako da, čekam vikend, i onda ću se prvo tako jako naspavati, a zatim tek razmišljati što i kako dalje.
Super stvar s rođendanom je ta, da dragi mi ljudi pamte datume jednako loše kao i ja, pa su čestitarenja počela dva dana ranije, i još traju :) I tako sam dobila Tjedan čestitki, što je sasvim legitimno, zar ne? Zašto bi se rođendan čestitao samo jedan dan? :)
Kad smo kod pamćenja datuma, ja ako ne upišem u kalendar u mobu, mogu se pozdraviti s čestitkom nekome.
A pokušaj vezanog pamćenja mi baš i ne ide. Prijateljica mi ima sina, i svake godine mu čestitam tjedan dana ranije. Kad sam prvi put fulala, rekla sam samoj sebi da nikako nikako ne smije biti 11. Naravno, godinu dana kasnije ja sam se sjećala samo da sam nešto razmišljala o 11. u mjesecu, i voila! opet ja šaljem čestitku :)


Ovdje su jutra postala tako hladna, grijanja još nema (gradska toplana) i izlazak u rano jutro iz kreveta je postao projekt.
Onda se zabundam, odem na posao, i vraćam se s posla skuhana jer je vani naravno postalo toplije.
Hladni dani doveli su do toga da razmišljam o kupovini cipela za jesen. E sad, samu sebe iznenađujem, jer su mi se počele sviđati stvari koje dosad i nisu.
Jučer sam dugo vremena bazala po dućanima gledajući gležnjače (baš prave, baš do gležnja) i to ravne i to možda čak i malo na špic. Onda sam naišla i na takvu polušpic verziju na petu, i probala! i nije to bilo baš tako loše.
Ne znam, događaju mi se stilske promjene. No, valjda je i to u redu, bilo bi dosadno da cijeli život volim isto.

U međuvremenu, stigle su mi nove očale.
Mislim da su za ovako ružno vrijeme odličan izbor zelene točkaste naočale.

Osim toga, kad sam zadnji put išla gledati gležnjače (tad još nisam bila svjesna koliko će mi se početi sviđati) umjesto gledanja gležnjača završila sam u Bati, gdje je bilo veliko sniženje, i odšetala sam doma s novim sandalama.
Da, znam da nije vrijeme za sandale, ali bit će valjda ljeta iduće godine (sumnjam da će mi se toliko baš stil promijeniti). Sandale su kožne, jako su udobne, kao da hodate po oblacima :)
Ja ionako većinu odjeće i obuće kupim u neko čudno doba godine, vrlo nesezonski.




Za kraj jedna slika što me trenutno veseli: pruge na odjeći. Treba mi nešto protiv sivog vremena.



A svim Vagama želim sretan rođendan, mira, zdravlja, ljubavi i posla.







**********
I don't know where this week went already. I'm missing at least four days, and can't believe it's already Friday.

Autumn is officially here, and on the second day of autumn I had my birthday.
This year I didn't have time to prepare for it, I've had sinus infection days before, and it was a very hard working day, which left me at the end of my birthday dead tired and in no mood for anything.
The plan is to survive till weekend, and then sleep. Through the whole weekend.
Great thing about greetings is, that my dear people (with me included) forget dates and birthdays, so this year they started congratulating two days before, and it still is in progress. People don't remember exactly the date, so they call a few days earlier/later, and I still like it :)
Speaking of forgetting- my friend's son has a birthday I can't remember, so every year I call a week earlier, and then remember it is not 11th in the month. but a year goes by, and and I remember is something about the 11th, and I conclude ( three years in a row) it must be his birthday!

We have cold mornings here, dark, cloudy and foggy, and it's difficult to even step out of the bed in the morning, and go to work. So I put tones of layers, and by the time I'm off with work, it is too hot outside.
These cold days led me to thinking about fall shoes. Somehow, I started looking at ankle boots, something I didn't fancy before.
And from the "I don't like that" I transferred to " I want 2 pairs" which I saw yesterday, one flats, one with heels. I don't know what's happening, I suppose I'm going through some style changes.
My first thought about ankle boots came across a week ago, and then I tried to window shop, but instead I saw clearance at Bata and went home with brand new sandals for the next summer (let's hope the next summer will be more summer-y).

In the meantime, I got myself new, polka dot green glasses.
Green is such a great color, it affects my mood (positively) and I try to wear it through fall. At the moment my favorite combination are stripes and green.

And for all the Libras around here, I wish you all a happy, peaceful, healthy birthday!

21 komentar :

  1. Sretan rođendan!
    Totalno razumijem da se nisi stigla posvetiti rođendanu, još ako upadne usred radnog tjedna, najčešće zaboraviš na njega. Bar se to meni događa, sjetim se da mi je rođendan kad mi dođe hrpa notifikejšna na fejsu.
    Kakvi god ti planovi bili, napravi tortu ili otiđi u neku slastičarnicu. Kakav je to rođendan bez torte?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)
      rođendani usred radnog tjedna..malo prestanu biti na pameti :)

      Izbriši
  2. Draga Zubo, srećan rođendan od još jedne Vage :)
    Kad ti je bio rođendan?
    Želim ti sve najbolje, od srca <3

    Super post, kao i obično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još jedna Vaga :) ah, hvala na čestitci- pa sretan i tebi, sad je negdje, pretpostavljam ;)

      Izbriši
  3. Sretan ti rođendan draga! I hvala na tvojoj čestici jer je meni u nedjelju rođendan! Ah, mi vagice....potpuno te razumijem:)
    Ne mogu vjerovati da je u Zg tako hladno! Ja ujutro nosim kratke rukave i neku vesticu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iiiii..još jedna Vaga! :)
      sretan rođendan i tebi, Marijana!

      evo ja sad došla doma, srmzla sam se koliko je vani hladno.

      Izbriši
  4. Kao što već rekoh, sretan rođendan!!! Kako si ti na samom početku vladavine Vaga, tako sam ja pri samome kraju pa ću se još malo strpiti što se rođendana tiče :D Zato u glavi radim wish-liste :D

    Naočale su s neta? Divne su. Sandale mi se također sviđaju, a svima je poznato da sam stalno u prugama. Post taman za mene :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      naočale su sa Zenni Optical, divne stranice koja prodaje lijepe naočale, puno povoljnije nego što se u nas kupuje, a možeš naručiti i sunčane dioptrijske također.
      dakle, još jedna prugasta. onda se razumijemo ;)

      Izbriši
    2. Zato i pitam jesu li od tamo jer si mi jednom preporučila tu stranicu. Sad sam stavila nova stakla u svoje i na papiruću pišu neki čudni podaci pa bih mogla nekome dati da mi ih protumači. Naime, znam koja mi je dioptrija, ali ne znam za astigmatizam, razmak zjenica i to :/ Budući da mi se ništ nije promijenilo, zadnjih nekoliko godina samo idem po naočale, bez oftalmologa, a oni tamo ne daju podatke sve onako na papiriću ili nešto. Trebala bih investirati u sunčane dioptrijske, rekla sam da ću ih za prvu ikad pravu plaću kupiti jer su kod nas dosta skupe.

      Pruge ftw :D

      Nebeska

      Izbriši
    3. možda ne bi bilo loše otići oftalmologu da ti izmjeri razmak zjenica i sve ostalo. onda ćeš imati te podatke i samo naručiš s neta.

      Izbriši
    4. Ma znam, ali čeka se ful dugo pa mi glupo kad znam da mi se ništ nije promijenilo :/

      Izbriši
  5. Mislim da sam ja postala lagano senilna, bila sam uvjerena da sam ti čestitala na fejsu a sad ni sama ne znam D: Uglavnom, evo da ti produžim rođendan za još jedan dan haha SRETAN ROĐENDAN! :D ♥♥♥♥ Čarapice su zakon, sad i ja želim zelene O_O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaha, dobrodošla u lagano senilne onda:)
      fala na čestitci! joj pa da, i ti isto voliš zeleno, jelda?

      Izbriši
  6. Sritan rođić sa zakašnjenjem!!! <3 Moj je bio dva dana prije početka jeseni, ja sam skoro vaga (a i rođena sam skoro misec dana ranije)! :P
    Cvike su ti super, a i kombinacija pruga i hulahopki mi je prekul! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala, sretan i tebi onda :)

      Izbriši
  7. Sretan rockas :D Divne štramplice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da nastavim trend kasnog čestitanja, sretan rođendan!!! Nadam se da si se lijepo zabavila i nauživala, a naočale su baš slatke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan rodjendan i sve najbolje zelje i od mene!! I ja sam ocajna sto se tice pamcenja. Znam da cu svakako zaboraviti pa onda cestitam ranije kad se sjetim, zaboravim na sam dan, i onda opet cestitam sa zakasnjenjem i isprikom :-D Drago mi je vidjeti da nisam jedina!
    Obozavam kombinacije of strong colours and bold patterns! Imas li jos kakve prugaste kombinacije kao ovu? I sandale mi se jako svidjaju. Imas li koju fotkicu s naocalama na nosu? Jako su simpaticne. Mislim da je bas pametno kupovati za 'long run' na kraju sezone ili cak van sezone. I sama tako radim, i puno sam zadovoljnija ne samo s rezultatom nego i fantasticnim snizenjem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koliko pitanja!:)
      imam masu kombinacija, bit će uskoro i modni post, sliku s naočalama ću napraviti, i hvala ti puno na čestitci!

      Izbriši

}, 10);