srijeda, 22. listopada 2014.

Jesen i ja/ Autumn and me

Mogu reći, danas kad je zahladilo, da sam imala divnu jesen zadnjih, mislim, desetak dana.
Baš divnu toplu, sunčanu, vrlo potrebnu jesen. Jesen i ja se volimo. Javno.
Imala sam priliku oprati sve što sam htjela prije zime, iznositi još malo ljetne garderobe, hodati zadnja dva dana golih nogu na posao, šetati po suncu i uživati u sunčanim danima.
Jako mi je trebalo, i sad me briga što je vani zima i malo miriše ko da će snijeg pasti.

Zadnjih par dana nebo je častilo oblacima. Koliko ljepote iznad naših glava.



I may say now, when it got cold, I had a beautiful autumn last ten days.
A warm, sunny, very necessary autumn. Me and autumn are in love.
I had an opportunity wash everything I had planned for my fall wardrobe, I walked around on sunny days and enjoyed the warmth on my face.

And for a last few days, we had incredible clouds here. So much beauty above our heads.

Bilo je toliko toplo da sam zadnja dva dana, jučer i prekjučer, na posao išla golih nogu. Jučer sam već hodala po rubu, nije baš bilo za noge, ali išla sam se ispucati.
Dobila sam domaći nar, koji ne znam pristojno jesti, ali kog briga. Fin je. Jest da se nakon njega trebam presvući, ali zaista je fin. Volim jesenje voće.
I za kraj, prijatelji su mi se danas vratili iz južne Afrike, i donijeli mi darove: drvenu zdjelu za voće ( ručni rad), narukvicu (isto ručni rad) i magnetić iz Bocvane. Sad napokon imam u čemu držati voće :)
I sviđa mi se afrička proizvodnja, ovo što sam vidjela :)


It was so warm last few days here, I went to work bare legs. Ok, yesterday I was pushing it, but it was very much needed.
I was given home grown pomegranate, which I like, but don't know how to eat politely. Well, who cares. I really love autumn fruits, although this one makes me change my shirt after eating.
Today my friends returned back from South Africa, and brought back some gifts: a wooden fruit  bowl, a bracelet ( both hand made) and a refrigerator magnet. I like African products, as far as i can tell:)

Neki dan sam si kupila, nakon sto godina (lažem, sedam) tenisice za trčanje. Već neko vrijeme razmišljam o njima, ali nisu mi najbitnije, one nisu najjeftinije, i nije da se bavim trčanjem trenutno, mada bih rado počela. Eh, i onda, kako to obično bude, neplanski sam ušla u Intersport i tamo su bile, zadnji broj, snižene, i gledaju me onako lijepe, eksplozija rozog na polici, smiju se i zovu me i obećavaju da ćemo istrčati sve kilometre koje poželim. Znam da lažu, ali to su bijele laži, a trebalo ih je udomiti.
Tako da, uskoro očekujte jedan post o trčanju (držte fige). 


This week I bought, after what it seems like a life long time (actually, it is seven years) a new pair of running shoes. I've been thinking about it for some time now, but they're not a priority, they're not cheap, and I don't run at the moment. But somehow, one day, I walked into a sports' store and saw them, last pair, shining and calling my name, explosion of pink, looking right at me. They promised me we will run all the miles I have dreamed of. I knew it was a lie, but still I took them home with me.
So, expect soon a running post ( fingers crossed).
                                                                        izvor

Broj komentara: 15 :

  1. Jaooo kak su slatke patike, pinkače :D Inače nisam fan roze al ova nijansa mi je baš simpa, nije ona bebi roza :) Sad traku za kosu roza i možeš sva che che u trčanje :D Najavljuju idući tjedan opet sunčano, ja držim fige, nije mi još do snijega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hoće biti sunčano? super!:)
      nisam ni ja sva u rozom, ali ovo mi je taman za posrt, nije posao da se rozim. a sportska garderoba mi je taman tako nešto za takve boje

      Izbriši
    2. Odmah znaš u ormaru što moraš čapiti kad krečeš s trčanjem :) A ne ko ja, otvorim ormar a ono 90% crno pa ne znam hoću li izvuć majicu il grilonke xD

      Izbriši
  2. Bravo za oblake, gole nogice (ja nisam bila toliko hrabra) i patikice :)
    Srećno vam u pohodima na staze za trčanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala! bit će post o trčanju, samo da ova kiša prestane padati:)

      Izbriši
  3. Pridružujem se klubu obožavatelja jeseni.
    Volim kad je po danu toplo, a navečer se moraš ušuškati s dekicom. Volim večeri, kada shvatiš da sunce ranije zalazi i pokušavaš se sjetiti kad će se vratiti sat (zadnja nedjelja u listopadu?).
    Volim tikve, šipke i mandarine. (Kakav je to pristojan način za jesti šipak?)
    Volim vruću pitu od jabuka i čaj od komorača.
    A najviše volim kad je vani hladno, a ti dođeš u toplu kuću (to me podsjetilo na zimu, volim i zimu!)

    OdgovoriIzbriši
  4. jesen je zakon. iako je stvarno naglo zahladilo, smrzoh se jučer, jer sam naivno vjerovala da su traperice dovoljna zaštita. Danas su bome i štrample išle ispod njih.
    Nego ovaj poklon iz Afrike je super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam danas nosila pravu jakn na posao.
      poklon, da, pravi afrički!:)

      Izbriši
  5. Joj što volim oblake! Najdraže mi je kada putujem za Zagreb, slušam nešto dobro na ipodu i gledam kroz prozor na šarene zalaske sunca. Tada me prožme neki lijepi osjećaj da je sve na svijetu divno i pozitivno :)
    Tenisice su odlične! I meni su moje obećale jako puno kilometara, ali se mojim da su ispunile samo koji metar :D teško se nagovoriti na trčanje, ali priča se da je to kao droga ako počneš redovito - ne možeš stati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. krenula sam s brzim trčanjem. imam i aplikaciju koja mjeri koliko sam prošla (i koliko kalorija je kao valjda potrošeno).
      kad malo steknem kondiciju krećem s trčanjem. baš je dobar osjećaj! :) kreni ! pa ćemo se bodriti :)

      Izbriši
  6. I'm glad I'm not the only one who doesn't know how to eat a pomegranate without making a mess! I always get juice all over myself, but indeed they are delicious! I love cranberries too, another messy autumn fruit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, they are delicious indeed :)
      cranberries are yummy too, but here we mostly get them dried, so, no mess with them.

      Izbriši
  7. Divni pokloni! Imam sličnu zdjelu, a tenisice su savršene!:s

    OdgovoriIzbriši

}, 10);