srijeda, 15. listopada 2014.

Nescaffe Dolce Gusto Oblo

Noćas je Zagrebom protutnjala kiša kakve se ne sjećam. Probudila me grmljavina, teška i potmula, i u apsolutnoj tišini je krenula kiša, tako jaka da sam se ustala i stajala pored prozora i gledala kako slapovi padaju s visina. bio je mrkli, mrkli mrak, crno nebo iznad i gomila kiše. I svaki put kad sam pomislila da ne može jače padati, ne znam kako bi moglo- počelo bi padati još jače, dok u jednom trenutku vjetar nije vodoravno nosio valove kiše a ulična lampa se tek nazirala. Bila sam budna, ali bio je mrak, tek malo kasnije sam shvatila da je šest ujutro. Baš čudno jutro i čudno nevrijeme.
Cijeli dan sam s glavoboljom, što ne čudi jer je jučer bilo ljeto, ja sam šetala golih nogu i u sandalama, a danas imamo pravu jesen i više nije suho i toplo.

Da se vratim na jučerašnji topli dan. Bila sam pozvana na event koji je organizirao Nestle, na kojem je predstavljen novi aparat za pripremu kave doma, bio je natječaj, a korisnici su mogli predložiti kako će aparat biti ukrašen. Na kraju su izabrali deset ideja, i moram priznati da su neki bili baš dobri. Zvijezde nikako nisu bile na mojoj strani za vrijeme izvlačenja lutrije, ne znam kamo su gledale, ali  Dolce Gusto aparat je otišao u neke druge ruke.  No dobro, nije da sam sjedila praznih ruku. Čim sam došla otišla sam po kavu, i stvarno je dobra.



Tonight there was such a stormy rain in Zagreb, I can't remember if I ever saw bigger one. Thunders woke me up, and then there was silence and rain afterwards, so strong it made me get up and stand by the window. I watched how it poured, more and more, even when I thought it couldn't possible fell more. And it was so dark, I could barely see street lamps. Later I check the time, it was around 6 am, but dark as if it was in the middle of the night.
Only yesterday I wore sandals, today we have fall here, and I have the mother of all headaches.
So, let's go back to yesterday, and a lovely day it was.
I was invited to a Nestle event, where the new coffee machine was introduced.
There was a contest before, and people could suggest how they would like to design the colors and shapes on the machine. 10 favorites were exhibited, and I admit I like a few of them. there was a lottery, too, but muses were looking someplace else and the new machine didn't go home with me (sadly).
Oh well, I wasn't empty handed. the moment I got there, I took a coffee, which is great, by the way.


Samo druženje bilo je organizirano na Vidikovcu , Zagreb Eye na neboderu na Trgu, s kojeg se vidi cijeli grad i super je pogled, i preporučam svima, koji jeste i koji niste u Zagrebu, kad imate prilike, odite na 16. kat i budite turist na desetak minuta, i uživajte.

Aparat za kavu je nešto, što mi samoj nikad ne bi palo na pamet da mi treba, a onda ga ugledate pa počnete razmišljati da i nije loša ideja imati ga doma :) Kava je jako fina, ispitala sam hrpu stvari zaposlenice, i stvarno su imale strpljenja sa mnom (hvala im). Uglavnom, prodaju se kapsule, i ovisno što želite, možete uzeti kapsule za espresso, dužu kavu, machiatto, s nesquickom, mocchom i još nekima.
Ja sam u principu najsretnija s običnom crnom kavom, i to sam uzela, dvaput. Drugu sam uzela za van i šetala centrom (i onda je pala i kiša pa sam šetala pokisla, ali bilo je lijepo šetati centrom). Dobila sam i darove, hvala Nestle i Nescafe Dolce Gusto .


The event took place at the Zagreb Eye Viewpoint, from where you can see, well, not the whole town, but a much of it. In case you ever end up in Zagreb, go there and spend ten minutes on the top of the building, enjoying the view.

And the coffee machine is something I would never come up by myself. But since I started thinking about it, it doesn't feel so strange at all. I could totally have it at home. The coffee is good, and I have asked many questions to the employees there (thank you for your patience!), and found out there are capsules, and you can choose wheter you want an espresso, or a machiatto, or mocca,or something else.
I prefer black coffee, so I took it, twice.
I even got gifts, thank you Nestle& Nescaffe Dolce Gusto .

Spomenula sam vidikovac. Ovo sam slikala gore, dvije slike Zagreba. Za one koji ne znaju, prva pokazuje na Trg bana Jelačića i katedralu, a na drugoj se vidi panorama grada. Baš mi je lijep Zagreb.

I've already mentioned Zagreb Eye. These two photos I took there. For the ones who don't know, the first one show Ban Jelačić square, and the second one is skyline. Zagreb looks great from the above.

Na trgu sam naišla na turistički sajam Petrinje. Imaju krasne narodne nošnje, a bila su i kola. Jednom davno, kad sam bila mala, na selu kod babe i dida znala sam se voziti na kolima (koja su bila manje fensi od ovih na slici). Mislim da je to trenutno science fiction, vožnja na kolima koja vuče konj, ide se polako po putevima, kola se ljuljaju i u njima je sijeno, i povremeno ti vozač da držiš uzde (ajme!) Jel ima tog još negdje?

And while going home I met these lovely ladies in traditional  costumes. There was a touristic fair on the main square, where town Petrinja showed its potentials. I also saw this old wagon, which reminded me of my childhood when my grandparents had a horse and wagon, and yes, sometimes I was allowed to "drive"

I za kraj, kad još nije bilo jasno kakvi oblaci stižu, ovako je izgledalo popodne, bljeskovi sunca kroz oblake koji cure.

And at the end, before the rain came, this is how the afternoon looked like- sun and rain clouds, coexisting.





Broj komentara: 15 :

  1. krasno :) pogled gore s vidikovca je savrsen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jelda? ja sam bila gore par puta, i onda kružim oko nebodera i divim se :)

      Izbriši
  2. Obožavam Nescafe a ovaj Dolce Gusto aparat želim otkako je izašao :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da je ovaj novi aparat (relativno) povoljniji. što više razmišljam o tome, mogu se zamisliti kako trpam kapsulicu u aparat, i pijem si kavu bez zaflekanog štednjaka :)

      Izbriši
  3. Ja želim jedan takav aparat! No kakva sam kavopija možda i bolje ne...već mogu zamisliti predoziranje.

    Zagreb je prelijep<3

    ....I ovdje je malo zakišilo....a vrijeme je već...

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, treba imati samokontrolu za takve stvari :D

      Izbriši
  4. joj Zagreb Eye ♥ užitak mi je uvijek otići tamo i gledati grad, a ovako s dobrom kavom je još ljepše sigurno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, meni je baš drago da su ponovno otvorili vidikovac .

      Izbriši
  5. Zagreb Eye - još jedna stavka na mojoj Šta videti u Zagrebu listi, hvala na predlogu. :)
    Ja uopšte nisam luda za tim malim kućnim aparatima, ali onda sam videla taj Nescaffe Dolce Gusto aparat za kafu i izgubila sam glavu. :D Bio je sav šaren, imao je neke tufnice u različitim bojama i veličinama i rekla sam sebi da ću ga jednog dana imati u kuhinji, pa taman ga nikada ni ne upotrebila. :D Još uvek nije moj, ali polako... :) Raduje me i činjenica da je kafa dobra. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dosta ljudi koji ne žive u Zagrebu i nisu ni prije, imaju dosta negativno mišljenje o njemu. gužve, beton, nervoza..
      i slažem se, svega toga ima, ali teško je staviti više ljudi na jedno mjesto (više nego u prosječnom gradu u RH) i očekivati da ne bude gužve i žurbe..što se tiče betona, Zagreb ima više zelenila nego neki manji gradovi, samo si treba dati truda imalo prošetati i istražiti.
      Što se tiče Dolce Gusto aparata, je, fora je, i ja se isto mogu zamisliti s njim :)

      Izbriši
  6. Ja sam se tako uživela u uvod :D
    Dopadaju mi se te jesenje mini vremenske ''terevenke'' :)
    Al' ja sam čudna.

    Aparat je odličan, dizajnerski je odrađen vrhunski. Iako nisam kafoljubac, mislim da bih ga volela imati :)

    Kad dođem u Zagreb, posetiću taj 16ti sprat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam se raspisala u uvodu, pa sam se sjetila da imam još toga za prijaviti, i bio bi post ko zadaćnica da sam nastavila :D
      preporučam vidikovac, zaista

      Izbriši
  7. Zagreb izgleda predobro! I sama sam dolazila u situaciju da me neke stvari (ugl. kućni aparati) uopšte ne zanimaju dok ne dođem u "lični kontakt" s istima, pa shvatim da je to ustvari jako praktično. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok Sandra :) da, za neke stvari ni ne znaš da ih trebaš :))

      Izbriši
  8. ima u zagrebu neki lik koji iznajmljuje svoju kočiju i konje. doduše, jako je star, i nisam ga vidjela već neko vrijeme, ali obično se muvao po maksimiru ako nije bio na nekoj gaži razvoženja. znam da nije isto kao seoska vožnja, ali eto... da znaš ako nisi znala...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);