četvrtak, 2. listopada 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobra večer, ako ovo čitate čim pustim post u promet :) Ili ste u mom dijelu svijeta.
Uglavnom, ja skupila par slika s odjećom za posao. Krenimo!

Good evening! That is, if you're reading this post as soon as I have post it, and you're in my part of the world.
I've successfully collected a few outfit pictures, so if you'd like to check some photos below..

Ove žarkoplave grilonke s malim žutim srcima su mi jako drage ovu jesen, i valjda razbijam sivilo jutra kad krećem na posao. Starke su nove (dar, hvala), plisirana suknjica je tu već godinama, a majica je Orsay iz ljetnih rasprodaja.

These bright blue tights with small yellow hearts are my favorites this fall. I suppose it helps me get through the grey mornings on my way to work. Sneakers are new (a gift, thank you!), and the skirt is many years old. I was told it looks like I'm a high school girl, but in my opinion, today's high school girls look a bit different.

Meni je tek večeras počelo raditi grijanje (hvala mu!), pa sam uredno odlazila na posao pretoplo obučena, jer je u stanu toliko hladnije nego vani. Tako sam ovaj put obukla (pre)tople hlače za hladnije razdoblje, košuljicu na točkice s kragnicom. Divna je košuljica (dar, hvala!) ali sam se skuhala i u njoj jer ispod imam potkošulju. No, mislim da će kombinacija funkcionirati za vrijeme kad bude hladnije, a na poslu ionako griju dovoljno za kratke rukave po uredima. Super su mi ove uske tople hlače, s lastikom na struku, i gore nešto šire. Nije da i volim biti obučena u drugu kožu, kad je sve usko, ali mi je na uske hlače najbolje gore nešto obući što je loher. Nekako se ne mogu zamisliti u uskim hlačama i uskoj majici da idem raditi (ili bilo kamo, nije moj stil jednostavno).

Our central heating just started this evening (I+m very grateful!) so for the last few days I was going to work overdressed, with too many layers. This outfit is just as mentioned. It would be great for a much colder morning. This way, I was feeling too hot all the time. But I do like the combo of skinny pants and a wider shirt. I never liked "second skin" style, where everything is too tight.


Jesam vam rekla da volim ove grilonke? Oxfordice su Batine, udobne, baš za jesen. Haljina ima milijun godina, iz nekog razdoblja kad sam kupovala po Amadeusu. Dobra stvar je što mi odjeća kupljena u Amadeusu ( i u pokojnom X nationu) uglavnom traje godinama.

Have I told you already I love these tights? Oxford shoes are from Bata, a good choice for autumn. This dress is so so old, but it is still god and wearable after so many years.


E, ovo su nove gležnjače. Gledale smo se jedno vrijeme, ali sam na kraju popustila i sad smo sretne i one i ja. Malo su futrane iznutra, taman da griju nogu, i ravne su i blago idu u špic, što je sve što inače nikad ne bih uzela u obzir. Mijenja mi se stil. Samo sam najednom skužila da počinjem gledati druge stvari u izlozima. 
Haljina je već bila na blogu, nosim ju samo na grilonke, jer dosta kratka(prekratka) za gole noge i posao.. Sako je kupljen davno, na poslovnom putu u Alpe, mislim da je to bio najbolji dio puta :)
Mislim da me ovaj samt sakoić prati kroz život već 10 godina, baš mi je drag. Imate li kakvu odjeću da vas sjeti odmah na neko mjeto i vrijeme? E pa, mene on sjeti kako loših poslova čovjek može proći, i kako su i loši poslovi dobra životna škola i imaju početak i kraj.
To bi bilo to za večeras. Uživajte, i laku noć.


I have to show you my new ankle boots. For a while I was just window shopping, but at the end I decided to take them home. These boots are warm, and flat, and not round, everything I didn't like before. My style is changing, not completely my rational decision. Somehow I started to fancy some toher stuff around me.

This dress I already wore on blog, it has long sleeves but is summer-y. The "problem" is- it is way to short to go to work bare legs in ti, so I wear it with tights, in colder periods.
The jacket is with me about ten years. It was bought on a business trip to Alps, a long time ago, on a shitty job, where this jacket was the best part of the trip. It is comfortable, and  reminds me how even bad jobs have an end, and all this is a good life school.

So, this is it for tonight. Enjoy, and I wish you a good night.

Broj komentara: 14 :

  1. Divne su cizmice i lila haljina :) Ja sutra idem po moje bordo :hepi:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      op op čizmice!! prijavi na blogu ;)

      Izbriši
  2. Jaoooo plave grilonke O_O kako su zakon! Ja sam nedavno gledala one točkaste najlonke u H&M-u al sam se sjetila kako si komentirala kak su se brzo ofucale a ne da mi se dat 70kn na najlonke koje će mi se brzo raspasti.

    Haljinice su danas sve redom prekratke, bože sačuvaj da dodaju još koji centimetar. Još za nas koje imamo boobs pa nam skrate dužinu još koji centimetar - grilonke obvezne. A nekad i hlačice ispod suknje, just in case :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nikad mi nije palo obuć kratke hlačice ispod :) al bome nije loša ideja ;)
      što se tiče HM najlonki, ne mislim da su generalno sve loše, ali točkaste su zeznute jer je razlika u debljini, a to im je izgleda slaba točka.
      ne mogu vjerovati da se još sjećaš tog posta:))

      Izbriši
    2. Ako je nešto na točke, ja pamtim k'o slon xD

      U New Yorkeru sam našla kratke kožne crne hlačice koje mi baš idu pod haljinice po zimi a kak furam kožne čizme čak je i che che pa ak slučajno izvire, nema straha haha :)

      Izbriši
  3. Ajme, prvi outfit je prrrredivan i odlično ti stoji. Izgledaš kao neka srednjoškolka :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      nije mi baš cilj bio izgledati srednjoškolski- mislim da današnje srednjoškolke ne izgledaju ovako :))

      Izbriši
  4. Ou em đi, otkud su gležnjače i koja je cijena? Trebam tako nešto. Super su mi grilonke, plisirana suknjica i točkasta košuljica <3

    I boja starki :)

    Slažem se s komentarom da su današnje haljine sve prekratke za nas, ovaj, obdarene :(

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gležnjače su iz CCC, imaš (za ove znam) u A. Mallu i Westgateu. CCC je neki poljski dućan, po meni imaju sasvim korektnu obuću, kožnu (u ovom slučaju). Gležnjače su oko 400 kn.

      Izbriši
  5. Hvala ;) Morat ću u ZG, nema mi druge :/

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  6. Svesu mi kombinacije odlične mada je moj favorit prva.Ja sam od onih koji suvječito u tamnoj odjeći a plave starke su totalna fora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se u tamnoj odjeći osjećam jako udobno, i imam periode kad nosim crno, i ništa drugo. tak da, razumijem te ;)

      Izbriši
  7. Najvise mi se dopada treca a grilonke su vrh :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);