subota, 29. studenoga 2014.

Jägermeister party

Dobra večer svima. Vikend je, ovdje je vrijeme hladno i cmoljavo (to znači da se kiša premišlja ko vlaška mlada, padala bi- ne bi padala) i hladno je povrh, to jest, hladnije.  No, kako je studeni, još jedan dan, to je ok, pa nek bude zima, imam ja dolčevita i štrampli na lageru!

Prije par dana bila sam pozvana na Jägermeister VIP party, njihovu godišnju proslavu, koja se održala u Laubi. U Laubi sam bila i kad je bio Cro a Porter prošle godine, i zanimljivo je vidjeti kako se taj prostor može upotrijebiti i urediti na razne načine.
Za Jägermeister party Lauba je glumila Čudesnu šumu, visoka stabla nadvirivala su se nad ljude, jeleni su virili sa grana a iz bačvi postavljenih uz rub ponekad bi počela izlaziti para. Ja sam jedno vrijeme mislila da će iz njih izaći kakve zabavljačice ili barem čarobnjak. Nije. I nisu. Ali imali su zato hostese.

Hostese su bile divne, zgodne i nasmijane i dobro raspoložene. Probala sam jeger u kombinaciji s tonikom i bitter lemonom, što nikad prije nisam. Iskreno, nikad prije mi nije palo na pamet miješati jeger s ičime. To se ne miješa. Na kraju je ispalo da je baš fino. S tonikom mi se više sviđa, to ću probati i sama pomiješati.

Slijedi par slika s eventa, ako vas zanima.


Na partiju je bila kabina za slikanje, gdje smo mogli uzeti asesorajz koji smo htjeli, i 4 slike su se slikale u razmaku od par sekundi. Pa kako ispadne- ispadne. Ovo cvijeće sam dobila za nositi dalje, pa sam si smotala oko ruke i hodala po partiju okićena.
Foto kabina je ispala pravi pogodak, baš mi je drago da smo se slikale.
I kraj, mali dar, mobilni punjač za mob. Hvala na daru Jägermeister, baš je dobra ideja za poklon :)




Good evening. It is colder here and the rain is on and off all the time, but since it is November ( one day left) and it should be like that- I won't complain. I have turtlenecks and tights ready to wear!

A few days ago I was invited to the Jägermeister VIP party, it is an annual party, which took place at Lauba, a well known place for such events in Zagreb. I've been to Lauba before, I attended Cro a Porter last year, and it was interesting to me to see how some interior space can be organized in different ways.
This time Lauba was transformed into a magic forest. There were trees with rain deers looking from the treetops, and some  barrels that had let steam out. First I thought there will be some dancers coming out of these barrels, or at least a wizard. He didn't come out. Neither did the dancers.
But they did have hostesses.
Hostesses looked great, had a smile on their faces and were laughing and in a good mood, and made everyone feel we're in good hands.
I have tried jägermeister combined with tonic and combined with bitter lemon, which is a surprise for me, since I have never before thought about mixing it with anything.
But it tastes good, really. I plan to try to mix  it myself at home.

At the event, there was a photo booth, where we could take accessorize before entering, and then 4 pictures were taken with a few seconds in between, It turned out better then I thought it would be.

I even got the hawaii flowers to take with me, so for the rest of the evening I walked around with my new accessorize around my wrist.

And at the end, I got a lovely gift- a smart phone mobile charger. A great idea for a gift. Thank you, J'agermeister! 

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);