četvrtak, 20. studenoga 2014.

Koncert Frajli/ The Frajle concert!



Znate šta? Bila sam na koncertu sinoć :)
The Frajle su sinoć imale humanitarni koncert u Lisinskom. Frajle su mi otkriće, čula sam za njih ovo ljeto, oduševila se, i onda je naravno ispalo da ljudi oko mene znaju za njih, idu na njihove koncerte i vole ih.
Sjele su mi otprve. Već godinama ne mogu sama sebe smjestiti u neku kategoriju muzike koju slušam i iskreno, malo mi je bedasto definirati ukus samo jednom vrstom glazbe. Ima bendova i pjevača čija mi je samo jedna pjesma dobra, i neću je manje voljeti ako je sve ostalo njihovo (meni) bez veze.
I kako vrijeme prolazi, sve manje imam priliku baš naletiti na ljude koji imaju lijepe, jasne glasove, koji znaju pjevati, kojima glas ne sakriva produkcija i miks tonova, pa u pjesmi najmanje čuješ glas.

Uglavnom, poklopilo se da nisam radila popodne, poklopilo se da sam ulovila karte, mjesta su bila super, atmosfera je bila odlična, većinu koncerta provela sam na nogama, plešući i pjevajući (nisam jedina stajala, ako ste pomislili), cure znaju složiti odličan štimung, ispljeskala sam sve aplauze koji su se skrivali u mojim dlanovima :)

Fora je taj Lisinki, bio je prepun lijepo uređenih žena. Dobro mjesto za lijepo se obuć i otić uživat u ljudima i muzici. Lijepa sjedala, dobra akustika, dobro osvijetljenje- baš dobro mjesto za provest večer. Mogla bih i češće.

Ako budete u prilici, poslušajte ih. Imaju zaraznu energiju i dobro raspoloženje, i jako lijepo pjevaju. Nisu im sve coveri, imaju i svoje pjesme.


Za kraj stavljam (samo) dvije pjesme, stavila bih ih više, ali znate guglati :)
na prvu se ježim, uvijek, kad ju čujem, a druga je njihova, za ples i trošenje kalorija.  Jel bio tko na koncertu, osim mene?


You know what? After such a long time, I've been to a concert. The group is called The Frajle, 4 beautiful ladies, singing and playing guitars.
I've known about them since last summer, but felt in love immediately, and when I heard they will be having a concert here in Zagreb (they're from Novi Sad), I was determined to go. And everything went smooth. I got the tickets, I worked in the morning, and the concert was great. They have the ability to make a full concert hall sing and dance and be in a good mood. Besides, I really admire their voices, all 4 sing really good, and lately it is hard to find good voices, not good production.
Most of the time, what I hear is a good song or a video, with great production and post-production, but rarely it is the singer who carries the song, his/her voice that can be enough.
These girls make covers and have their own songs. And I like the way they re- create some old, well know songs. I like the way they sound, the warmth in their voices and the strength within.
I've put two links to their songs, if you'd like to see what I'm talking about.

I sang so much I lost my alt. My palms hurt after, I was applauding all the time. I danced and laughed and it was really a well spent evening. Now  I have to remember to make something like that more often.

Broj komentara: 11 :

  1. Bila ja ali u Skoplju :))) Divne su, divne :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila na koncertu na trgu na otvorenom, malo drugacija atmosfera,ali odlicna energija,volim njihove autorske stvari,odlicne su:))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, odlične su :)
      mi smo ko groupisice:)

      Izbriši
  3. Ajmeeeeeeeee, zavidim ti!!!!!!!!!! I potpis na sve vezano za glazbeni ukus...

    Ja sam Frajle otkrila prije možda mjesec dana i to slučajno kod nekoga tko je imao upaljen CMC i bila je pjesma Čukni vo drvo. Rado bih i na koncert :)

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koliko sam shvatila, dosta dolaze u RH, možda ti se i posreći :)

      Izbriši
  4. Otkrila sam iz kroz tvoj lajk na fejsu, stvarno su odlične iako ja ne slušam baš taj tip glazbe! Lijepo je vidjeti talentirane, slatke i simpatične pjevačice (i sviračice) za razliku od onoga što nam se inače nudi na našoj sceni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđa:)
      u zadnje vrijeme, ono što otkrijem je na preporuku drugih ljudi po fejsu i blogovima. i mada mi se često desi da mi se ne sviđa sve, svidi mi se par pjesama...meni dosta :)

      Izbriši
  5. Divne Frajle! :) Slušale smo ih sestra i ja dva puta, prvi put dok su još bile anonimne i i ove godine smo se počastile odlaskom na njihov koncert za 8. mart. Oba puta je bilo fantastično, oba puta smo se smejale, plakale, pevale, sve vreme smo bile na nogama. :D Fantastične su! :) Mnogo mi je drago što su ti se dopale, pravo su osveženje u našem regionu, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš su osvježenje. pune su dobre energije, sviđaju mi se i one i pjesme i atmosfera. evo već ih danima slušam :)

      Izbriši

}, 10);