ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Nedjelja i degustacije/ Sunday cakes& wine tasting

Dobar dan svima, nadam se da vam je vikend prošao baš kako treba.
Malo je zahladilo, napokon prilika za kapute i šalove i višeslojno oblačenje :)

Dobila sam poziv na degustiranje i druženje, povodom skorog otvaranja nove slastičarne u Zagrebu, Cup& Cake. Kao što možete vidjeti na slikama, bilo je sto čuda za probati.
Jako jako fine stvari rade Monika i Stella.
Samo druženje bilo je u stanu koji mi se jako svidio, starogradnja, a odlično uređena, pa sam minglala i uživala u dekoracijama i rješenjima interijera. Sviđa mi se kad neki prostor ima dušu, kad nije sve modernistički i sterilno.
Spojila sam ugodno s ugodnim, i pozvala moje cure da i one probaju kolače i da se napokon vidimo. 3u1( druženje, vino, kolači), zašto ne?


Vidite ovaj luster? Meni se jako sviđa. Koliko god da sam fan Ikee, ne znači da i ovakve stvari nemaju čari. Imaju, i baš se luster lijepo uklopio.
Osim kolača, imali smo za degustaciju finih vina. Ja sam imala plan probat mrvu kolača i malo vina, na kraju nije baš tako ispalo. Gospodin koji je nudio vina je za svako vino imao zanimljivu priču (meni su eno priče super), pa sam probala Mia Moscato (zaljubila sam se), pa neko crno pjenušavo vino kojem se nažalost ne sjećam imena, pa Barbeito iz Madeire i na kraju, teranino.  Muškat mi je i inače jako jako drag, fino desetno fino, a ovaj Freixenetov mi je stvarno sjeo.
Ima nešto u ovakvim prostorima, odmah se ponašaš damski i sjediš pristojno. Kad sam poslije gledala slike, shvatila sam da obje sjedimo ko dame, nogice prekrižene, leđa ravna...sve na mjestu. Kažem vam, prostori djeluju na ponašanje :) U mom slučaju, izvuku damu iz mene.

Na kraju ovog lijepog eventa dobili smo i mali dar, a kako je bila nedjelja, i nijedna od nas tri nije radila, što je uspjeh da se poklopi, otišle smo još na kavu u Kinoteku, gdje nisam bila godinama.
Extra ljubazna konobarica samo je nastavila niz dragih i ljubaznih ljudi, jer na druženju ranije su svi bili vedri i dobro raspoloženi, a nakon kave je pala i jedna outfit slika.
Divna nedjelja, baš mi je pasalo provesti nekoliko sati u dobrom sruštvu, i upoznati nove, drage ljude.



Good Monday morning! I hope you all had a lovely weekend. It finally got colder here, so it is a chance for more layers and coats.
I've been invited to cakes and wine tasting, a new patisserie Cup& Cake is about to be open, and on Sunday was introduction to all lovely cakes and cookies. I came along with two my friends, we have rarely an opportunity to get together all three at the same time, so it was pleasure and pleasure combined :)
The event had taken place in an old apartment that looks so good . I really liked the interior. 
I am an Ikea fan, but this doesn't mean older things and furniture aren't close to my heart. Just look at this chandelier!
I had a plan to just try one cake and one wine, somehow this didn't go as I planned. So I tried more then one delicious cake and more then one wine. My favorite wine was Mia Moscato (moscat).I love moscat, it is a sweet wine, goes great with cakes, but you can enjoy it without cakes, too :)

When I later checked the photos, I realized we were both sitting as ladies, our backs straight, our legs crossed properly..I think certain places draw certain behavior. It certainly draws a lady out of me.

Afterwards a coffee and taking an outfit shot.
It was a good Sunday, indeed.


Broj komentara: 8 :

  1. " ..sediš pristojno.." :))) baš si me nasmejala, a potpuno si u pravu. Super priča o super provedenom danu. Tako treba..;) Ps.Čizmice su ti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa da, prostor te baš posloži da se ponašaš na određeni način :)
      hvala za čizme, nisu nove, ali kako čuvam robu i obuću, ne nosim često neke stvari, pa izvučem iz ormara nešto što nisam godinu dana nosila, kao njih, na primjer :)

      Izbriši
  2. "ponasas damski i sjedis pristojno..." Hahahahahaha!!! E sad sam se od srca nasmijala :-D Znam sto zelis reci. I na mene neki prostori tako djeluju, ali onda se OBAVEZNO pojavi moj vrazicak i nagovara me na 'nestasluk'. Ne delam skandale, ali pokoja privatna sala se omakne. Svidja se i meni dusa starih prostora i obozavam parketne podove i visoke stropove <3 . Divna mi je kombinacija tvojih plavih tights i divnih koznih tanned cizmica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)
      jel ulijećeš u takvim situacijama s kakvim šalama da razbiješ led? :) jel razbiješ led ili ostanu svi zbunjeni? :D

      Izbriši
  3. This little gathering truly does look cozy and delicious. That chandelier is perfectly stunning! I'd bet that looking at it made the food taste better. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I like to think the interior does make a difference :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. joj Lenka, da znaš da je baš bilo lijepo :)

      Izbriši

}, 10);