ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Preko vikenda/ Over the weekend



Dobra večer, već je studeni, i hladnije je i mračnije i kuži se da je stigla jesen.
Napokon mi je bolje, i vikend je bio kombinacija odmora i druženja i aktivnosti. U biti, baš je dobar vikend bio.
Kako je zahladilo, ja sam automatski počela više nakuhavati. Prvo sam krenula s bezglutenskim palačinkama s tikvicama .
Pisala sam već o njima: miješam kukuruzno, heljino i proseno brašno, jaja, malo ulja, rižino mlijeko i vodu i začine, i izblendanu tikvicu.
Moožda sam mrvicu presolila. Takve palačinke meni su super za doručke, i uz to fileti inćuna. (da jedem svinjetinu, jela bih uz to špek ili kakav sirni namaz, znači masnije stvari).
Palačinke su malo deblje, ne rolam ih nego ih preklopim, ko tortilje. Jako su zasitne.
Ovo dolje na slikama su moje velike tegle u kojima držim brašno. To mi je najbolji način da sačuvam brašna i da ne sipaju po policama špajze, i nadam se da sprečavam bubice da osnuju obitelj u mojim brašnima.

Good evening, it is November already, and it gets colder and darker every day, and you can see it is fall outside.
I finally feel better after the cold last week, so the last weekend was a combination of relaxation and dear people. It was really a good weekend.
And since it got cold, I started cooking even more. First I started with gluten- free pancakes with zucchini. I've writen the recipe before, but in case you missed it: gluten free flours mix with eggs, rice milk, olive oil, salt and blended zucchini
I may have added too much salt. These pancakes are great for breakfast, you can add (if you eat) bacon or cheese. I usually it them with anchovy.
Below are my flour jars where I keep my flours. It is the best way to keep flours from pouring around the pantry, and i like to think I prevent the little flour loving bugs to come and start a family in there.

Kako sam bila dosta prehlađena prošli tjedan, dala sam tijelu vremena da se odmori i izliječi, pa sam pauzirala i jogu i šetnje, jer baš se nisam dobro osjećala. Zato sam u nedjelju, kad sam se već osjećala bolje, otišla trčati.
Ovo je sad drugi vikend da se time bavim, za sada je to kombinacija brzog hodanja i trčanja, u izmjeničnim ciklusima, i paše mi uz jogu istrčati se.
Naravno, na dan kad sam krenula trčati jutro je bilo maglovito, siva siva nedjelja, ali srećom moje tenisice imaju dovoljno boje za razbudit me, pa sam ja trčala po tom vremenu, i shvatila da idući put obavezno nosim kapu, jer nije baš toliko toplo za trčat gologlavo.
Razmišljala sam koju aplikaciju skinuti za praćenje tog mog trčanja, i kolega mi je preporučio Runtastic. Ok je, prvi vikend sam trčala i mjerilo mi je milje, tek sam kasnije uspjela naći metrički sustav. Ako netko od vas trči, koju aplikaciju preporučate? Imate nešto bolje?
Ova je fora, poslije pokaže na karti kamo ste sve trčali, i dionice po brzini (u mom slučaju, ikonice puža i kornjače dok hodam :)  )
Sve više kužim da mi fali kretanje, i ako ne stignem ići na jogu ili šetati, uznemirim se. A vjerujem da je i bitno ulagati u tijelo, a lakše je ulagati  dok je sve (relativno) ok.
Drveće je djelovalo halloweenski, promaljalo se iz magle, dobar tajming, zar ne? :)
Usput sam testirala majicu koju sam kupila za trčanje (planiram post o online kupovini uskoro) i super je, i na netu se nađu divna sniženja, kupila sam si i novi mat za jogu za 5 funti .


Since I had cold last week, I gave time to my body to recover, so I stopped yoga and jogging for a few days. That's way on Sunday, when I felt better, I went jogging.
It was the second weekend since I have started jogging, for now it is a combo of brisk walking and jogging, and it feels good besides yoga.
On the morning I went for jogging, it was foggy and cold, but luckily my sneakers have enough color to wake me up, so I run, and concluded to wear a cap next time, it was too cold for a bare head.

In case some of you are jogging, do you use some mobile phone app? If yes, which one? I use Runtastic, first I thought Endomodo, but I have kind of issue of giving my e mail or/ and signing in through Facebook, in which case app can approach to all my contacts and friends. I don't like the idea, and I am aware how much information I give here and on FB, but still, I try to think I control the amount of it, and do not want to give other peoples' details so easily.
 Vratimo se još malo na kuhanje. Trenutno mi je hladnjak krcat domaćim povrćem, i jako sam vesela zbog toga. Ne znam što bih prvo jela!
A  ovako nekako ispada puno mojih obroka. Ne znam što bih točno, pa uz meso tražim čeg ima u hladnjaku i špajzi, i na kraju ubacim valjda sve. Domaći krumpir, luk, češnjak, tikvica, peršin, celer, luk, lovor. Puretina nije domaća (još).  I što je vani hladnije, ja radim crvenija, začinjenija jela. Baš mi paše jesti jela na žlicu, kad pušem u žlicu (nos curi), i ono bogatstvo toliko okusa..milina.

Sad već smišljam što ću sutra za ručak, a sad trčim na jogu. Laku noć!


And let's go for a moment back to cooking. I have a fridge full with vegetables, and am so happy about it. I don't know what to eat first!
And this is how most of my meals turn out. I start, and don't know what to cook, so I go around the kitchen and pastry and put everything delicious in the pot.
this time it was turkey with home grown potato, onion, garlic, zucchini, parsley, celery. And the more it gets colder outside, I tend to prepare spicier and more red food. I really love such food and all the flavors.

Now I'm off to yoga, wish you all good night!

Broj komentara: 12 :

  1. Sviđa mi se izgled tog obroka. Podstaknuta, idem sad da skuvam kombinaciju plavog patlidžana i paradajza, dodaću i neku pečurku ;) Ja ne trčim, ali pešačim zadnjih nedelja i mnooogo mi prija:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, ovo tvoje isto zvuči fino. neku pečurku? nadam se da znaš koju :)

      kretanje je bitno, nebitno dal trčiš.

      Izbriši
  2. Najkul pink tenisice ikad. :) I nekako mi ove palačinke vape za ajvarom, gledam ih i zamišljam kako se ajver crveni odozgo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      vidiš, ajvar mi nije pao na pamet, ali imaš pravo, super bi išlo. i ajvar i špek. i kakva kobaja...

      Izbriši
  3. Tenisice su ti fenomenalne! Obozavam ove neon boje, a pogotovo kricavu rozu.
    I kretanje bilo kakve vrste je tako dobro za tijelo I mind, samo nastavi! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zubo :) pomagaj. Kakvo je heljdino brašno? Kakvog je ukusa (finalni proizvod i tako to)?
    I ja obožavam kuvana jela i volim ih raditi.
    Naročito su aktuelni kupus, kelj i blitva (šta nađem u bašti). Bravo za trčanje, ja sam i dalje na jogi.
    I ne mrdam. I dobro mi je.
    Baš sam razmišljala sastaviti post o nekim iskustvima s jogom, volela bih i kod tebe čitati o tome :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heljdino brašno nije najfinije brašno na svijetu, zaista nije :)
      ali je super kad ga pomiješaš s drugim bezglutenskim, onda se da...o jogi pišem tu i tamo, ne znam jesi naletila na moje postove na tu temu..ponekad obradim vježbe, z akoje mislim da većini ljudi mogu pomoći, i da su izvedive. bude još, kad bude vremena i prilike.

      Izbriši
  5. daklem, aplikacije.... dečko hvali endomondo i čini mi se da je najbolji za ovo što ti treba, ali ja sam recimo fan noom aplikacija (imaju pedometar, noom coacha gdje možeš unositi svu silu podataka, uključujući i jogu, obroke i sl.).
    googlova my tracks snima gdje se krećeš i prikazuje ti to na karti, čini mi se da prepoznaje hodaš li, trčiš ili recimo bicikliraš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. endomodo..uz ogromnu količinu podataka koje svjesno ostavljam po internetu (počevši od ovog bloga), imam ipak otpor prema bilo kojoj aplikaciji koja traži mail adresu. ili da se logiram preko FB ili Twittera, pa da app ima pristup svim mojim podacima i svim mojim kontaktima. nikako mi se ne sviđa ideja da zbog mene i aplikacije za trčanje, ili neke nagradne na blogu ili nečeg trećeg, netko deseti sazna podatke o mojim prijateljima, molim followerima i meni. endomodo nisam uspjela nariktati da ide bez toga, pa sam uzela runtastic.
      za noom aplikacije nisam znala, hvala ti.

      Izbriši
  6. Svaka čast na trčanju, ja ću morati zaskočiti malo orbitrek jer mi trčanje ne ide (a i ne da mi se po ovim brdima jer krepam i od šetanja). Piksnice za brašno su super, i ja sam morala sve u kutije prebaciti jer nam se odjednom pojavilo brdo moljaca. Uzela sam svoje u Offertissimi jer sam za malo novaca kupila kutije za sve što mora biti u zatvorenome + već od prije imam staklenke za neke sitnice kao šećer u prahu tako da sam sad mirna :) Što se tiče kuhanog - meni je jesen pravo vrijeme za provesti u kuhinji, ništa bolje od nekog finog paprikaša u ove hladnije dane. Sada čekam kolinje da natrpam frižider mesom pa da mi jedini shopping bude plac i povrće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super je jesen kad se špajza i škrinja pune :) mene to iskonski veseli i smiruje. valjda na nekom nesvjesnom nivou zaključujem da ću preživjeti zimu :) i da, slažemo se oko paprikaša!

      Izbriši

}, 10);