petak, 21. studenoga 2014.

Šalovi i marame s remenom/ Belted scarves

Znate ono kad skužite nešto što vam se sviđa, pa viđate svuda najednom, kao da svi oko vas nose?
E, tako je meni ove jeseni s kombinacijom velikih šalova povezanih remenom. Super su mi, sviđaju i se jako i razmišljam što i kako da kombiniram da i ja sama probam tako nešto.
Jeste li već primijetili/probali vezati velike marame ili šalove remenom? Moram priznati da mi se sviđa jer izgleda uredno, moji šalovi i marame izgledaju dosta..lepršavije i dramatičnije na meni. I mada volim energičnost svojih šalova :) ne bi bilo loše probat i ovu, smireniju verziju nošenja.
Što kažete, jel izvedivo? I kako vam se čini?

Želim vam svima vikend s puno sna i malo obaveza!


Have you ever had a moment when you discover you like something, and all of a sudden you see this thing around you?
Well, I have this situation this fall, since I realized I like belted scarves and pashminas.
I like the way they look ( tidy and elegant) and I'm thinking about trying it myself.
I like scarves a lot, but usually I just put them around my neck, and it looks more dramatic. So this way looks interesting.
Have you seen it already? Or tried it? What do you think?

Have a relaxed weekend!

                 izvor/source



Broj komentara: 11 :

  1. Nisam ni znala da sam in, ja utaknem šal/maramu u ovaj opasač od kaputa da mi ne leti :D Al kak većinom imam i torbu onakvu da ide preko ramena ukoso, onda mi i ona drži šalove :) Meni je ovo ljepše neg ugurat u kaput jer tak bi izgledala ko da imam xxxl boobs xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, kad se zgura u kaput izgleda baš..ko ona teta iz crtića..ova:
      http://www.samoborinfo.hr/wp-content/uploads/2014/01/141461243450dabcdf6af40708566435_orig.jpg

      Izbriši
  2. Obožavam šalove i marame, ali ovo mi se nikako ne sviđa. I ne vidim svrhu kad mi vrat nije fino ušuškan... Ali, svakom svoje...

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kužim, ali ovo ide i kad nije zima za omatanje ;)

      Izbriši
  3. Uh, kaiš preko kaputa... kod mene- nikako;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je je, tako sam i ja mislila do ove godine..;)

      Izbriši
  4. Bas mi se svidja kako to izgleda! Da li bi I sama to nosila...ako bi uspjela iskombinirati ono sto imam da slici na nesto, onda bi. Ali uvijek volim da mi je toplo oko vrata, sto mi je najvaznije. A bas I nemam neke salove koji su tako veliki.
    Imam jedan divan scarf, dvobojan, koji mi je pustio boju kad sam ga oprala I jos tugujem za njim :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja imam dvobojan šal, super sam odabrala kombinaciju boja: tamnozeleno i bijelo, i kad sam prvi put oprala šal, na ruke, znaš kako je sve izgledalo? nije baš više bilo bijeloga :( pa sam naučila lekciju, i uzimam šarene :)

      Izbriši
  5. I ja sam je naucila! Divan dvobojan skoro bijeli s prekrasnim plavim koji sam nosila na vjencanju svoje kume kojoj sam i ja kumovala. I onda sam ga nosila opet nedavno jer mi je isao uz 'novi' top i pustio mi je boju na kragni od bijele bluze, prala sam ga na ruke i pustio mi je boju , mislila sam da ce se isprati, ali nije. Eh, te lekcije na vlastitoj kozi :-p I ja sad uzimam jednobojne ili sarene. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super su mi situacije kad se jedna tkanina preslika na drugu :))

      Izbriši

}, 10);