utorak, 11. studenoga 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobra večer. Divni su dani ovaj tjedan, lijepa jesen.
Napokon sam uspjela skupiti dovoljno outfit slika za jedan post. Krenimo!

Good evening! It is a lovely autumn here, warm and sunny days around me. I've finally managed to collect a few outfit pictures, so here we go!

Ovo nije slikano ovih dana, ipak nije toliko toplo. Ali slikano je prije par tjedana, i bilo je dovoljno toplo da sam na ovoj slici bila golih nogu. Ako primjećujete paket pored mojih nogu, iherb mi je poslao paket, i jako me razveselio. Ovo je vrlo ljetna garderoba, i iskoristila sam zadnju priliku da nosim ljetni šos i majicu u listopadu.

This wasn't taken lately, it isn't so warm still. but it was taken a couple of weeks ago, on a day when it was warm enough for bare legs. I just came back from the post office, my iherb package arrived, which made me a happier person. Here I wore summer clothes, probably last time this year to walk to work in a summer skirt in October.

Eto, to je bilo to od ljetne odjeće (dobro da sam poslikala). Bila je faza kiše a ne prehladnih dana, pa sam koristila priliku za laganiju jaknicu i oxfordice, prije nego uđem u čizme na idućih 6 mjeseci.
Grilonke su odlična stvar, i na oxfordice idu i nije prehladno nogama. Kišobran je hrvatski proizvod. I za razliku od zadnjih nekoliko nehrvatskih kišobrana, nije se raspao nakon prvog korištenja.

And this was it as far it's summer clothes in question ( good thing to have taken pictures of it). We had a rain period, with not so cold days here, it was a great opportunity for oxford shoes and fall jackets. Tights with oxford shoes are a good combo for work outfits, before I slip into boots for next 6 months. The umbrella is a Croatian product, and as far as i can tell, it is much better than the usual Chinese umbrellas available in local stores.

Znam da pomalo izgledam ko da glumim u Moje pjesme, moji snovi. Uopće nije jednostavno uslikat se u dobro doba dana, da ima dovoljno svjetlosti, da ne izgledam drugačije dobro..
Ovo je Marks& Spencer haljina koja me podsjeća na Mondriana, i koja je super za jesen, taman toplija a ipak kratkih rukava. Počela sam već nositi futrane gležnjače, divne su. Što sam starija, sve mi je bitnije imati tople nogice.

I know, I know, I look kinda I'm acting in The sound of Music. It is not easy catching the perfect photo with good light and where a person doesn't look weird.
This is M&S dress, a good dress for fall, when it i s bit colder, but warm enough to wear short sleeved underneath. ankle boot go well with it. I prefer warm feet more and more, as I'm getting older.

Ova je od danas. Imam na sebi majicu kratkih rukava i kardigan, i maramu koja je uspješno spojila sve, pa izgleda 3u1. Nije :)
Dolje su uske hlače na lastiku i starke, i marama za kraj.
Marame su super kad mi se ne da previše uređivati i birati nakit, ovo je dovoljno veliko (i šareno) da nahranim svoju potrebu za bojama. E da, ošišala sam se.
Šišanje je najjeftinija terapija kad sam zle volje. Izbrijala sam cijelu glavu do razine očiju, i gore ostavila bob. Dobro da mi je frizerka ovo predložila, jer ja sam bila spremna ići na kratku frizuru.
Kad bi barem sad moja kosa ovako poslušno izgledala i kad ju ja osušim.


And this is from today. I'm wearing a cardigan and a shirt underneath, but somehow my scarf managed to blend all together, so it looks like I have one layer (which I don't).
I like skinny trousers and a scarf, it gives balance to the outfit and also pretends to be a kind of jewelry on days when I don't have time/will to choose jewelry.
I've cut my hair today. It is a cheaper option then shopping, and I usually make this when I'm in a not so good mood. the amount of the cut hair on the floor was..impressive. But it doesn't look so short (although half of my head is shaven, from the neck till the eyes).
If only my hair would look so lovely and obedient after I wash it at home.

Broj komentara: 10 :

  1. Super su outfitići i novi friz. Trebaš si kupiti inStyler, ja sam ga dobila prije par godina za rođ i super je za nabrzaka ispeglat kosu da izgleda uredno :) Posebno mi dobro dođe za šiške koje nakon pranja izgledaju ko vjeveričin rep :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma imam peglu, ali ako je vlaga u zraku ništa ta pegla ne znači. moja kosa teži izgledu maslačka :D
      ali dobro je znati da postoji inStyler, sad sam ga zguglala, pa da znam ubuduće, hvala :)

      Izbriši
    2. Maslačci su bjutiful :) ♥

      Izbriši
    3. ahaha, je, i ja se slažem. da je maslačak poželjna frizura, ja bih bila glavna koka! :)

      Izbriši
  2. Zurka ti je super, i haljina koja je poput slikarskog platna isto <3 Sviđa mi se i ona crna na fotki s ružičastim kišobranom, otkud je ona? U zelenu suknju sam zaljubljena...

    Prošlim postom si me inspirirala da probam proso. Jela sam ga jednom kao mala nekako kuhanog na mlijeku (bakin starinski siromaški recept iz djetinjstva), a ja mrzim kuhano mlijeko i činilo mi se da mrzim i proso, ali dat ću mu šansu ;)

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      proso je super. probaj skuhat proso, ubaciti na primjer bananu, grožđice, cimet i med i dodati mlijeko. to je ok za doručak.

      Izbriši
    2. Mrzim grožđice i med, ali mogla bih ubaciti kakao ;)

      E da, lijepe tanjure imaš :)

      Nebeska

      Izbriši
    3. ma da, ubaciš ono što voliš. brusnice, kakao, što ti je već milo.
      hvala:)

      Izbriši

}, 10);