četvrtak, 18. prosinca 2014.

Moja njega lica/ My facial care routine

Već neko vrijeme obećavam post o preparativnoj kozmetici koju koristim, a pokušavam zatvoriti godinu sa što manje repova :) i eto, napokon i post o tome što stavljam na svoje ličeko.

Nemam baš previše sredstava koje koristim. Moja koža je u zadnjih par godina u sasvim dobrom stanju, i ne zahtijeva posebnu pažnju ni održavanje. Smatram da veliki dio dobre kože ovisi o načinu života, a pod time mislim na prehranu, unos vode, nepušenje i dovoljno sna, te općenito kako provodite život.

Moja jutra počinju tako se umijem običnom vodom. Nemam micelarne, niti ikakve tonike. Moja koža ujutro je čista i umivanje mi je potrebno da se razbudim. E sad, nešto sam ipak naučila od kozmetičkih blogova koje rado čitam, i jednom je Martina s  Dear Skin pisala i snimala filmić o masaži lica, pa sam ja nakon umivanja i ujutro i navečer, a prije stavljanja krema, uključila masažu. To ujutro znači da nakon umivanja nježno trljam ručnikom lice, vrat i dekolte, malo potaknem cirkulaciju, i masiranjem prstima malo zagrijem kožu.

Prvo na područje oko očiju stavljam Zimzelenin okoloočni gel. Ovo je divna stvar, mala je kutija al traje mjesecima. Ovaj gel umiri područje oko očiju, omekša i smiri nadraženost. Ako ste večer prije jeli nešto slano pa ste ujutro natekli, umanji vrećice oko očiju. Blag je i nema poseban miris, i otkad sam saznala za njega koristim ga bez prestanka.
Osim gela, Zimzelena radi dobre kreme za lice, prilagođene koži i potrebama osobe koja ju koristi, pa zimi dobijem bogatije a ljeti laganije verzije. Paše mi jer mi je satima nakon nanošenja koža elastična i na dodir osjetim da nije suha.

I to je to. Nakon gela i kreme stavljam šminku, ako ju stavljam.

Navečer, skidam šminku na dva načina. Imam uljnu emulziju Zimzelene (ovo nije reklamni post, jednostavno mi pašu njeni proizvodi), i meni ta emulzija skida i maskaru i rumenilo i puder bez problema. Nikad me oči nisu zapekle, što je prije bila redovita situacija s raznim sredstvima za čišćenje lica. Kad sam jako umorna, ili nisam doma, skinem šminku bijelim Pampers vlažnim maramicama. Znam da mnogi te maramice smatraju krivim odabirom, meni jednostavno super pašu.

Uvijek operem lice, svaku večer. Trenutno koristim Dessert Essence gel za umivanje i jako sam zadovoljna njime. Uzela sam na iherbu gel za umivanje, ulje jojobe i piling za lice, koji je mrvicu prenježan, ali ipak mi je dobar za povremeno jače čišćenje površine lica i dekoltea i vrata.
Osim pilinga, koristim i masku s AHA kiselinama. Probala sam Zimzeleninu i Green Girl i obje su mi dobre. AHA kiseline su super stvar za djelovanje protiv bora, a tu masku koristite u periodu s manje sunca, na primjer sada. Isto tako, uzmite u obzir da ja imam 36 godina, i ne mislim da treba i nekom od (samo) 20 već sada neki antiaging preparat.


Nakon toga, ide okoloočni gel. Nakon njega, na cijelo lice, vrat i dekolte ide ili uljni serum (Zimzelena) ili Alaffia krema za noć s kokosovim uljem, koja je lagana i baš mi paše. Blagog mirisa je i ne ishlapi brzo s kože, U zadnje vrijeme pokušavam kupovati proizvode koji nisu testirani na životinjama, a ovaj nije .


Htjela bih reći još pari stvari o koži. Ja sam većinu svog života imala masnu T zonu, a akne i prištevi su se u najvećem postotku javljali uslijed hormonalne neravnoteže. Još uvijek, kad sam u periodu stresa, meni se to pokaže na koži.
Danas mi je koža suša nego prije 15 godina, i lakše ju je hendlati. Osim toga, otkad sam izbacila šećere i ostalu zabavu iz prehrane, meni se koža preporodila. Uvijek će biti loših dana i umora i bolesti i stresa, ali uzmite u obzir da je hrana ono što nas drži kroz dan, i ako jedete smeće, to se negdje mora pokazati.
Tekućina je bitna. Pijte vodu ili čaj ili što već volite (kava izvlači vodu iz tijela, zato pijte tekućinu uz kavu).
Jastučnice su bitne, na jastucima provodite dosta sati. Ako pazite da vam je odjeća čista, pripazite i na čemu držite lice svaku večer.
Uvijek navečer očistite lice. Vaša koža 20 godina kasnije će vam biti zahvalna.

Što se tiče sunca, postoje nova istraživanja o izlaganju kože suncu bez zaštite, koja pokazuju da izlaganje kože onom prvom, najranijem suncu i najkasnijem na zalazu, blagotvorno utječe na stanice kože. To ne znači ljeti u 8, nego ljeti u 5.
Nisam to probala, ljeti uvijek stavim spf kremu na lice, ali nije loše znati da se ipak neki stavovi struke mijenjaju.

No evo jedne zanimljivosti. Meni je dijagnosticirana multipla prije par godina, i otad redovito, svaki dan, unosim velike količine vitamina D, jer se on pokazao dobrim u borbi protiv MS. Trenutna ispitivanja pokazuju da je D vitamin bitan i u borbi protiv reumatoidnog artritisa i Alzheimera. Isto tako, kod većine osoba kojima su dijagnosticirane navedene bolesti pronađen je deficit D vitamina.
Ja sam cijeli svoj odrasli život stavljala kreme za sunčanje na cijelo tijelo koje nije bilo pod odjećom,
ali otkad imam dijagnozu malo sam promijenila stav. Naravno da usred dana zaštitim kožu, ali ujutro ili uvečer ne mažem ruke i noge.

Zdravoj osobi dovoljno je 15 minuta na suncu u kratkim rukavima, da dobije dnevnu potrebnu zalihu vitamina D. Uzmite u obzir da je dobivanje D vitamina preko sunca najbolje iskoristiv način za naše tijelo, i da je taj vitamin potreban našem organizmu.
Svjesna sam da ovo nije popularno mišljenje, ali isto tako sam svjesna mašinerije koja stoji iza marketinga, i smatram da treba kritički ispitati sve "činjenice" i "istine" kojima se bombardira ljude.
Karcinom kože je vrlo zastupljen, i sa suncem nije za igrati se. Samo, postoji cijela paleta izlaganja suncu, i ne mislim da je potrebno cijelo tijelo uvijek i svuda mazati kremama.

Osim svega navedenog, u ovom periodu zime koristim kreme za ruke često, i ako sam bez šminke, znam si još jednom kroz dan staviti kremu na lice ako izlazim na hladnoću ili mi klime i centralno posuše kožu.

Slušam tijelo, ako je potrebno nahraniti kožu više, nahranim ju. ako izgleda umorno, dam joj tekućine.
Za kožu, kao i za druge dijelove tijela, dobro je slušat i gledati što vam govore. Neće nužno riješiti sve probleme, ali pomoći će da budete zadovoljnije njom.





I've promised a post about my facial care routine some time ago, and since I'm trying to make everything planned before this year ends, I have finally made a post about what I do with my face throughout the day.

M;y facial care isn't really that complicated. Last few years my skin has behaved very good, so it only takes a few products to take care of it. In my opinion, the big part of a beautiful skin is diet, and what you eat will show on your face, sooner or later.
Also, the amount of water a person drinks, how much a person sleeps and how the day looks like. Smoking and not sleeping enough will leave some trays on your skin.

I must say, since I changed my diet a couple of years ago and banned the artificial sugar and all other fun stuff, my skin improved.
Also, it is important to sleep on y clean pillowcases, because this is where you'll be putting your face for hours each night.


Every morning I wash my face with only water. I usually massage my face with the towel and my fingers, till it is warmer, and then apply a gel for the eye area, and after that a day cream.
And that's about it.

I put my make up or don't put it, and till the evening, that's all.
In the evening, I remove my make up with Pampers baby wet towels or with Zimzelena oil emulsion makeup remover. It is the first product ever that doesn't make me cry.

I've purchased also Dessert Essence facial wash gel, and am satisfied. Dessert Essence also has a gentle pealing and jojoba oil, also very good products.

Broj komentara: 8 :

  1. Odličan post! Vidim puno sličnosti, osim što sam par godinica mlađa (zanemarivo), također kupujem kozmetiku s iherba i od naših curka, imam jednu AI bolest i kljukam se d vitaminom, a i revidirala sam mišljenje o kremama za sunčanje i spf-u. Jastučnice mijenjam jednom tjedno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kristina, hvala :)
      da, jastučnice su bitne, koliko sati ležimo na njima..
      nadam se da AI držiš pod kontrolom.

      Izbriši
  2. I ja, kao i ti, volim i koristim Zimzelena kozmetiku i obožavam Green Girl

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, sjećam se da si nedavno na svom postu pisala :)
      dobro cure rade!

      Izbriši
  3. Sad si me zainteresirala za zimzelena kozmetiku...malo cu guglat...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo daj. možda ti se neš i svidi ;)

      Izbriši
  4. Drago mi je da si uvrstila masažu kao rutinu. Nadam se da primjećuješ razliku i koliko koža bolje upija preparate. Vidim da volim slične proizvode, prirodnu i aroma kozmetiku i to mi je baš drago. Inače, AHA kiseline nisu rezervirane samo za anti age, one su i za mladu kožu u svrhu pročišćavanja pora i smanjivanja eventualnih ožiljaka od akni, tj kao kemijski piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, masaža ujutro i navečer ;) baš mi paše kad zabridi i zarumeni, pa ju nahranim.
      to ti je sinergija kozmetičkih i lifestyle blogova, svi profitiramo :))

      Izbriši

}, 10);