srijeda, 31. prosinca 2014.

Novogodišnja odluka: sport

Sretna vam 2015. godina!!
Želim vam svima puno ljubavi i veselja i zdravlja, sreće, poslova i financijske sigurnosti.
Vjerujem da ste fino papali zadnjih tjedan -dva- tri, i da vam se možda malo i primilo.
Osim toga, možda neki (neke) od vas imaju i novogodišnje odluke kako će se više brinuti o svom tijelu, krenut će na vježbanje, bilo koje. 

Ako razmišljate o tome, a vadite se na nedostatak odjeće za vježbanje, složila sam mali pregled što se sve nudi online od sportskih outfita za žene, s time da ovih artikala ima i u veličinama za veće. Tako da, ako zaista želite raditi na svom tijelu, nema izlike da nema odjeće za vas. 
Kako da ne, niste najdeblji na svijetu, i mada se kod nas najčešće prodaje roba za vitke Liliputance, ostatak svijeta si ne laže da su svi tanki i vitki i uredno zarađuje na proizvodnji i prodaji odjeće i u nešto većim (ili manjim) brojevima.

Već sam napisala post o kupovini preko neta, mislila sam ove godine uvesti novost davanja ovakvih pregleda što se sve nudi u bespućima Interneta, da nije preskupo i da možda baš vi nađete nešto što tako dugo tražite, a eto nema nigdje po dućanima. Gledam po sebi, nije problem kupiti tajice i gornji dio trenirke, ali išta posebnije od toga zna biti problem, jer kod nas zaista nije ni probližno jednaka ponuda za petitne i sisate i debele i visoke i krupne i mršave, a ako ste više od ovih kategorija u isto vrijeme, vjerujem da se znate naći u situaciji da vam ruke ili noge vire iz rukava i nogavica, ili vam dupe ne ulazi u odjeću a o grudima da i ne govorim.

Za početak, nekoliko gornjih i donjih dijelova odjeće u kojima možete vježbati, plus sportski grudnjaci. Prva dva dijela trenirke su Nordstrom, i nažalost, mislim da ne šalju u Hrvatsku, ali mislim da je u redu znati da postoje i što se nudi, a ne žive svi nužno u Hrvatskoj :)





Ova trenirka je trenutno na sniženju, 6 GBP (snižena s 25), SportsDirect

Lonsdale sportski grudnjak je snižen s 23 GBP na 4.

Sportski top Adidas je snižen s 20 na 15 GBP

Nike sportske hlače su snižene s 30 na 16,50 GBP

Puma nudi sportske grudnjake snižene s 25 GBP na 12 GBP.


Nikeov duži top s bretelama je trenutno na sniženju, s 24 GBP na 9 GBP.

Karrimor sportska majica kratkih rukava je trenutno 3 GBP, prije 15 GBP.

A ako vam trebaju slušalice dok vježbate, ja znam da meni trebaju nove također, pogledajte što se nudi ovdje


Inače, ako ste jako sitni, ovaj link  daje pregled svega xx small na sniženju,  a ovaj  vodi na plus size ponudu.
Dakle, ako živite predaleko od dućana odjećom i sportskom opremom, ako vam dućani koje obilazite nude stvari na koje se možete samo nasmijati, ali ne i obući i kupiti, uzmite u obzir postojanje online dućana koji imaju stvari u vašoj veličini. Vjerojatno je i ponuda veća. A početak nove godine je idealno vrijeme da vlastito zdravlje stavite na listu prioriteta.

Osim toga, možda ste zatrpani snijegom i nemate vremena hodati po šoping centrima i gužvat se s miljon ljudi (mene te gužve uzrujaju) i želite u udobnosti svog doma, u piđami, kupiti si nešto. sretno :)

Ako vas zanima određena stvar u odjeći za tjelovježbu, pišite. Probat ću naći.

Mislim da je ovaj post odličan start u 2015.!!
Živjeli!!

Broj komentara: 8 :

  1. lidl cesto ima u ponudi topove-grudnjake. cijena bude oko 50 kn. meni su dobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok Danijela, ja se potpuno slažem s tobom. imam dva top/ grudnjaka iz Lidla i dobri su. htjela sam ponuditi i opcije koje nisu Lidl, a cijenom i kvalitetom su jednako povoljni ili povoljniji. ima mjesta koja nemaju Lidl, ima ljudi koji ne vole Lidl.. ;)
      on je meni generalno vrlo dobar dućan, s puno nosive konfkekcije. ipak, ne mogu reći da je sve u njemu najbolje i da nema drugih brandova koji rade na razvoju sportskih materijala pa se isplati malo škicnuti i "okolo".

      Izbriši
    2. u pravu si! ja ću uskoro krenuti/nastaviti s vježbanjem i baš si slažem kombinacije, tj. gledam što imam od sportske opreme, a što si još moram kupiti. tu su mi br. jedan svakako topovi/grudnjaci jer mi je jako bolno kad mi sikice lamataju lijevo-desno. a ni tajice nisu manje bitne. :)

      Izbriši
    3. ne želimo da išta lamata! :))

      Izbriši
  2. Odličan post. Trebalo mi je ovako nešto jer se u novoj godini mislim napokon malo pokrenuti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej, baš mi je drago :)
      nadam se da ćeš se i pokrenuti ;)

      Izbriši
  3. Odličan predlog za nas koji treba da se (između ostalog) razmrdamo ove godine.. Ima lepih plus size modela na onom linku..
    Hvala na divnim željama, tebi takođe želim ostvarenje svih tvojih želja i planova u 2015.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      nadam se da će nekome ove informacije pomoći :)
      i da, treba se razmrdati!!:)

      Izbriši

}, 10);