četvrtak, 11. prosinca 2014.

Presjek tjedna/ Over the week

50 nijansi sive :)/ 50shades of gray :)


Presjek tjedna, ili možda dva tjedna. Nekako mi se vrijeme slilo u oblačan nebrojiv slijed dana gdje radim, ustanem po mraku, dođem doma po mraku, i ne znam ni koji je dan. Znam da smo negdje prema Božiću, jer je sve okićeno, ali ne znam koliko točno još. Ovo je slikano jedan dan koji sam cijeli provela po doktorima, nebo je bilo sivo, cesta je bila sivi, ljudi su bili sivi. Jedino je dim iz dimnjaka bio svjetliji :)
Dobra stvar je što su doktori rekli svašta dobroga, pa je tak svejedno koje boje je nebo :)


So, an Over the week post (or maybe over two weeks). Somehow all these days poured into one big, long cloudy autumn day. I wake up and it is dark outside, when I come home it is already dark. I know we're heading towards Christmas because lights are all around me, but I don't know how much till Christmas it is. The picture above was taken one day when I spent most of my time running from one doctor to another, and everything around me was gray. People were gray, sky was gray, the road was gray. The good thing is all doctors have had good diagnoses, so who cares if the sky is gray :)
Volim vlakove. U djetinjstvu sam dosta putovala njima. Paše mi ritam vožnje, ono tandrkanje, i u vrijeme kad sam imala više vremena i manje znala, pa sam putovanje od 15 sati uzimala pod normalno. Sad bih vjerojatno uvodila reda da zapnem negdje. Ovdje sam čekala prijelaz preko pruge, i tri vlaka su prošla bez razmaka. Da je taj prijelaz primjer hrvatskog željezničkog prometa, mislila bih da pola hrvatskog ukupnog prometa ide prugama.

I like trains. In my childhood I used to travel by trains a lot. I like the sound of it, and in times I was much younger and knew less, I didn't know better and train drives were kind of romantic for me. Now I would probably demand my rights and make a lot of noise arguing about some issues that usually occur around Croatian railways.
On that day, I was waiting for the trains to go, so I can cross over, but it happened three trains came at the same time. If I didn't know better, I'd say Croatian railway transport was in a very good shape..
Početak svakog dana. Zimzelena ima divan proizvod: okoloočni serum, koji umorne i natečene i nenaspavane oči pretvori u materijal za pokazivanje svijetu.

Prošli tjedan bila sam na Zrinjevcu, malo smo minglali po okićenom parku i guštali. Lijepo je okićeno, isplati se provesti par sati, piti vino i jesti fritule (ako ih jedete). U sjenici su koncerti, neki band je svirao i cura sa super glasom je pjevala Hotel Californiu (pomalo čudan odabir za blagdane), ali ugođaj je bio divan.


Beginning of my every day. Zimzelena has a great product, a gel for eye area, which makes my eyes usable and beautiful every morning, after not enough sleep, with allergies, after having too much salt in my last evening's dinner.

And last week I've been to Zrinjevac, a park in the town center, where everything is holiday decorated and it looks great. I like holiday lights and boots selling mold wine and fritulas and rakijas and having people getting together around food and drinks.

Jedna mala djevojčica imala je krstitke. Šta male bebe imaju puno kose, jel vidite vi ovo?!!

And here is one little girl on a gathering after she was baptized. Can you see how much hair she has? And she is only 3 months!!

Sve mi više paše imati futranu obuću. Ove čizme kupila sam još prošle jeseni, ali ove su došle na svoje i nosim ih skoro svaki dan. Futrane su iznutra i imam osjećaj ko da sam stavila noge na ofčice.
Malo izazivam snijeg da se pojavi, i bome je zahladilo otkad ih nosim.

I am more and more into padded boots. I've bought these last year, but they're in use since this fall and I've been wearing them almost every day. It feels like I'm touching sheep :)
And I'm kind of teasing snow to finally show up here.

I jučer, nakon 18 dana bez sunca, pojavilo se ovo. Milina <3

Yesterday, after 18 days without the sun, I woke up to see this :)

Još malo pa blagdani. Nadam se da se pripremate, ako slavite, i da spremate sve za kolače i bor i vijence i darove.
Nadam se da ćete, ako radite, dobiti slobodne dane. Nadam se da niste prehlađeni, i da vaši sinusi  nisu podivljali kao moji. Budite na toplom i guštajte!

Holidays are just around the corner. I hope you have enough time for preparing the meals and cookies and the tree, if you are celebrating Christmas.
And if you have a job, I hope you'll get some free days. I also hope you don't have a cold or a flue and your sinuses are in better shape then mine. Enjoy the winter!

Broj komentara: 14 :

  1. Bila sam sretna ko malo dijete kad je sunce jučer izvirilo. Ajme, a tek danas. :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao beba :)) Svašta sam planirala napisati a onda vidim bebu i zablokiram! Da, vlakovi, ja ih organski ne podnosim, što nije čudno s obzirom da sam zadnjih 5 -6 godina svaki vikend putovala vlakovima i proživjela svašta, od trosatnog stajanja, kašnjenja po nekoliko sati, neljubaznih konduktera, svakakvih bolesnika u vlaku koji bi se baš uvijek namjerili na mene, mislim da bih mogla cijelu knjigu s dogodovštinama napisati. Srećom i ta je muka gotova i nadam se da me vlak neće još duugo vidjeti :) i zainteresirala si me za zimzelenin okoloočni serum

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koja šteta, da te vlak tako podsjeća na loše trenutke. meni je on uvijek bio nekako..romantičan, ali svjesno potiskujem sva presjedanja na bus kad sam putovala iz Zagreba vikendom doma, a na pola puta su bili radovi, ili bi neka baka vlakom prevozila piliće (zaista) koji bi usred vožnje pobjegli iz kutije i trčali po vagonu, i vagona koji su bili oni stari, kaubojski,s drvenim klupama :) sad, kad je to daleko iza mene, mogu malo valjda romantizirati :))
      ova beba je jedna malena draga djevojčica s puno kose, a Zimzelena radi odlične stvari, ja sam joj vjerna mušterija, i ovaj serum uvijek koristim. ajd, mogla bih i o tome post napisati, nikad ne pišem o stvarima koje koristim

      Izbriši
  3. prvo, drago mi je šta je u doktora bilo dobro, drugo: izgledaš SUPER, a treće - moj mali ti ima još veću grivu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala, fala :D i da, te bebe su tak čupave od starta. pa to ima materijala za frizuru :))

      Izbriši
  4. Tackasti naocari, tople cizmice, bebac..ma sve 5. Najvise me raduje sto su doktori rekli svasta dobrog :)))))))
    I daj malo tog sunca 'vamo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mene raduju doktori :)
      oš sunca? može, ovdje je proljeće zadnja dva dana, sva glavobolja ovog svijeta je kod mene.

      Izbriši
  5. eh, moje čizmice ipak nisu iste, ali su jako slične. obožavam ih jer su tople i lagane kao papuče nekim čudom.
    i ja sve više cijenim toplo, mekano i slično. prošle su me one godine da u štiklama, golih bubrega cupkam na -5 :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Posebno sam se zaustavila kod poslednje fotke <3 A u mislima mi jos taj serum o kojem bih definitivno zelela vise cuti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će post o mojoj preparativi, evo obećajem! i to prije 2015.!!

      Izbriši
  7. divne fotke...vidim da je grad lijepo okićen:)
    bebica je preslatka...
    futrovane čizme su zakon...

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej Ivana, hvala :) grad je lijep i čizme su super. Nadam se da je i Split već sad okićen ;)

      Izbriši

}, 10);