četvrtak, 4. prosinca 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobro veče svima!
Evo nas u periodu jesensko zimskih kombinacija za posao. 

Good evening!
We're in the period of fall& winter work outfits.

Kad ne nosim haljine i suknje, obično sam u ovim elastičnim, debljim hlačama. Divne su, imam crne, sive i tamnoplave, idu na čizme i na niže cipele (i pete). Što je najbolje, imaju široku lastiku u struku, nikad me ništa u njima ne žulja. Povrh marama i nakit kojim razbijam sivilo (ove zlatne narukvice su iz Sarajeva. Svako toliko mi dođe da se nakitim zlatom pa šljaštim okolo). Što je vani sivlje, ja nosim više nakita. To sam skužila prije par godina, uvijek po zimi izađe moja svračja strana na površinu.

When I'm not in dresses and skirts (rarely), I usually wear these elastic tight pants. They're great, I have them in black, gray and navy blue. Pants go well with boots and ankle boots and flats and heels. And the best thing is: elastic band on the waist, so I never ever feel squeezed into pants.
I add a scarf or pashmina and a lot of jewelry ( these golden bracelets are from Sarajevo. Every now and then I have a desire to wear golden stuff, which is also a new thing to me).
And as it gets colder and grayer outside, I notice I wear more jewelry and more make up. As if my magpie side comes put in the winter.


Dobra stvar s haljinama koje imam je da su nosive i ljeti i zimi, jer su uglavnom kratkih rukava/širokih naramenica, pa idu i dugi i kratki rukavi ispod. Multifunkcionalnost :)
Meni su broševi jako dragi, no kako su dosta mali, paše mi nositi dva u kompletu, jer obično onda ne nosim ništa drugo od nakita (a nisam baš osoba koja nosim sitni nakit).
Ova dva broša su Micica mace i sidro, i sova, na nekom sniženju, kupljena u mjesecu kad su kupljene i zimske gume, pa se nije baš trošilo na asesorajz. Osim ako na gume ne gledamo kao na asesorajz, onda sam se baš lijepo počastila :)


Good thing with my dresses is that they can be worm during warm and cold seasons, because they are mostly short sleeved or sleeveless, so I can wear short or long sleeves under it.
I like brooches, but they're usually (too) small, so I wear them two together, and then nothing else of the jewelry.
The two brooches are Micica brooch (two cats and an acorn) and an owl, bought last month, when I bought only this brooch, since I invested into winter tires.Or, if we think about tires as kind of accessories, then yes, I did invest a lot into accessories :)


Na dan kad sam se slikala u ovoj prugastoj majici nisam se mogla razbuditi cijeli dan. Ovo je najbolji osmijeh koji sam mogla izvući. Što je najbolje, ja cijelo vrijeme nosim ruževe, ali kalendarsko vrijeme i sivilo dana mi ne idu na ruku, i kužim da na slikama izgledam dosta nenašminkano. Ne znam koliko bih ruža trebala staviti da se on vidi na slici, a da nije profi snimanje ili obrađena fotografija. Dakle, vjerujte mi na riječ, ruževi su tu!
Majica je kupljena ovo ljeto u Zari, divna meka pamučna majica je, a ja jako volim pruge, pa sam ju ponijela kući. Šos je samt, imam ga već godinama, super je za kombiniranje s čizmama i nekom majicom gore, i dobar za hladno razdoblje. Malo mi je prekratak za nosit ga na gole noge na posao, ali ovako, kad su grilonke u akciji, super mi je.

The day I took this picture I couldn't wake up all day. So this is the best smile I could have find.
Interesting thing is, I wear bright lipstick, I really do, but somehow the (missing) daylight and clouds and non- professional pictures make me look I have no make up. I do. I don't know how much lipstick I should put to be visible in pictures.
The shirt is pure cotton Zara, I bought it this summer. I love stripes, so this was a love on the first sight. The skirt I have for years now, usually worn in cold periods, because it is too short (in my opinion) to be worn to work without tights underneath.


Ova haljina ima pojavljivanje dvaput u jednom postu, a ovaj put ju nosim s vintage košuljom. Pod vintage košuljom mislim na košulju koju sam našla jednom prilikom u očevom ormaru, dok sam izbacivala sve ono u što on više nikad neće ući, jer sumnjam da će opet doć u šlank period i nositi garderobu iz '70-tih i '80-tih. Košulja je super, mrvu je šira, zato je dobra ispod haljine, nježno plava je s nekim sitnim plavo-sivim dezenom. Super mi je za posao, ide i na hlače i da se kombinirati s par stvari koje imam.

Inače, kad sam već kod vintage košulja, moram primijetiti da je odjeća koju imam od oca, mame i tete izdržljivija i od boljih materijala nego većina današnje dućanske ponude.
Ili je možda do mene, možda ja ne kužim te krojeve i šavove koji se vole raspasti nakon par nošenja.
Ili se usmrdi čovjek u nečem, jer je materijal nešto što ne znam izgovoriti. Čim uzmem neki takav odjevni predmet u ruke, pa mi zapucketa pod jagodicama (ne znam jel vam ovo poznato, osjećaj da koža na jagodicama zapinje, pucketa), znam da nije pamuk ni svila ni viskoza, i kad pogledam na onu metarsku etiketu, nikad ni ne bude.
Baš sam izgubila volju za kupovinom. Mislim da je kombinacija punog ormara, jer imam zaista sve što mi treba i svjesna sam toga, a ništa ponuđeno mi se baš ne sviđa toliko da kupujem, tako da sam zadnji put bila u šopingu odjeće (sad razmišljam i brojim na prste) mislim u lipnju ili u srpnju.
Ogrlica je rođendanski dar, nova u mojoj kolekciji, i jako mi se sviđa.

Eto, to bi bilo to za danas. Danas je četvrtak, a četvrtak je mali petak. Još malo pa vikend!

This dress has appearance twice in the post, and this second time is with a vintage blouse. And by vintage I mean I found it in my father's closet while throwing away clothes he can no longer fit into, and probably never will, either style- wise, or his body volume-wise :)
I like it, it is kind of width, but under a dress or with trousers it goes great.

And when I'm talking about vintage stuff, I must say the clothes I inherited from my mum, dad and my aunt look better now then some clothes I bough this and last year in stores.
I  really dislike the popular materials used in textile industry these days, materials I sometimes even can't say the proper names of, certainly not cotton, silk or viscose.
I can tell it is not natural simply by taking it into my hands. I can feel my fingertips crackle, I can't find a better word for it, it doesn't slip through my fingers and I know it is some kind of polyester.

I know there are people who don't mind, I do. I don't feel comfortable wearing it, it itches and I get sweaty and such clothes usually change form and I don't buy them.

I've lost the urge and thrive for clothes' shopping. It can be the mixture of more factors: the fact my wardrobe closet is full, I really have all I need, and the fact I don't like what I see in stores at the moment. The last I bought some clothes was ( I'm trying to remember now and I'm counting on my fingers) in June or July. 6 months ago.

The necklace is a birthday gift, and I like it a lot.


So, this would be this month's outfit post. It is Thursday, and Thursday is Almost Friday. And soon it will be weekend!


Broj komentara: 15 :

  1. Prva slika mi je zakon - superwoman stav :D Imas odlicne noge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      dosta tu i joga i miljoni šetnji djeluju :)
      a stav..znaš da uopće nije lako naći neki stav a da ne ispadne bedasto na slici?
      ali superwoman mi je ok, budem išla i dalje u tom smjeru ;))

      Izbriši
  2. Haha, slažem se, prva slika se zove: to je to i tako treba da bude!! Super su ti cvike i ta narukvica sa velikum tamnim kamenom..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaahha:)
      evo sad sam gore napisala, ne ispadne svako stajanje baš sjajno na slikama, na dosta slika ispadne se, pa..ne baš sjajno. A onda kad skužim da nešto ide, držim se tog ko pijan plota :)
      sad ću na svim slikama ko snaša na sajmišnom plesu, ruke spremne za kolo :D

      hvala za cvike i nakit:)

      Izbriši
  3. Obožavam tvoje outfit postove. Uvijek me inspiriraju. Super si :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Neznam koji look mi je bolji,sve bi ti maznula!Super izgledas:-)Nego reci mi gdje si kupila te hlace sa prve slike(samo nemoj rec da se ne sjecas),i cipele sa drugog looka,odlicne su mi,volim tako malo robusnije cipele/gleznjace.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renchica, hvala.
      Ovak, hlače su New Yorker, mislim da ih i ove zime imaju na ponudi. gore imaju dva zlatna cifa, po tome ćeš ih prepoznati. Čvrste su i tople, preporučam.
      Ove gležnjače su kupljene u Westgateu, dućan je CCC, ne znam koliko ti ovo može pomoći. ne znam ima li taj dućan poslovnice izvan Zagreba, inače je dućan poljski.

      Izbriši
    2. Hvala,hvala!Odlicna info,definitivno uzimam te hlace.Ma znam ti ja za Westgate,ja sam inace iz Zapresica(sad vec par godina zivim na Hvaru) i kad god sam doma visim po Westgateu,cak smo bili i bas na samom otvorenju,on je blizu moje zgrade,autom svega pet min.I odlican mi je taj CCC,vec sam kupila nekoliko pari obuce kod njih.Nisu skupi a bas dobar izbor za svakoga.Jos jednom ti hvala!

      Izbriši
    3. molim:)
      pozdravi mi Hvar, i ja sam jednom živjela tamo ;)

      Izbriši
    4. ima tome 6,7 godina.
      lijep otok i vežu me samo lijepa sjećanja :)

      Izbriši
    5. Ne mogu vjerovat!!!Bas mi je drago!Ja sam tada dolazila jos samo kao turist na godisnji kod dragog,a prije nekih 5god sam preselila tu.Steta da nisi ostala tu,zajedno bi vjezbale jogu:-)

      Izbriši
  5. Lovely! I particularly love your scarf. I'm also a big fan of layering long sleeved shirts under dresses. It's quite necessary when you live in climates like we do! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you!
      And I hope you get better soon- I've read about your visit to ER :(

      Izbriši

}, 10);