nedjelja, 25. siječnja 2015.

Dva dobra filma i jedna serija / 2 good movies and 1 series

Moram prijaviti dva dobra filma, koja sam uspjela pogledati. Dva cijela filma, nisam u međuvremenu zaspala, nisam ih gledala u dijelovima, uspjela sam popratiti radnju i imalo mi je smisla.
Ne događa mi se baš često da mi film ima sve ove uvjete.

Dakle, prvi film sam večeras gledala. Zove se Sous le joupes des filles, i netko tko zna francuski može mi slobodno u komentarima ostaviti doslovan prijevod, naši su si dali puno truda pri prevođenju i film nazvali "Francuskinje".



I'd like to inform you that I have successfully watched two good movies. Two good movies, without falling asleep, without pausing them, I've managed to watched it entirely and they made sense.

The first one I watched tonight and it is called Sous le joupes des filles, and if someone speaks French, you can leave the correct translation in comments below. Croatian translators didn't bother match when choosing the title, so it is translated into " The French women".

Francuskinje je sasvim solidan film, o 11 žena i njihovim životnim pričama, skupovi koji se djelomično preklapaju, neke su si konkurencija. Ja već duže vremena nemam živaca za duboke filmske priče, za urote unutar urota, za tajne koje samo gledanjem filma dvaput možeš shvatiti...zajebi to. Treba mi nešto što ima rep i glavu, nešto što je ugodno oku i ugodno umu.
Kostimografija je odlična. Mi smo danas za vrijeme filma komentirale (išla sam s frendicom) kako sve likice imaju super sređene nokte, odličnu odjeću i frizure, i nisu slične. Paše mi europska kinematografija jer se malo odmorim od prečeste situacije američke produkcije, gdje je većina glumica nekako, pa, slična. Slični savršeno bijeli ravni zubi, sličan botox, sličan osmijeh i ponašanje.
U ovom filmu glumi dosta poznatih lica (Laetitia Casta, Vanessa Paradis, Isabelle Adjani) a i ove koje mi nisu poznate su mi baš zanimljive. Mislim da se Adjani malo doradila, Vanessa super izgleda, odlično joj stoji taj pomalo androgini stil (vidjet ćete ako pogledate film) dok mi je Laetitia već desetljeće jako seksi, ali ta žena ima pogled teleta, i najviše ju izvlači tijelo. Dobro glumi u filmu, ali svaki put kad valjda gleda senzualno, ja čujem u pozadini muuu .  Prihvaćam da je ovo samo moje mišljenje. Osim toga, sviđa mi se kako je ležeran odnos prema make upu, neke su jače našminkane, neke manje, ali izgledaju kao stvarne žene, nisu sve jednako pokrivene i izblendane, što je često slučaj u filmovima s one strane bare.
 Ovo je pravi ženski film, o odraslim ženama i pričama, u nekim trenucima možda mrvičicu melodramatičan, ali dosta dobro izbjegava sve očite rupe na putu i lijepo završava, bez nekog općeg happy enda. Preporučam za gledanje s frendicama, ili kad vam mozak traži nešto što vas neće uzrujati.
Uživat ćete u garderobi i stajlinzima :)



The French Women is a solid, interesting movie, about 11 women and their stories, that sometimes interlap and sometimes one woman is an enemy to another. For some time now I have no energy nor will to watch movies with very much hidden message, conspiracy behind conspiracy, movies you have to watch twice to understand..screw that. I want something with the beginning and the end, something that will make me happy.
Costumes are great. During the movie we commented how each and every one of them has great nails, but they really all look great. I like European diversity, in comparison to American movie production, where most of the time actresses look too much alike: beautiful white teethe that look the same, the same botox in cheeks, the same make up...
There is a few well known faces ( Isabelle Adjani, Vanessa Paradis, Laetitia Casta), and the others, who I am not familiar with, are good actresses. In my opinion, Adjani made some improvements with her face, and Casta has a great body but her face always confuses me. Every time she, I suppose, looks sensual, she look dully to me. but that's just my opinion.
I also like how make is handled, where women aren't fully in make up (or at least it doesn't show), and are more like every day women.



This Is Where I Leave You  je drugi film.
Od meni poznatih, glume Jason Bateman (i tu mi baš dobro izgleda, brada mu stoji), Jane Fonda i Tina Fey. Radnja započinje tatinom smrću, i četvero djece se vraća doma mami ( Fonda). To je četvero odraslih ljudi, s muževima/ženama, djecom koju nisu planiraju ili ju ne mogu imati, povrh svega mama im se proslavila kao seksualni terapeut koji izdaje knjige, i većina njihovog djetinstva bila je objavljena, i obilježila im je odrastanje. Odnosi su svakakvi, problema je sto, ali je zanimljiv i smiješan film i radnja ide i nije najpredvidljiva ikad. Baš mi je bilo zanimljivo gledati i bilo je stvarno smiješnih scena.



The second movie is This Is Where I Leave You , with Jason Bateman (looking good with beard), Jane Fonda and Tina Fey. The movie starts with the father's death, and four grown up children come home to the funeral and their mother (Fonda), who became popular by writing books about sexual behavior, and wrote about her children's childhood sex moments. Now they're all grown, with their spouses and all problems life gives. I like the rhythm of the story, it doesn't go into melodrama, it is funny and interesting almost entirely.





Kad sam već kod filmova, ima jedna serija koju sam pogledala, pa ću i nju preporučiti.
Orphan Black je nešto na što sam se nakačila, onako da sam par puta zapela do 4 u noći, samo da pogledam još jednu epizodu. Radnja je pomalo futuristička, mada se odvija uglavnom u SAD-u u današnje vrijeme, obrađuje temu klonova, ali SF je tu u najmanjoj mjeri. 
Jedna koka se vraća u svoj grad i u metrou vidi ženu koja se sprema baciti pod vlak. Trenutak prije skoka žena ju spazi i okrene se prema njoj, da bi gledatelji shvatili da su njih dvije identične. I jedna se baci pod vlak, a druga preuzme njen identitet i pičvajz kreće. 
Dobar je zaplet, jako dobri glumci, Tatiana Maslany je pokupila dosta nagrada za sve uloge koje glumi u seriji, i ponekad mi je bilo teško za povjerovati da je sve to ista glumica. Svaka epizoda završi napeto, ali dobri su u BBC America, ne ostave radnju da visi do iduće epizode, nego odrade sve i ubace novi zaplet. Stvarno stvarno preporučam ovu seriju.

Što imate dobro za preporučiti od filmova i serija?
Probala sam gledati True Detective, nikako nismo kliknuli. Nešto drugo?



And speaking about movies leads into speaking about series. There is just one series I would like to recommend. I have watched two seasons of Orphan Black and it is great! Really don't know how to explain in a few words. Let's just say, Tatiana Maslany won already a few awards for playing multiple characters. In the series, the story starts with a girl coming home after some time spent away, and in the metro she sees a women ready to jump in front of the train. Seconds before the jump, the two look at each other, only for the viewers to conclude they look the same. One woman jumps, the other takes her identity and so it starts. A thriller with a little bit of SF, great actors and production and I really do recommend.

So, what can you recommend to me? Anything worth watching?

22 komentara :

  1. Gledala sam samo This Is Where I Leave You. Odličan je.
    Gledam hrpu serija pa evo nekih izvan onih uobičajnih- Broadchurch (UK), Homeland, House of cards, Mistresses, Devious maids...
    Filmovi, a da se mogu downloadati:) The Imitation Game, Dallas Buyers Club (ako već nisi gledala), Devils Knot, Gone Girl, Grand Piano, Her, Kill Your Darlings, The Fifth Estate, White Bird in a Blizzard

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledala sam Broadchurch i Dallas Buyers' Club i dobri su mi. Mistress i Devious Minds imam u planu, znači dobre su? The Imitation Game sam baš neki dan čula da je dobar ali tužan film, budem to i Gone Girl. I ove ostale, čim stignem, hvala :)

      Izbriši
  2. Drugi defintivno moram da pogledam :)Hvala na preporuci :*
    My first self-carved blouse is on my blog right now, check
    Moja prva bluza koju sam sama sašila je upravo na blogu, pogledajte
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/01/my-first-self-carved-blouse.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Gone girl je..mucan..ali dobar :) Mistresses engleska verzija, ne americka :0
    Serija poduzi spisak pa kazi kavu bi :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nešto nakon čega mogu mirno zaspati, smijeh, ubojstva, ljubav ( zvučim šekspirijanski!) :)

      Izbriši
  4. ove francuskinje mi se čini kao film baš po mom ukusu :) super mi je ovaj film bio http://www.imdb.com/title/tt1937118/?ref_=nv_sr_6

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zapravo, to je zadnji dio trilogije, na ovog sam naišla i zaljubila se u njega :D, pogledala ga dva puta, a onda odgledala i prijašnje :)

      Izbriši
    2. znači trilogija! ok, ide i Chinese Puzzle na listu! imam posla do kraja godine :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. sviđa mi se casting, ide na listu :)

      Izbriši
  6. Skini ovaj s neta, vedar, pitak, smiješan i još k tome europski :)

    http://www.imdb.com/title/tt2800240/combined

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sviđa mi se zaplet, ide na listu! hvala :)

      Izbriši
  7. Spremam se da odgledam francuskinje vec neko vreme- a evo i prevoda Sous les jupes des filles: ispod devojackih suknji, iliti na engleskom under the skirts of the girls (sto mislim da ipak lepse zvuci ;)) a kad smo kod francuskih filomva toplo preporucujem Qu'est ce qu'on a fait Bon Dieu- odnosno Sta smo Bogu zgresili: http://www.imdb.com/title/tt2800240/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na prijevodu i novom filmu za gledanje!

      Izbriši
  8. Slazem se za Orphan Black i glumu, genijalna je i serija i Tatiana, nekad zaboravim da ona glumi sve likove koliko je dobra.

    Kad vec pominjemo Oskar filmove, moja preporuka je svakako fenomenalni J.K.Simmons u Whiplash.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na preporuci!

      jelda da je Orphan Black sjajan? :))

      Izbriši
  9. ja sam gledala GONE GIRL, i glup je kraj, ono kraj da pozalis sto si bezveze gledala cijeli film, bar meni je tako, ne volim gledati filmove, i onda neko mi nahvali taj , i ja pogledam i pozalim, haha, al opet ako se meni ne svidja ne znaci da se i tebi nece svidjeti, a sto se tice serija, BREAKING BAD, ne gledam ni serije , ali ovu sam gledala 3 ili 4 puta, koliko mi je dobra, ali nekome nije, uglavnom, od tvojih filmova i serije nisam nista pogledala, al vidjet cu da pogledam tu seriju, bar pocetak, jer si me zainteresovala =D
    Amina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj? Gone Girl? a šteta, baš ga hvale po medijima...

      Izbriši
  10. Orphan Black je odlična serija koja je nepravedno zanemarena i jako mi je dragao što se našao još netko tko ju voli :D Filmove o kojima pišeš nisam gledala, više sam tip za serije, ali pogledat ću ih jednom prilikom, pogotovo ovaj francuski jer volim njihove filmove.
    Ako voliš futurističke teme, topla preporuka za seriju Black Mirror, ima dvije sezone po tri serije u svakoj te su radnja i glumci svake serije drugačiji, a svaka se bavi problemom tehnologije i nakon svake odgledane serije čovjek se može dobro zamisliti. Mislim da dovoljno govori i ocjena 8,8 na IMDB.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja ti mogu preporuciti filmove The Secret Life of Walter Mitty sa Benom Stillerom.Prvi puta ga dozivljavam kao ozbiljnog glumca jer to nije njegova uobicajena slapstick forma; The Way sa Martinom Sheenom,o ocu koji dodje po posmrtne ostatke sina u francusku pa na kraju prodje cijeli camino de santiago; i vidim da volis eurokinematografiju; francuski film Untouchebles.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Intouchables sam gledala i baš mi je dobar. Walter Mittya sam gledala i ne znam što bih rekla, nisam oduševljena. Ovaj treći ću pogledati pa javim ;)
      hvala!

      Izbriši

}, 10);