petak, 16. siječnja 2015.

Kratko/ In short




Zadnjih tjedan dana sam bolesna. Onako bolesna, kad se ipak ide na posao, ali se osjeća loše.
Taman dovoljno dobro da ti se ne da ležat u krevetu i taman loše da ti je dosta svega.

Neka viroza, malo jača, i možda se malo razmahala zadnjih par dana jer sam zadnja tri bez glasa.
Ovo sam slikala prošli tjedan, tamo negdje u vrijeme kad sam još imala volje i ideja za post (žao mi je, nemam snage za njega trenutno). Moja klima na poslu ne puše baš kako piše na njenom ekranu, pa mi je bilo zima i radila sam omotana i tad mi je još bilo ok.
U međuvremenu najviše volim provoditi vrijeme ispod deke i da me nitko ništa ne pita, i sve me boli.

Znam da je masa ljudi oko mene isto bolesna, ali nije da mi to baš pomaže.
Kad opet budem bolje, krenut će i postovi.


U međuvremenu, evo par stvari koje možete čitati:

New York Times piše o korelaciji tjelovježbe i starenja, i koliko kretanje usporava starenje tijela.

Primorsko- goranska županija ima akciju - kupnjom jedne ulaznice možete posjetiti sedam muzeja.

Skupljanje  božićnih jelki za magarce u Ivanić gradu. Nisam ni znala da ih magarci vole :)

Simptomi gripe i prehlade, za slučaj da i vas opsjedaju neki virusi.



I'm having a cold last 7 days, and I'm without my voice last three.
It is not bad enough to not to go to work, but it is bad enough to feel really bad.
I have planned to post more often, but unfortunately this will have to wait till I get better.

This picture was taken last week, when I still felt better, and was just about to get all the -aches.

When the time comes I'm feeling better, I will post again.

In the meantime, above are a few links what you could read.

23 komentara :

  1. Ma joj, ti i ovako bolesna misliš na nas :)))
    Brzo pod dekicu i puno odmaraj da nam ozdraviš čim prije. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa moram prijaviti zašto me nema :)
      fala na dobrim željama!

      Izbriši
  2. Mazi se i pazi da što prije ozdraviš!

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, to i radim, samo da virus skuži i prođe..:)

      Izbriši
  3. Ovo je neka luda gripa .Kod meni su se svi serijski porazboljevali. Užas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam, i znam da je sezona. samo imam dojam da svima traje jako dugo oporavak....

      Izbriši
  4. Sunčica naša, da ozdraviš brzo, brzo!
    To je sve zbog neopredeljenih meteoroloških (ne)prilika po principu ''hoće kaki, neće kaki'' :D
    Nego, nisam znala da magarci vole jelke! Predobro!

    Lepa si mi na slici gore <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mda, hvala. super je kako nekad super izgledamo dok nas virusi lome.:)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. već mi je bolje. izgleda da je najbolji lijek pisanje posta :)

      Izbriši
  6. Ozdravi brzo :) i sal mi je prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I ovde ljudi padaju kao muve od tog virusa, glupo je i ovo vreme: ujutru je oko nule, u podne dođe i do 16 stepeni, a onda opet nula. :/ Naoružaj se vitaminima i pilećom supicom, odmaraj koliko god možeš. :) Želim ti brz oporavak! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, mislim da je vrijeme za doktora i antibiotike. ispucala sam sve benignije od toga, i sad kreće rat. fala na dobrim željama:)

      Izbriši
  8. Brz oporavak Zubo :)). Divne čale i hvala na ovom iz NYT :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, drago mi je da ti je članak dobar! i fala :)

      Izbriši
  9. ja sam od početka godine već dvije viroze preboljela tako da suosjećam....

    OdgovoriIzbriši

}, 10);