utorak, 27. siječnja 2015.

Što obući na posao/ What to wear to work?

Dobar dan svima. Otvaram prvi ovogodišnji outfiterski post!

Slikano je malo prije grande upale sinusa, ali već je tražilo slojevitost. Na sebi imam skinny zimske hlače na lastiku u struku (lastika u struku je divna stvar), lagana majica dugih rukava i džemper kratkih rukava, te infinity šal koji sam dobila pred par godina za rođendan.
Ove gležnjače na petu imam već godinama, imamo love/hate odnos jer su udobne i drage kožne cipele, ali su zle prema mojim čarapama i mislim da bi satrale i najčvršću tkaninu. Pa ih mjesecima planiram donirati, ali su mi drage, pa im dam još jednu šansu. Ovom prilikom su se ponašale pristojno i nijedna čarapa nije stradala.


Good day everybody! This is the first this year's outfit post!
I took this picture a short before my sinuses decided to have a party. It was cold enough to wear layers. I'm wearing skinny winter pants, with long sleeve shirt and a short sleeve pullover on top, and an infinity scarf.
The boots with heels I have for years, but we have a love/hate relationship, where I usually get a ripped sock. So for months I was planning to get rid of them, but had no heart to just give them away. This time no sock was injured.


Znate ono kad nađete nešto u ormaru pa ne skidate sa sebe? Dakle, šal je svaki dan na meni. Imam nekoliko samt minica koje nosim zimi, na grilonke. Čizme su kupljene prošlu zimu i divne su i nisu se promijenile ni mrvu. Torba je nova. Neko vrijeme sam tražila veliku smeđu, polupoštarsku torbu. Prošlo ljeto sam našla jednu lijepu bijelu kožnu, ali čekala sam da joj spuste cijenu, naravno, bila je zadnji primjerak i netko drugi ju je kupio. Tako da sam ovaj put bila mrvu mudrija i kupila i otišla sretna doma. Nije kožna, ali izgleda kožno :)



Have you ever found something in your closet, and then wearing it all the time? This is the situation with this scarf.
I have a few similar corduroy short skirts, which I wear throughout he winter with tights.
The boots are Panama Jack, bought last winter, and the bag is new. Last summer I found a beautiful one but I waited too long to be on sale, and someone else had found and bought it, so this time I was clever.


Ljetne haljine nosim cijelu godinu, super mi je uz kardigane i veste. Ova kapa ima preko 30 godina, pripadala je jednom davno mojoj mami, imam ju u kompletu sa šalom, i super grije glavu kad krene puhanje i snijeg, kao na dan kad je ovo slikano. Jest da mi je kosa zaljepljena do kud kapa doseže, al što sad...Ove štrample ne izgledaju ovako žarko, nažalost uz ovakvo nesvjetlo kakvo je većinu dana vani, fotić sam projicira boje. Na donjoj slici se vidi da je toplija i svjetlija žuta u pitanju.


I wear summer dresses throughout the whole year, they go nice with cardigans and vests. And this cap has 30+ years, it belonged to my mum a long, long time ago. It comes with the woolen scarf. It is a great cap, keeps my head warm and protected from rain/snow that kept falling all day on the day this picture was taken. My tights are not so yellow, in the picture below you can see the more realistic color. Unfortunately, having a bad light makes strange picture colors.

Ovu majicu imam već neko vrijeme, ali nikad nije završila na blogu. Naime, to je nefotogenična majica. Da me snimaju kamere, rekla bih da je netelevizična. U stvarnosti to je zelena majica na točke (srcad) a rubovi rukava i okovratnika su prugasti, što izgleda fora, osim što na slikama izgleda kao kravate svih onih političara koji se ne znaju obuć za pred kamere, pa slika drhti i prelijeva se u bojama. Nemam pojma kako ova majicu ima tu supermoć, znam da sam već par puta išla slikati outfit s njom prošlu godinu i uvijek je ispalo da se niš ne vidi. Vidim da je sad titrava na slici. Iz nekog razloga, bolje se vidi na donjoj slici. Kolege na poslu su mi ukazale da imam matching očale i majicu :) I zaista, imam. Suknja je jedna od onih ulova, kupila sam ju u New Yorkeru za 10-20 kuna. Topla je i podatna i ima džepove, a džepovi su super stvar.

This pullover is in my closet for months now, but every time I tried to take a picture, something strange happened. It is a green polka dot pullover, that somehow looks like bad ties politicians  often have when on TV. It is most definitely not appealing. In real life it looks lovely, which you can see in the smaller picture, where you can also see my matching glasses ( not planned at all).



Eto, jedan zimski outfit post je uspio! Nadam se da idući slijedi u veljači:)

And this was the first winter outfit this year. Let's hope I'll make the next on in February :)

Broj komentara: 13 :

  1. Kako su mi slatke te tvoje naočale, uf! :) Da ih ja nosim i ja bi kupila točkaste :) Svi outfitići su mi slatki, al da moram glasat izabrala bih iz izloga br. 2 jer tako se nekako i ja uglavnom oblačim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala! a zašto ne vidimo češće što ti nosiš?

      Izbriši
  2. Prvi outfit i smedje cizme su mi favoriti ali kapica me osvojila vise od svega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kapica? hvala, zaista ima 3 desetljeća :)

      Izbriši
  3. Sve lajkam,ali cizme su vrh!!!I ja imam istu takvu kapu od mame staru preko 30 godina,samo je moja crvena.I odlicna za zimu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. čizme su Panama Jack, mogu ih samo pohvaliti, divne su.
      Vidim da su tridesetogodišnje kape hit :))

      Izbriši
  4. Your winter looks are fabulous! I LOVE your yellow cable knit tights! They're absolutely adorable, and they look warm too! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! It's getting colder here, again. Warm stuff are very much liked :)

      Izbriši
  5. Lijepo je vidjeti da netko ima svoj stil, a ti ga svakako imaš:)
    Sviđe mi se ova suknja iz New Yorkera, da li si je davno kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti:)
      mislim da je suknja kupljena pred 3,4 godine. u svijetu New Yorkera, mislim da je to davno :D

      Izbriši
  6. Kako si ti meni krasna :) Ovaj zadni outfit mi je genijalan, sejvala sam te da rekreiram :D A čizme su genijalne!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);