subota, 31. siječnja 2015.

Vikend štivo

Želim vam miran i topao vikend, bez viroza i uz puno vremena za odmor.
Pokušat ću raditi ovu novu seriju postova, Vikend štivo, s nekoliko linkova na članke koji vas mogu zanimati. Ovo je već drugi post, nadam se da vam je zanimljivo.

Izgleda da nam dolazi nova hit frizura. Madridski salon za kosu započeo je trend pixelizirane kose, a trend bi se mogao proširiti i doći do nas, pazite što vam kažem.

Sindikat biciklista napravio je  biciklističku kartu kroz Zagreb. Super je jer ima dodatne obavijesti, poput jačine prometa, bolji/gori nogostup ili bolji/gori puteljak. Ako vozite po Zagrebu, dobro će vam doći. Ako niste iz Zagreba,  a vozite po drugim gradovima RH, vjerujem da vam je jednako zabavno. Ovdje biciklistička staza voli nestati iznebuha, a 20 metara dalje stoji policija i kažnjava.


U Zagrebu se otvara prva teretana koja će raditi 0- 24 h, za sve ljude koji zbog ritma života ne mogu vježbati u "uobičajeno" vrijeme. Članak navodi da je plan da ovo postane lanac teratana koji će uključivati i druge gradove.


Što boja vašeg urina znači? Uzmite u obzir da neka hrana voli obojati mokraću. Čula sam da su šparoge takve, a pouzdano znam za ciklu i koprivu.



I za kraj, članak o muškarcu koji je tjedan dan nosio make up  na posao. 5 radnih dana, počevši od laganog make upa, na koji nitko nije reagirao, do najjačeg, zadnji dan. Zanimljivo mi je bilo pratiti njegove, i reakcije ljudi oko njega. Maskara mu baš dobro stoji.

Uživajte u vikendu!

Broj komentara: 8 :

  1. Odlicni clanci,sve odreda.Najvise sam se smijala ovom tipu sto se sminka.I tebi zelim miran vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš du dobre teme za post! Nasmijala sam se ovom muškarcu! Nijednog muškarca kojeg poznajem ne mogu zamisliti da bi to napravio....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      ja znam za neke dečke koji koriste tekući, sjajilo i malo maskare..danas je prihvatljiva depilacija muškaraca, manikura..pitanje je dana kad će biti prihvatljivo i malo make upa (za neke, naravno).

      Izbriši
  3. Vidjela sam pikseliziranu kosu negdje na netu i bas mi je fora! odoh pregledat biciklisticku kartu jer planiram ovo proljece-ljeto malo izvest svoj bajs iz hodnika :D I molim boga da na moj bus stave onaj vrag da mogu zakačit bicikl kad idem nazad doma uzbrdo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sjećam se tog razgovora kad smo pisale o busevima s okvirom za bajk..još ništa, ha?

      Izbriši
  4. Hmm nisam cula za ovakvu kosu, ali deluje zanimljivo, mada jos uvek nisam sigurna kakav mi je stav po pitanju toga, ali valja biti u trendu!!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);