nedjelja, 8. veljače 2015.

Ruževi koje volim / My favorite lipsticks

Tamo negdje krajem prošle godine rekla sam da ću (napokon) napisati post  o svojim ruževima.
Onda sam potpuno zaboravila na to što sam obećala, i još sam se čudila slikama ruževa koje sam već bila napravila, kao, što je ovo na mobu?
Istina je da sam neki dan naišla na post na jednom blogu o nečijim ruževima i sjetila sam se i zbrojila dva i dva. Kako je zima i svjetlo je drugačije dobre kvalitete, uzela sam ipak slike s neta.

Volim ruževe jarkih boja. Nemam nijedan nude, nijedan boje kože, mesa, lososa, kako god da se ti bezbojni ruževi zovu. Lijepi su oni na nekom drugom, ali iskreno, ja sam sama sebi najbolja s nekom jakom bojom na usnama. Ne nosim sjenila. Koristim maskaru i tuš, ali nekako uvijek naglasim usne.
Blijeda sam i pjegava i crvena ili ružičasta boja transformiraju lice iz "blijeda/bolesna" u "baš ti je dobar ruž!"
Ja ne volim sjajila, uvijek imam osjećam ko da sam jela odojak, nisu mi  privlačne sjajne usne.
Ne sviđa mi se ni kad usne šljašte, u biti, ispada da sam dosta konzervativna po pitanju ruževa :)
Može biti kremast, može biti mat (ali ne mora), ne volim da mi se prelijeva u bojama niti da izgleda tekuće na meni.
Ima dana kad ne stignem ili nemam volje kititi se, ili mi se ne da sređivati, ali dobar ruž digne cijeli outfit, privlači pažnju i što je jednako važno, daje osjećaj "sređenosti".



S vremenom sam naučila koje nijanse crvene i ružičaste ne idu, a ovo je presjek ruževa koje trenutno imam.
Jednu sliku nisam našla, za Chanel Infrarouge koji se više ne proizvodi. Neki dan sam na FB rantala o Chanel lakovima za nokte, koliko god je lak ispao nedobar, toliko ruž moram pohvaliti. Imam ga puno predugo, ali nemam ga srca baciti. Divan je i ne mijenja mu se kvaliteta. Žarko je crven sa zlatnim česticama.

No hajmo sada na ruževe čije slike jesu dostupne na netu.






  MF Bewitching Coral 827 bio je moja kupnja nakon godina i godina nekupovanja Max Factora. Osim pan sticka, koji je dobar proizvod, dugo vremena nisam bila u ljubavi s MF, jer bih redovito bila nezadovoljna. Onda sam prešla preko svih pravila jer mi se boja ovog ruža jako svidjela, i bila sam u pravu. Ruž je postojan, jake ružičaste boje. Meni na poslu kažu da im je to barbie roza. On je jedan od ruževa koje napamet stavljam na usta.


Nivea Chantal Thomass Lingerie Pink 87 je kupljen i naravno, odmah nakon toga je povučen iz DMa. Našla sam Nivein dućan u Ilici i tamo sam tražila ruževe, no povukli su ih potpuno iz prodaje i u trenutku kad sam ih pitala, rekli su da ne znaju hoće li se ikad vratiti. Ja s Niveinom šminkom zbilja nemam sreće. Tako sam u Njemačkoj kupila lak za nokte, bio je dobar, i naravno, u Hrvatskoj ga nigdje nije bilo za opet kupiti.
Ovaj ruž je jarka fuksija, instant podiže raspoloženje. Kremast je i dobro maziv, i meni traje satima.

 Pupa Diva's Rouge 17 sam dobila ovu jesen za rođendan. To mi je prvi Pupin ruž, i divan je. Tamnije crven je, meni je nekako filmski :) i kad ga stavim, nemam potrebu išta drugo od šminke nadodavati na lice, toliko dominira (to ne znači da ne koristim pudere i maskaru; ja se ne volim prešminkavati i ne mislim da je potrebno naglasiti sve).

 W'n'W Coral-ine je jedan od tri W'n'W ruža koje imam. Meni su ti ruževi super. Za toliko malo novaca dobijete dobar, dobar ruž. Moja zamjerka im je relativna suhoća, i trebam uvijek ciljano staviti balzam ispod, ali ne odmah prije ruža, jer se inače ruž razleti po usnama.







 Burjois Sweet Kiss 56 je tamnocrveni ruž koji trenutno najmanje koristim, jer sam zaboravila na njega. Naletila sam na njega neki dan kad sam pospremala nesesere. Izgleda da je kod mene daleko od očiju, daleko od lica :) Lijepa konkretna crvena boja, ozbiljna, odrasla crvena. Podsjeća me malo na ruževe iz '80-tih godina prošlog stoljeća. Maziv je i lijepo stoji na svom mjestu. Volim ga.

 Artdeco 498 je lilastiji, po meni nježnije boje ruž. Naspram crvenih i fuksijastih ruževa koje imam, ovaj se pristojan, miran ruž koji češće koristim ljeti. Zima mi je za žarke boje, dok je vani sve minimalističko i crno bijelo sivo, imam potrebu nositi žarče ruževe. Po ljeti je druga priča:)

 W'n'W Sugar Plum Fairy je bio moj iskorak iz comfort zone, ljubičasto šljivasta boja, ništa takvo prije nisam imala. Meni je odličan, mada za njega trebam biti odmorna i dobrog tena. Ljubičaste nijanse vole izvući sve tamno, umorno i podočnjakasto iz lica.
Bit će zanimljivo vidjeti kako će mi stajati ovaj ruž kad promijenim boju kose. Jesam već napisala da napuštam plavuše?

W'n'W Mauve Outta Here je milina. Osim što je povoljan, on je maziv i divne pigmentacije.
Meni se sviđa boja, uzela sam ga na preporuku nekoliko blogerica koje su ga hvalile, i nisam požalila.

Imate li koji sličan za preporučiti? Ruževa nikad previše :)





******


Back then, in last fall, I said I will write a post about my favorite lipsticks. And I forget about that for months. Well then, I've remembered a few days ago when I read a post on some other blog about lipsticks.

So here are my favorite lipsticks I've been using for some years now.
Lipstick is my favorite make up article. I don't use eye shadows, so lips is the part of my face I like to color. And since I'm  pale and have freckles, nude colors do me no good, and I only use bright colors.
I've learnt which nuances work for me, and which don't, so I choose wisely.

Glossy ones I don't prefer, I always feel like women ho wear them just ate pork.
Matte is fine, or something more matte-ish than glossy.

Here are the lipstick I've been using lately.
The only picture I could not find was for Chanel Infrarouge, a lipstick that no longer is for sale.

  MF Bewitching Coral 827 is a barbie color, and I bought although it is Max Factor, which I don't like so much. But the color is great, and it puts a pop of color on my face. It is easy for applying and looks good on me.

Nivea Chantal Thomass Lingerie Pink 87 is a bright fuchsia color, a Nivea lipstick that, as soon as I bought it, was removed from the stores. This one has a bright color and need to be put carefully, but it really makes my face look more alive on days I have will or time to put some extra effort in make up.

 Pupa Diva's Rouge 17 I've got for my birthday last fall. It is red, deep and seriously red, without any added shades. Somehow, it makes me feel all grown up and reminds me of old movies.

 W'n'W Coral-ine is an american brand that came to our region a couple of years ago. It has good lipsticks, great colors, and not expensive. The only negative thing about these lipsticks, and I have three, is that they are quit dry on lips, and I need to put some balm before them, but have to let it soak before applying lipstick. Beside that, everything else is perfect.

 Burjois Sweet Kiss 56  is in dark red, full red color, and  wasn't using it for a while because it was hidden among some stuff for months, and only recently I have re- discovered it. Somehow it reminds me of lipsticks from the 1980-es.

 Artdeco 498  is a more lilac, soft color. It is well pigmented and stays for hours on the lips. This one is more for the summer (for me), in the winter I need more color on my face.

 W'n'W Sugar Plum Fairy  was my step outside my comfort zone, purple lipstick wasn't my usual color at all. but it was a wise decision, it looks good on me and I'm satisfied with it.

And one more Wet'n'Wild, Mauve Outta Here  with a beautiful color, for every season.

Do you have some lipstick to recommend?

Broj komentara: 19 :

  1. Jedva sam dočekala ovaj tvoj post o ruževima! U pravu si, ako ne koristiš sjenila, dobar ruž je pravi spas.
    Ja sam ove jeseni počela koristiti "jače" nijanse ruževa, ali opet ne tako jake kao ti. Zato ti i ne mogu preporučiti ruž.
    Imam 2 MF ruža i jako su kvalitetni, za razliku od ostatka njihove dekorativne kozmetike koju ne koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu i tebi dobri mf ruževi, ha? da, izgleda da su kod njih imali sreće, recimo njihove maskare su meni uvjerljivo najgore na tržištu, a dala sam im šansu nekoliko puta.

      Izbriši
  2. Meni je iz svega samo upalo u oči da mijenjaš boju kose O:o Obavezno post o tome, molim :)
    Inače i ja obožavam jarke ruževe. Iako sam tamnokosa s nude ruževima izgledam ispijeno i bolesno. Najdraže su mi berry i svijetlo crvene (ne znam drugačije objasniti) nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, napuštam plavuše i malo se vraćam nekim bivšim bojama :)
      ovi tvoji ruževi bi mi se vjerovatno svidjeli :))

      Izbriši
  3. imam savršen wnw, tamna fuksija, dugotrajan na usnama ali da, podosta suh.
    s ruževima nemam sreće, najmilije mi redovito povuku iz prodaje. volim oriflamove ruževe, iako dugo nisam kupila neki, možda su se pokvarili.
    trenutno hejtam šmrcav nos. zimi na žalost hodam uglavnom bez ruža jer imam fobiju da ću brišući si nos razmazati ruž po ostatku lica ili nešto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se to uredno desi, obrišem nos i pola ruža :D
      jel staviš labelo prije, ili balzam?
      wnw mi je jedini koji zahtijeva takvu pripremu.

      Izbriši
  4. Finu si ti kolekciju nakupilla :)) Dzabe cu ti preporuciti nesto od onoga sto imami volim kad ih nema u Hrvatskoj :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nikad ne znaš kad ja mogu zapaliti do Makedonije! samo napiši :)

      Izbriši
  5. Meni je jedan od ljepših lookova nenaglašene oči+naglašene usne. Odlična kolekcija, posebno mi sesviđa Pupin i Art Deco

    OdgovoriIzbriši
  6. super ruzevi iako nemam nijednog od navedenih :( al slazem se da su wnw ruzevi divni, ja sam samo se upustila u ove njudastije nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, ja i ti se nikad nećemo potući oko zadnjeg W'n'W ruža u dućanu :D

      Izbriši
  7. Imam zadnja dva wet'n'twild ruza i jako ih volim. Jednostavno su bolji od svega ostalog u nasim drogerijama. Moja preporuka je neki skroz ljubicasti ruz za zimu, narafski ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobri su ti ruževi ;) Art Deco mi je wow. Trenutno obožavam Loreal Pure Reds, nijansu Blake, WnW Sugarplum fairy, Rose bud, a planiram naručiti Cherry picking, Golden Rose matte kolekciju (14, 19) i neke Avonove za svaki dan :)

    Probaj za WnW (ili bilo koji od ovih) ispod koristiti Essence transparentnu olovku za usne (9 kn čini mi se), lakše ćeš ga nanijeti, a neće ti se razlijevati kao s balzamom.

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super, hvala na savjetu!
      ja danas nosim Art Deco na posao, i baš je dobar. a ne bih da ga toliko niste hvalile ovdje :)

      Izbriši
  9. Ja nikako ne mogu prežaliti što više nema Niveinih ruževa. Za razliku od tebe ja najviše volim ove nudaste mesnate jer mi ih je najlakše održavati. U zadnje vrijeme stavljam dosta i crvene ali onda svaki čas moram pogledati da li sam što polizala ili pojela, tako da mi to stvara jednu obavezu.....haha, a w'n'w sam probala, plum mi je odličan, samo da, isušuju usne....drugi dan ih moram dodatno hidratizirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i ti voliš Niveine ruževe, sjećam se da smo jednom o tome pričale :)
      i nema ih više, popapala maca..:(

      Izbriši
  10. Ti si poprilično osebujna i nikako te ne vidim s nudačima. Ne kažem da su nude ruževi loši, ali nikako nisu za tebe. Ovi su ti svi prekrasni, neke i sama imam. :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);