srijeda, 18. veljače 2015.

Suradnički post: Ivana

Vrijeme je za još suradnički post!
Danas je na redu Ivana, s bloga Bitchy Dust.
Zamolila sam Ivanu da napiše jedan post, malo drugačiji od onih koje ona inače piše, i blago meni, i ona je pristala:)


1. Bok! Reci nam par riječi o sebi.

Ivana, možda poznatija kao Cynical Romantic, autorica bloga Bitchy Dust, in real life profesorica filozofije i hrvatskog zaposlena u jednoj srednjoj zagrebačkoj školi.


2. Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? (na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

Kako nisam nudist/naturalist niti simpatizer istog, rekla bih da mi je garderoba izuzetno bitna :) Najbitnije mi je da mi je odjeća udobna, praktična, prilagođena mojoj dobi i prilici. Zimi sam najčešće u trapericama i majici, košulji, vesti, ovisno već o raspoloženju i vremenu. Ljeti sam uglavnom u haljinama. U proljeće i jesen variram između prve i druge opcije.


Collage3.jpg


3. Kako se oblačiš za posao, a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?

Nema neke prevelike razlike u tome kako se oblačim za posao i za kavu, osim ako se ne radi o posebnim prilikama. U tom ću slučaju na posao odjenuti sako što je vrhunac mog poslovnog stila (u kostimima se osjećam kao baba), a van vjerojatno haljinu. Ovisi o tome kamo idem.
Collage1.jpg


4. Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) Možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više? 

Nema pravila, neka odjeća traje godinama, neka jedva dočeka kraj sezone. Kao većina žena, imam previše stvari od kojih nosim premalo. Nemam ništa za obući :sigh:
Imam odličnu praksu mijenjanja stvari, majka u tome igra glavnu ulogu. Sve što ja više ne želim ponudi prijateljicama i njihovim kćerima, koje onda kad nešto ne žele to ponude njoj, odnosno meni. Neke divne i nove komade odjeće dobila sam mijenjajući se tako. Shvatila sam da mi je lakše riješiti se odjeće poklanjajući, jer sam teška za bacanje (žao mi je baciti čak i ono što ne želim nositi).

Dosta kupujem po sniženjima, jer uz pun ormar ne volim bacati novac na nešto što mi nije neophodno. Ove sam zime tako ulovila jaknu za 199 kuna i dvije košulje koje su me zajedno koštale stotinjak. Povremeno si priuštim skuplji komad odjeće, ali se na to teško odlučujem od kad mi je neki klinac razderao skupu, novu haljinu kad je u prolazu pao s bicikla na mene.
Što se tiče Projekta 33 pomalo mi zvuči kao pomodarska ideja za ljude koji nemaju pametnijeg posla. Naravno da bih mogla s 33 komada, mogla bih i s daleko manje, ali doista ne vidim čemu.
Collage2.jpg
5. Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo? 

Nikad ne bih obukla cipele od kojih bole noge i odjeću u kojoj ne mogu sjesti ili disati ili u kojoj mi je hladno - nisam više nesigurno djevojče, prerasla sam odjeću koja se nosi za druge. Nikad nisam mislila da ću obući čizme koje izgledaju kao papuče, ali hladno radno mjesto i potreba učinile su svoje, pa sad imam dva para. Nije što su moje, nekako su slatke, griju noge - što mi je najbitnije.  


6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? ( poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Maramu/šal koji je moja majka kupila prije mog rođenja. Obožavam je, sviđa mi se kombinacija boja, osjećaj na koži i to što ima priču.
Collage5.jpg


7. Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

Kao što obično kaže moja prijateljica S., niti sam šminker niti sam klošar, negdje sam u sredini. Nekoliko sam puta dolazila u faze gdje razmišljam da se trebam stilski uozbiljiti, ali od toga sam odustala. Fali nam svima malo igre u životu.
Collage4.jpg

8. Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Inspiraciju nalazim svuda oko sebe, od Pinteresta preko blogova, do nepoznatih žena na ulici i po tramvajima. Volim vidjeti ljude kojima je odjeća veselje, a ne nužno zlo, koji ne izgledaju kao da su u svađi sa svojim tijelom. Uvijek mi uljepša dan kad vidim ženu odjevenu po vlastitom guštu, čija odjeća reflektira samopouzdanje i dobar ukus. Jednako tako, grozim se namuljanih žena, s flekama od pudera po licu, napola oguljenog laka na neurednim noktima i prljave kose.


9. Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, loše u današnjim modnim trendovima?

Slaba sam na šminku i nakit. Nakit mi je važan kao i odjeća, i pomalo sam ovisna o naušnicama i lakovima za nokte. Često čujem primjedbu da očito ništa ne radim kad uvijek imam sređene nokte - za mene je manikura stvar osobne higijene. Bitno mi je da boja laka ne odudara od ostatka odjeće, kako bojom tako i stilom. Neću staviti barbi pink lak ako planiram izaći iz kuće u martama, trapericama i kariranoj crvenoj košulji. Također biram svjetlije i neutralnije boje ako su mi nokti dugi. Zato kad su kratki prođem sve nijanse crne, sive i tamnocrvenih.


10. Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

Dvaput godišnje mijenjam stvari u ormaru, robu koja je ljetna kad zahladi spremam i podižem na vrh ormara, a zimsku spuštam. Tako trenutno imam odjeću organiziranu na ovaj način: u ormaru vise kaputi, jakne, košulje i haljine. Na policama je redom složeno donje rublje, bodiji - pamučni body je najbolji izum ikad (obožavam ih, nosim ih umjesto potkošulja i zimi ne izlazim bez jednog na sebi), šalovi, kape, rukavice i ostali dodaci. Polica ispod su pidžame i trenirke, mahom odjeća koju nosim kod kuće, dok se na zadnjoj polici nalaze hlače, majice, veste ispod kojih moram staviti nešto. Ne znam koliko raspored mojeg ormara ovako zvuči smisleno, ali uvjeravam vas da imam sistem.



Broj komentara: 15 :

  1. Bas sam razmisljala hoce li i Ivana biti u ovim postovima.. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa naravno da će biti! na krajuče se pokazati, kako nema dvije blogerice koje imaju sličan stil :))

      Izbriši
  2. haha i meni je drago sto je i Ivana tu =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas sam bila radoznala; ima par stvari kojw mu zvuce jako poznato! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jos sam juce procitala ali ne stigoh da iskomentarisem- Ivanaaa nice to meet you ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš zanimljivo za pročitati, odlična suradnja.

    OdgovoriIzbriši
  6. čitam uvijek njezine postove, a sad mogu povezati i sa slikom :)) i uvijek volim ponešto novo saznati o drugima i njihovom stilu :) super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma vidi Bitchy! Baš mi je drago da je zapravo vidim! :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);