utorak, 31. ožujka 2015.

Double pearl earrings



Već sam pisala na FB o naušnicama koje sam nedavno otkrila i koje su mi se jako, jako svidjele.
Zovu se double pearl earrings, po naški bi bilo to naušnice s dva bisera. Ovaj nakit lansirao je Dior prošle godine, ja sam tek nedavno naletila na to i zaljubila se na prvi pogled. Moj dragi prijatelj e bay mi je puno pomogao, jer nije mi baš napeto kupovati Diorove naušnice :)
Uglavnom, kako odabrati jedne kad su sve boje krasne?

I wrote on Facebook about my new jewelry love- double pearl earrings. I only recently discovered them, Dior launched it but e bay is more friendly for my wallet, so I bought a few pairs. some I gave away already, and at the moment, the dearest ones are the pale pink ones. I simply couldn't choose just one colour.


Neke sam darovala, na neke još čekam. Ove su trenutno miljenice, svijetloroze.
Naušnice se manje vide ako imate raspuštenu kosu, mada se vide, ali ako imate kratku, ili imate priliku podići kosu, baš dođu do izražaja.
Ovo dolje sam slikala neku večer, prije spavanja (sans make up).
Zanimljiva stvar su moje uši. Moje uši su u zadnjih desetak godina postale osjetljive, rupice zarastaju, smeta im i zlato i slitine i pola nakita ne mogu nositi jer mi uši nateknu i krv mi curi niz vrat. Svakih par godina idem opet bušiti uši, i sad mi je plan preskočiti zlatarne i otići u studio za pirsanje da mi konačno probuše kak spada.
Znači, reagiraju mi i na srebro i na zlato, ali na kineski nakit od dolara, koji je sve samo ne plemenit, ne reagiraju uopće. Moje uši se ponašaju ko da nemaju ništa u sebi. Vjerojatno su u šoku od ljepote naušnica, nema što drugo biti.
Iznenadilo me da su naušnice classy, barem meni, a to nisam ni očekivala. Mislim da proljeće i ljeto hodam u njima :)

Inače, ovaj tanjurić na kojem stoje naušnice kupila sam na Britancu, set podmetača za čaše/šalice, i najdraži mi je od svih podložaka koje imam. Neki mi služe za podmetače, neki za nakit.  Puno mi je preglednije ostaviti nakit od danas do sutra na takvim tanjurićima, i samo ujutro nataknut na sebe, nego tražiti opet po kutijama.


So I bought myself some lovely pairs, and have given a few as a gift. Some pairs I'm still waiting for.
These earrings are better worn if you have a short hair, or have a hair lifted up in some pony tail or similar hair do. These is me, wearing them, sans make up (before bed)

Interesting thing with my ears. My ear are super sensitive, and most of the earrings irritate them and even silver or mostly gold don't feel them good. But on the other hand, a dollar worth Chinese jewelry seem to have no impact on my ears, and I wear them without blood coming out my ears or my neck swollen.
Also, they look classy, which is a bonus, since I didn't count on that.

Broj komentara: 9 :

  1. lijepo ti stoje! potakla si me da naručim koji par, pa mi stižu dva para za koja sam bidala, još su mi želja neke lijepe svjetle, jelly. ali ima vremena. btw, kad smo već kod ebaya, počeo mi poštar naplaćivat dostavu 4,50 kune. kažu, smiju. dostava od pošte do stana. Nikad mira s njima, mislim da ću jednostavno sve podizat na pošti. da ne plaćam 5 kuna nešto što sam u startu platila samo 3. :sigh:

    nego, hvala na ideji. naušnice su super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala :) drago mi je da ti sve sviđaju!
      poštar ti naplaćuje dostavu? pa jel to legalno?

      Izbriši
    2. ako pitaš mene, nije. jer dostavu si platila ili ti je bio free shipping do adrese stana, a ne pošte. ali ako pitaš poštu i državu, legalno je. i to naplate bez da ti daju račun.
      http://www.antenazadar.hr/clanak/2015/01/iznenadenje-iz-poste-dosad-je-bilo-besplatno-sada-cete-i-to-placati/

      Izbriši
    3. nemoj uzimati ako plaćaju, i odi pokupit na poštu?

      Izbriši
    4. danas sam izignorirala poštara, ubacio je papirić. naravno da i cijeli paketić stane u sandučić, ali koga bruga, jel...
      razmišljam koliko je komplicirano zatražiti da mi ne dostavljaju doma, nego da dobivam samo papiriće...

      Izbriši
  2. naušnice su zaista prekrasne - žacam ih već neko vrijeme, a možemo ih i sami napraviti - evo linka;)
    http://apairandasparediy.com/2013/11/diy-dior-inspired-double-pearl-earrings.html

    ja nažalost reagiram na bilo što što nije srebro ili zlato, odmah mi se upale uši:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa i moje uši su supermimoze- ovo je prvi put da ne reagiraju.
      ti si stvorena samo za plemenite kovine ;)

      Izbriši
  3. Mindjuse su prekrasne, stoje ti odlicno. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. These are so fabulous! They look wonderful on you. But of course, your smile is the brightest thing in the picture. :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);