srijeda, 25. ožujka 2015.

Kozmetički noviteti/ New cosmetic stuff

Rijetko pišem o  kozmetici, prvenstveno jer nisam toliko baš u tome, ali skupilo se prekonekoliko stvari koje koristim, a vrijedne su spominjanja.

Dobila sam, u dvije nagradne igre, serum i dnevnu kremu. Ja sam dosada u životu dobila u 4 nagradne igre, od toga tri u zadnjih par mjeseci, i jednu kad sam imala 15, i osvojila 2 hamburgera i pripadajući pomfrit:)
 Ne znam kako me je krenulo, prvo rukavice ovu zimu kod Leeloo u Sobici, a sad ovo :)

Nivea serum je jedan od noviteta u njezi kože ove zime.
Nanosim ga navečer, poslije pranja lica a prije noćne kreme. Prepoznatljivog je Nivea mirisa i guste teksture, ali se fino razmaže na licu. S obzirom da koristim zadnjih par tjedana, mogu reći da ne iritira i da je ugodan na koži. Serum bi trebao djelovati na borice i zaglađenost kože, i čini mi se da je malo već sad zaglađenija.


I rarely write here about cosmetics, mostly because it is not my kind of topic, but lately I've collected more then a few new thing I use, and are worth mentioning here.
I won, in two different games, Nivea anti age serum and a hydrating day cream.
I apply the serum in the night, and put some night cream afterwards. It smells like every Nivea product does :), it doesn't irritate me and feels pleasant on my face.This serum should be an anti age product, I think it requires more time to see the difference, but I think the skin feels smoothed now.

Day cream is moisturizing and the skin is smooth after applying. It is made for me, for my skin, and I must say it is much better in my opinion, then the usual, store brands.

Beside the cream and serum, I have started with retinol creme ( A vitamin) with applying a few night a week. Retinol is great in dealing with wrinkles, and although I don't have (much) wrinkles, I think prevention is a better way. Puritan's Pride had a great offer, so I have my stash now for the next couple of months :)



Dnevnu kremu sam dobila od Ami Cosmetics, imaju i FB stranicu.
Dobra stvar je što joj javite kakva vam je koža, pa napravi kremu točno onako da vam koža bude sretna. Paše mi krema kakvu sam tražila, stavlja se na vlažno lice i koža je mekana i elastična i nahranjena satima. Ništa ne iritira, a kako sad već godinama skoro sve naručujem kreme točno za sebe, mogu samo preporučiti.

Osim seruma i dnevne kreme, prije par mjeseci uvela sam A vitamin (retinol) u njegu kože lica, vrata i dekoltea. Puritan's Pride je imao odličnu akciju, a ovaj retinol je hvaljen pa ga nanosim par puta kroz tjedan. Dosta sam čitala o retinolu prije nego sam ga krenula koristiti. Mnogo članaka govori o opasnosti korištenja retinola za vrijeme trudnoće ili ako planirate zanijeti, no ja nisam naišla na potvrde tih tvrdnji, dapače, našla sam članke koji objašnjavaju da je jedino opasno unositi  jedan oblik retinola oralno prije i za vrijeme trudnoće.
Retinol je dokazan sastojak koji djeluje na kožu, ostavlja ju mekom i meni jako odgovara osjećaj nakon nanošenja. Retinol stavljam navečer, nakon čišćnjea lica, te pričekam pola sata i zatim stavim bademovo ulje ili kremu za noć, retinol krema nije dovoljna, dapače, zateže ako je sama na koži.

Što se tiče dekorative, uzela sam BB Loreal kremu. Nisam baš osoba od CC/BB krema, nekako, ili stavim puder ili ne stavim ništa. S ovom kremom sam baš išla probati da vidim jel čemu. Minus je jak miris alkohola, ali je u biti solidan proizvod. Kako sam ja bjeloputo biće, taman mi da malo boje da me ljudi ne pitaju jesam li bolesna. Neću uzeti ponovno, ako i budem uzimala neku BB ili C kremu, mislim da ću probati azijske, koje su hvaljene i imaju nijanse za svijetle ljude. to mi je zanimljivo u našim dućanima. Imam dojam ko da je većina žena garava tamnoputa Španjolka ili Grkinja ili netko sličan, većina šminke uredno je tamnih nijansi. Kako funkcionira plan naručivanja i prodaje tih brandova? Za kog se dobavlja ta šminka?

Kako mi je koža tijela suha, obično zimi mi puca po laktovima, koljenima i rukama do krvi. I cijela koža je suha i uglavnom kreme i maslaci nisu dovoljni, pa koristim ulja. Ovo Biofarmovo ulje je divno. Nema petrolata, nema umjetnih mirisa, nema konzervansa. Sadrži  biljna ulja i vitamin E.
Baš mi paše, žao mi je što ga prije nisam otkrila.


I, za kraj, njega kose. dobila sam šampon za božić, La Croa, divnog mirisa, no nažalost on i moja kosa se ne vole. Zamasti mi se kosa u jednom danu. Mislim da je dobar odabir za nekog sa suhom kosom, ili mi jednostavno u ovom periodu ne paše, ali morala sam odustati jer sam imala rezance na glavi dan nakon pranja. Na stranu to, divno miriši, dobro pere i kosa je meka i podatna.

A ovo je moj novi omiljeni regenerator, Nature's Gate. Ovo je najljepša stvar koju stavljam na kosu, kažem vam :)  Nema sulfata, ima jak miris po biljčicama (to nekome može smetati) što je meni super i stalno si šnjofkam kosu. Moja kosa je meka i podatna i jednako bitno, vlasište me ne svrbi, a svrbi me od većine sredstava za pranje kose. Sad škicam po iHerbu koji idući da probam.


Besides  skin care products, I have a new Loreal BB cream, which I took to finally try out a BB cream. It covers good, and it is a good choice for days when a person doesn't need much make up. The only negative thing would be the smell, too much alcohol.

And for the body, I have found a great baby oil with no synthetic ingredients, only plant oils. My skin needs hydration after an shower, and oils are the best thing in winter periods. No lotion nor creme can help so good.

Regarding the head, there is a new Croatian brand, La Croa, with shampoos and conditioners I have heard a lot, and good critics. Unfortunately, it makes my hair greasy, no matter how much I tried to apply it again and again. But on the other hand, I've found the best conditioner. It is Nature's Gate, a sulfate- free, my head itches less. It smell like herbs, which some of you may not like ( it smells wonderful to me) and leaves my hair so soften.

Broj komentara: 16 :

  1. ja sam blijeda i bb kreme su mi super stvar. nisam probala azijske jer mi se ne da mjesec dana čekati testere da bih za mjesec dana opet dobila kremu, a na slijepo se bojim da bih izgledala poput gejše. loreal i garnier i slične marke ne koristim jako dugo, agresivne su mi za kožu. ali mi recimo neobično paše eveline kozmetika, i njihova bb krema za svjetlu put mi je super. stavim je vrlo malo, ujednači mi lice lijepo, a nema razlike između kože lica i ostatka mene. može bit da poljaci kuže nas blijede :D

    javi nam kako je prošla azijska kupovina ako naručiš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Azijske kreme nisu gejša bijele :) jednostavno su za svjetlije tipove kože.
      to jest, držim fige da je tako :))
      Kad nabavim, dijelim iskustvo ovdje.

      Izbriši
  2. Bas bi voljela isprobati to za suhu kozu, I meni su ruke ponekad bile suhe do krvi. A sa potkoljenicom da I ne govorim. Kupila sam neki dan E45 mlijeko/losion za jako suhu kozu I ovih par dana sto ga koristim sam dosta zadovoljna. Imas li link za biofarm link?

    Pitanje: sto koristis za dnevnu spf kremu s visim spf za lice nakon retinola? Ja sam kupila Palmers skin therapy face oil 30ml, pa me jako zanima s cime zastititi lice ujutro, nakon koristenja ulja navecer? Mozes li preporuciti neku kremu za lice s visim spfom, da mi je ok nanijeti sminku nakon toga?

    http://www.chemistwarehouse.com.au/images/productimages/71289/original_CW.jpg?12%2F02%2F2014+4%3A28%3A00+PM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to ulje je ovdje na linku: http://www.biofarm.hr/index.php?item=b-7
      Retinol kremu uvijek koristim navečer, nikad po danu. Nakon nje ide ili bademovo ulje ili noćna krema. Sad, kad je krenulo proljeće, stavljat ću ove tri (ili-ili, ne sve tri skupa :) ) :Bioderma Photoderm max spf 50+, Vichy Capital Soleil spf 50, i Alba Botanica Very emolinet sunscreen spf 45. U biti, baš bih mogla post o spf stvarim aza nadolazeće sunčano vrijeme napisati, hvala na ideji :)
      kakvo je tebi to mlijeko?

      Izbriši
  3. I ja se uvijek pitam za koga naručuju te nijanse :/
    Ovo Biofarmovo ulje zvuči divno, morat ću ga nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je stvarno to ulje dobro. meni je i becutan dobar :) ali nakon što sam na previše strana čitala da i nije najsretnije rješenje, trudim se naći nešto bolje.
      da, što se tiče nijansi, pišurija :)

      Izbriši
  4. Nisam ljubitelj BB krema, radije biram puder, ali citala sam o ovoj Loreal kremi dosta pozitivnih utisaka, razmisljam da je uzmem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako uzmeš, javi kakav ti je, da usporedimo dojmove ;)

      Izbriši
  5. Izotretinoin (vrsta retinola) je teratogen što znači da u trudnica izaziva deformacije ploda stoga se nikako ne smije koristiti u trudnica, kao i u žena fertilne dobi, osim ukoliko ne koriste sredststva za kontracepciju pod liječničkom kontrolom četiri tjedna prije, tijekom i mjesec dana nakon liječenja. Dokazane su abnormalnosti ljudskog fetusa vezane za primjenu izotretinoina: hidrocefalus, mikrocefalus, abnormalnost vanjskog uha (vanjski slušni kanali su premali ili ih uopće nema), mikroftalmija, abnormalnosti srca i krvnih žila, facijalna dismorfija, abnormalnosti timusa, manjak paratiroidnog hormona i malformacije malog mozga. Također, izotretinoin ne smiju uzimati dojilje. Ova tvoja krema sadrži ili retinol ili retinil palmitat što je jakoblago ali ja ipak ne bih riskirala da planiram trudnoću. Super su ti noviteti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. retinol palmitat je.
      hvala ti na informacijama. stvarno sam preguglala internet prije, ovo moje ne nosi opasnost. što se tiče trudnoće, mislim da je mudro pregledati sve što se stavlja na kožu, ne samo retinol :)
      što se tiče trudnoće i mogućeg oštećenja ploda, i liječnici kažu da ne mogu tvrditi je li retinoid koji ide preko kože opasan za trudnoću. ne mogu baš uzeti dvije skupine trudnica, jednima davati retinol nek se mažu, drugima ne, pa uspoređivati ;)
      koliko sam izguglala, savjetuje se ženama koje su zatrudnile, da prestanu korištenje krema za vrijeme trudnoće.

      osim toga, isotretinoin je oralni retinoid, zar ne? to je terapija za liječenje kože,a ne anti age krema koju se može kupiti u ljekarni.
      ovaj link ima dosta informacija o tome: http://www.marchofdimes.org/pregnancy/isotretinoin-and-other-retinoids-during-pregnancy.aspx#

      naravno da bi bilo najmudrije prestati sa svime potencijalno opasnim, od pušenja preko šminke koja sadrži svašta u sebi, i krema za tijelo. treba se i informirati, i vidjeti što se točno unosi i koji oblik nije siguran.

      Izbriši
  6. kako je sa Iherbom i carinom? baš sam si mislila naručiti nešto s te stranice al ne znam taj dio...
    volim pročitati ovakve postove od ne-beauty blogerice:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa dosad mi nije carinjeno. poštujem novčano ograničenje, mora biti ispod 25 eura i prođe bez problema, barem je meni uvijek tako bilo.
      hvala :)

      Izbriši
    2. hvala ti na odgovoru:)
      nisam znala za ograničenje... da li je u tih 25 eur i dostava?

      Izbriši
    3. da, dostava je uključena u taj iznos.

      Izbriši
  7. Very nice post my dear :)
    xoxo Antonella <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);