petak, 20. ožujka 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobro jutro! Jel možete vjerovati da je prvi dan proljeća? Super, jelda? Hvala svemiru, baš sam se zaželjela sunca i lijepog vremena.
Evo jedan outfit post, što se nosilo u zadnje vrijeme.


Good morning! Can you believe it is the first day of spring? How great is that, ha? Thank the universe, I really missed sun and nice weather.
And here's an outfit post, about wardrobe I wore lately.


Ove hlače i ove gležnjače su se već toliko isplatile, nosim ih cijelu zimu, već drugu zimu. Ovo je bio jedan sunčan dan tamo negdje između dva hladna perioda. Kardigan je Zarin, ima šišmiš rukave i super je za ovo ujutro je hladno a popodne je toplo vrijeme.

These ankle boots and pants are worn so much, their worth is paid off already. This was taken on a sunny day, between two cold periods. I wore a Zara cardigan, a great thing for a day which starts witha cold morning and end with a sunny and warm evening.

Ovo je malo ozbiljniji outfit, koji je tako ispao jer nisam imala previše vremena ujutro za smišljanje nečeg veselijeg, a nakit koji sam htjela nositi, nisam mogla naći. Šos je topli, vuneni, Espritov. Ne znam koliko se vidi na slici, to su crni kratki rukavi+ crni kardigan (i crne grilonke i crne gležnjače).

This is kind of a more serious outfit. It turned out so because I didn't have enough time that morning to find the jewelry I insisted to wear. I don't know how much you can see in the picture, I wore a short woollen skirt, short sleeve shirt and a cardigan on top of it. ( and black tights and ankle boots)


Kako ja uvijek završim na slici ko da plešem u folkloru, ja zaista ne znam. Inače ne hodam po bijelom svijetu s rukama na struku, nije mi to uobičajen stav. Ovdje sunce tako jako tuče, da se nikakva šminka ne vidi, a i boje odjeće su malo..svjetlije, ali nosim sivu majicu 3/4 rukava i ljubičasti X nation šos s okomitim prugama. Ako se potrudite, možda vidite da mi je kosa narandžasta. Ove narukvice su valjda najnošeniji nakit ove zime, svaki out kad ne znam što bih stavila od nakita, one završe na ruci. Al slažu se i s odjećom i s pašminom, pa su stvarno super.

I don't know how I always end up with my arms like this. I don't walk around with my arms on my hips. It was such a bright day it is hard to see the shirt is grey, and my hair is orange.
The skirt is more then 10 years old, I remember buying is with my first "real" payment, together with the next skirt in this post.


I za kraj, zebra outfit. Ova suknja kupljena je tamo negdje 2003., kad sam dobila prvu "pravu"plaću, kupila sam ovu i ljubičastu suknju na slici iznad u X nationu, i evo, 12 godina kasnije, suknje su još uvijek tu. Znam da je i X nation znao imati škart primjeraka, ali stvari koje sam kupila u vrijeme prije nego su pogone preselili u Kinu, meni traju više od desetljeća. Da je barem više takvih domaćih brendova. Ovo je inače ljetni pamučni šos, ali bila bi šteta da pol godine čami u ormaru, pa ga nekad odvedem u šetnju. Ovaj tjedan sam izašla iz gležnjača, koje su bile međukorak između čizmi i cipela, i prešla u cipele. Osjećam se ko da nosim kilu manje na nogama.

To je to za danas, hvala na čitanju i želim vam ugodan vikend!



As said before, I bought skirt also a decade ago, back in the days when materials lasted a bit longer.
It is actually a summer dress, but is a shame to leave it in the closet throughout the winter, so I wear it sometimes in the cold days, too.

That's all for today, I wish you all a pleasant weekend!

Broj komentara: 8 :

  1. Ova zebra ti je odlicna! Ja bi to nosila till the cows come home! Koji lipstick nosis uz tu zebru I koji nosis vecinu zimi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam jedan ruž, nosim žarke boje, uglavnom crvena i fuksija.

      Izbriši
  2. Crno bela kombinacija mi je najbolja. Bas mi se dopada suknja. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja prvo boju kose primetila :))) Ljubicasto- siva i puuuno sunca <3

    OdgovoriIzbriši
  4. sve mi se kombinacije jako sviđaju...možda bi posebno izdvojila zebra suknju, baš mi je nekako sad za proljeće savršena, a sviđaju mi se i cipele s kojima si je uklopila.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);