ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

Suradnički post: Ana/ Misty

Dobar dan svima, krasan ponedjeljak je, oko mene su procvjetali svi jaglaci koji postoje i sve miriše na skoro proljeće.
Danas mi je u goste došla Ana/Misty, koja vodi blog Velika ljubav na malo kvadrata. Ani sam postavila ista pitanja kao i svim drugim blogericama dosad, a ona je pristala reći par riječi o sebi, kako se oblači, na što joj ormar liči i što misli o odjeći.


1. Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

Bok, zovem se Ana al svi na netu me znaju kao Misty s bloga Velika Ljubav Na Malo Kvadrata :) Trenutno sam freelancer & crafter :)

2. Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

Ne mogu reći da mi nije bitna, ipak sam žensko, ali ne pridajem svojoj garderobi neku ogromnu važnost. Volim se lijepo skockati, najčešće kombinacije su mi haljine i suknje s čizmama. Trudim se kupovati stvari koje mogu kombinirati i rijetko kada kupim nešto što mi ne ide uz ništa drugo što imam.


3. Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  

Dok sam radila u firmi nismo imali nikakav dress code tako da je moja garderoba za van uvijek ista. Haljine, suknje, majičice, puloveri po zimi, kaput i obvezno - čizme :) Inače su to bile Marte (do koljena) al sam strgala patent na jednoj pa sad pauziraju dok ih se ne sjetim popraviti. Za izlazak mi treba oko 15 minuta da smislim što ću obući.

4. Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? ( radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

Uglavnom si uvijek na početku neke sezone kupim jednu-dvije stvarčice, ništa puno. Projekt 33 je zanimljiv, ali nije za mene jer sam prelijena brojati što imam :) Mislim da ne pretjerujem s kupovinom, kupujem pametno i redovito čistim ormar pa se kod mene ne može pronaći puno toga što nisam godinama nosila.

5. Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

Ne volim odjeću bez rukava i ne volim sto boja u jednoj kombinaciji, tako da to dvoje izbjegavam pod svaku cijenu. Ono za što sam davno davno mislila da neću nikada nositi su - suknje i haljine :) Dakle, vjerojatno ću u starosti izgledati kao cvjetna livada :D

6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? ( poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Crveni šlafrok (kućni ogrtač) koji sam dobila od kumova :) Sa Snoopijem :)

7.  Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

Post-sve_mi_je_bilo_crno_u_mladim_danima_pa_sad_pokušavam_nositi_boje rockerski stil :) Sviđa mi se moj stil, nosim što mi je ugodno i u čemu se osjećam super i nemam neke želje puno ga mijenjati.

8. Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Iskreno, osim tvog bloga ne pratim baš fashion blogere a na ljudima općenito ne promatram tko šta nosi, svatko nek nosi što mu paše, tako da nemam nekih idola.

9. Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

Moram priznati da sam old-school po tom pitanju, volim da mi boje i materijali pašu jedno uz drugo, da nakit ide uz ono što nosim i ne volim pretjerivati. Ako nosim neki upadljivi komad nakita, ne dodam još pet komada na sebe, ako šminkam oči jako, usne ostavim neutralno i slično. Jedini današnji trend koji hejtam iz dna duše je taj da je 90% ženske odjeće u trgovinama polu-prozirno pa moram kupiti 3 majice da bi dobila jednu koju mogu nositi u javnost.

10. Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

Inače, jako volim organizirati stvari (što znaju svi koji prate moj blog), tako da iskreno ne znam što bih predložila nekome kome to možda nije zadovoljstvo i opsesija kao meni :) Svoj slažem svako malo jer se normalno često sve izmiješa, ali volim kada mi je sve uredno pa se trudim tako ga i održavati što podrazumijeva i pažljivu kupovinu i redovno rješavanje stvari koje mi ne trebaju ili ne koristim.






Hvala, Ana, na odvojenom vremenu i odgovorima!

Broj komentara: 20 :

  1. Obradujem se ovim postovima kao malo dete, a dodatni gust mi je bio sad posto Anu nisam pratila!!! Divnooo!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš ti hvala:) drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  2. Hahaha a baš sam na njezinom blogu pitala Misty ako planira suradnju s tobom :D
    Sviđa mi se ono di držiš donje rublje i čarape. To moram obavezno nabaviti jer svoje držim u kutijama za cipele :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su ovi postovi korisni jer svašta naučim. Neke stvari mi nikad ne bi pale na pamet, kako skladištiti robu.

      Izbriši
  3. I meni je gust citati ove postove, uvijek i ja pokupim koristan savjet ili slicno. Ili otkrijem blog koji jos nisam pratila dosad.
    Ovaj kufer za nakit je super! Ako mi zatreba tako neto, kradem ideju! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anu do sada nisam upoznala jer nisam pratila njen blog. Zato mi je ovaj intrvju baš bilo zanimljivo čitati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana ima super zanimljiv i duhovit blog. Preporučam!

      Izbriši
  5. Sve je tako uredno i organizovano!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se. sve je na mjestu i posloženo, vrlo pedantno!

      Izbriši
  6. Apsolutni lajk za urednost i organizaciju! Super mi je Anin stil :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cvetna livada mase maloj darkerki :))))))))))))))
    Ma koliko bile razlicite po stilovima, svima nam je bitna samo jedna stvar - udobnost :))
    Sad se pitam ko je sledeca gosca..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jedva cekam da vidim tko je iduci i mislim da Zuba treba izmaltretirat sve blogerice da se provrte ovdje! :D

      Izbriši
    2. sve blogerice? nikad ne bi bilo kraja ovome!! :D

      Izbriši
  8. Savrsena je ona siva haljinica sa aplikacijom macke bas mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kraljica organizacije, ja sam totalna suprotnosti i često nešto padne na mene kad otvorim ormar :D Mama se ljuti na mene jer nešto često padne i na nju :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaooj, nisam znala za ovu tradiciju na tvom blogu. Bas lep nacin da bolje upoznas blogere! Posebno mi se svidja kod Misty ta sklonost ka organizaciji. Ja trenutno posebno na tome radim jer imamo jos jednog stanovnika u sobi, a ja sam inace hrcak koji cuva puuuno odece, pa... Svaki dan novi izazov tipa "gde cu sad sa ovim?" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misty bi se mogla zaposliti kao profesionalna uređivačica tuđih ormara ( ne znam dal ju to privlači) :)
      Ne bih baš rekla da je tradicija, ali zadnjih par mjeseci objavljujem postove gošći blogerica, koje nam pokazuju kako izgleda njihov ormar i kako gledaju na garderobu. S jedne strane netko drugi priča o odjeći, a ne ja,a s druge strane sve te blogerice inače pišu o drugim temama, tako da je win- win situacija :)

      Izbriši
  11. Ja ne znam kako sam ja preskočila ovaj post. :D Misty je naša poznata uredjivačica, ja bih volela kad bi mi došla na par dana, da se pozabavi mojom sobom. :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);