ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Suradnički post: Lana

Dobro jutro! Početak još jednog tjedna, nadam se da ste se prilagodili pomicanju sata (ja nisam).
Danas mi u goste dolazi Lana. Lana je blogerica koja ne piše često a trebalo mi je i malo vremena da ju nagovorim na ovo. Lana, po meni, ima odličan stil, super bira odjeću i dodatke i stvarno zaslužuje dobiti prostor u ovom suradničkom ciklusu.



      Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

     Zovem se Lana, flautistica sam, fotograf i grafički dizajner. U stvarnom životu predajem flautu na glazbenoj školi. Imam i virtualno mjesto za emocionalne proljeve svog melankoličnog karaktera, s vremena na vrijeme ih objavim na blogu "Je t' aime melancolie". (www.jetaimemelancolie.wordpress.com)


 Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? (na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)
       Smatram da odjeća definitivno čini čovjeka, odn. šalje vrlo jaku vizualnu poruku u interakciji s drugim ljudima. Odjeća mi je bitna, odraz je moje osobnosti i trenutnog raspoloženja. Iako sam dugo bježala od toga, konačno sam došla u godine kad mogu sama sebipriznati da mi najbolje stoji klasika. Stoga bazu moje garderobe čine hlače, 2-3 dobra sakoa, obavezna mala crna haljina, nezaobilazna bijela i svijetloplava košulja, nekoliko pencil suknji i pulovera. Nakit koristim vrlo umjereno, obično srebrnu ili bisernu narukvicu, prsten, rjeđe ogrlice i naušnice. Odjevne kombinacije najčešće nadopunjavam maramom, remenom i torbama. Prave cipele su, naravno, vrlo bitne i zaokružuju cjelokupni dojam.



 Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš? 

       Moje radno mjesto ne zahtijeva određeni dress code pa nema neke velike razlike u odjeći za posao i za kavu. Potrebno mi je pola sata da se spremim, dok odaberem, skombiniram...a na dane kad mi "ne ide" puno dulje :)


       Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

     Svaki mjesec kupim nešto od odjeće ili asesoara, gledam na to kao samonagrađivanje :) Kao svaka žena imam puno previše stvari i mogu se zamisliti u projektu 33, skratilo bi mi to muke odabira, kombiniranja i frustracija. A kako se u to upustiti, to je već druga stvar . Ima već neko vrijeme da se trudim bez puno sentimenta iz ormara izbaciti odjeću koju ne nosim više od 3, 4 mjeseca. Takve stvari poklanjam prijateljicama ili ih doniram.


      Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

       Nikad ne bih obukla nešto što ne laska figuri, ma koliko bilo u trendu. Npr., vrlo popularne skinny traperice niskog struka rijetko kome dobro stoje. To je samo jedan primjer...kako sam već prije spomenula, mrzila sam klasiku jer sam smatrala da me čini preozbiljnom. Sada upravo klasična garderoba najbolje ističe moju osobnost. Ali sada znam i kako je nositi - ležerno i opušteno.



       Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

      Odijevam se klasično. To nije uvijek bilo tako, prošla sam razne faze, ali sam se vratila minimalizmu, bezvremenim komadima, kvalitetnim materijalima i dobrim krojevima. Sad znam objektivno ocijeniti što mi dobro stoji, a što ne pa više ne eksperimentiram pri kupnji. Sad npr. znam da mi najbolje stoje crna, bijela i crvena boja, eventualno jaka zelena i plava. Zadovoljna sam kako se oblačim, makar uvijek ima mjesta poboljšanjima. Za sada se vodim onim - manje je više.


     Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

     Ima nekoliko žena koje me fasciniraju stilom, to su legendarna Jane Birkin, zatim Charlotte Gainsburg, Audrey Tautou i Garance Dore. Kao i sve Francuskinje, ležerne su i samouvjerene, mislim da je to ono što me najviše fascinira. U zadnje vrijeme sam otkrila i blogericu Mary Seng sa bloga Happily Grey čiji mi se stil također jako sviđa.


    Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po
    tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

       Odjeću kombiniram metodom pokušaja i pogrešaka, ogledalo je najbolji sudac. Ponekad me iznenadi dobar spoj nespojivog. Ne stavljam puno šminke niti puno nakita. Najčešće je to jedan ali upečatljiv komad (prsten,narukvica ili ogrlica). Mislim da je danas najveći problem masovna prozvodnja odjeće od nekvalitetnih materijala, koja je vrlo često precijenjena, dok za pravu kvalitetu moraš odvojiti malo bogatstvo. Mislim da je taj odnos kvalitete i pristupačnosti problem, ali to je već u sferi ekonomije ;)


      Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

      Mislim da je od ključne važnosti imati sve stvari na jednom mjestu, pregledno složene. To je nešto što ću postići u jednom od sljedećih života.




Hvala!


24 komentara :

  1. "emocionalni proljevi melankoličnog karaktera"... :D ovo me nasmijalo koliko je i istinito. I ne, nemam ništa protiv toga, dapače, Lani dobro stoji sve što na sebe stavi ili prikači kao ovakve rečenice (u dobrom smislu!) :) Ona je jedna od onih koju ćete uvijek primjetiti u hrpetini ljudi, upravo zato jer je *svoja* i *dosljedna*. :) K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me razveselio ovaj komentar..Draga K., hvala od srca! <3

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Drago mi je da se sviđa (tolikima) :)

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    3. Ja sam sad totalni cvijet. Jorgovan u cvatu. :) <3

      Izbriši
  3. Lana je totalna dama ♥ :) I želim joj ukrasti onu srednju crnu haljinicu, rukav je zakon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, pa meni je ego bludi po ionosferi trenutno! Hvala vam!<3

      Izbriši
  4. Ubola je u sridu sa svojom klasikom! Timeless Lana :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se sviđalo i kad je bila u vintage šarenijoj fazi, ali da, ovo je sjajno.

      Izbriši
  5. Jako mi se dopao ovaj post..odlicna suradnja..i ja se u klasici pronalazim...njen stil je bas divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! i meni je njezin stil divan:))
      klasika..da..mislim da to ide s godinama. više se nađe čovjek u nekim bezvremenim stvarima nakon što nema potrebu istraživati svako malo što mu paše.

      Izbriši
  6. Drage moje! Bila sam cijeli dan u bedu (i još sam uvijek), kad sam se dosjetila da nisam pročitala komentare na ovaj post. Otvorim i...stvarno ste me dirnule, od srca i uljepšale ostatak večeri, a to kod mene ne ide tako lako! Volim vas sve! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš da si trebala doći u goste! :)

      Izbriši
  7. Ne stignem više baš komentirati, ali moram reći da sam na Lanin blog došla preko Zubinog već davno i aposlutno sam oduševljena njime, a sad još i više. I svaki put nestrpljivo očekujem postove jer ponekad totalno pogodi kako se ja osjećam, samo što ja ne bih to tako znala napisati...

    Zubač, svaka čast na projektu!

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna Lana! Lajkam belu kosulju i crveni kaputic :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jelda da je krasna? ja joj to stalno govorim :)

      Izbriši
  9. Lanu toliko dugo zelim da vidim, da ugledam *-* iza onako divnog bloga znas da mora da stoji divna osoba ;)
    bravo Zuba!
    divan stil Lana :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);