utorak, 3. ožujka 2015.

Suradnički post: Milica

 Dobbar dan svima, divan je utorak, vani je proljeće, ptičice su se smjestile pod moje prozore i  svađaju se   pjevuše, a danas je na redu novi suradnički post. U goste mi je došla lijepa Milica, s bloga Nosce te ipsum.




1.       Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

·         Pozdrav,  zovem se Milica, kao što neki možda već i znaju. U slobodno vreme pišem na blogu Nosce te ipsum, a glavna preokupacija mi je studiranje na Fakultetu bezbednosti u Beogradu.


2.       Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? (na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

·         Ne mogu reći da mi je garderoba previše bitna u svakodnevnom životu, ali svakako volim da sam lepo obučena I da mi je u tome udobno. Kada imam vremena volim da smišljam odevne kombinacije, ali isto tako se desi da nisam raspoložena i da obučem nešto što mi prvo padne pod ruku. Ja sam devojka koja voli da nosi farmerke i pantalone i to je nešto u čemu se najbolje osećam. U poslednje vreme uz njih najviše kombinujem košulje. Takodje obožavam da nosim šorceve u kombinaciji sa grilonkama različitih boja i dezena ili bez njih ako vreme to dozvoljava. I nezaobilazan detalj koji možete videti na meni su marame.

                         
3.       Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  

·         Posao još nemam, pa ne moram da brinem o tome kako ću se za isti oblačiti. Za fakultet ili odlazak na kafu se oblačim isto, pantalone, džemperi, košulje, sakoi, razne jaknice, uglavnom ravna obuća i kada idem na fakultet uvek nosim neki jednostavniji nakit, a kada idem na kafu onda možda i neki upečatljiviji. Prilika za koju se obično drugačije sredim je izlazak u grad. Tada volim da nosim suknje, šorceve, ponekad potpetice i sve to ukombinovano sa malo jačom, ali opet ne napadnom, šminkom. Nisam od onih devojaka koje imaju specijalne haljine koje nose u izlaske ili specijalnu odeću uopšte.


4.       Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se o projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

·         Iskreno ne volim da idem u velike kupovine, guše me obilasci prodavnica i pregledanje svakog rafa sa odećom. U kupovinu idem isključivo kada znam da mi nešto treba i idem to da tražim. Stvari imam dosta, jer sam kao mali hrčak i teško se odvajam od stvari. Ali imam problem da sve te stvari stoje po različitim ormarima i onda mi se dešava da zaboravim da imam odredjene stvari, pa vrtim u krug 10 odevnih predmeta. Što znači da bih sigurno mogla da izdržim sa samo 33 odevna predmeta u jednoj sezoni.



5.       Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, zašto si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

·         Na pamet mi pada jedna stvar, a to su UGG čizme. Shvatam da su one možda udobne i tople, ali ja inače imam veliko stopalo, tako da kad bih tako nešto nosila, izgledala bih kao da sam obula čamac.  Mislila sam da nikad neću nositi zlato, kad sam bila mladja, čak mi se i gadilo, ali evo kako idem starija sve više imam nakita koji je zlatan ili bronzan.



6.       Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? ( poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

·         Imam desetak košulja koje su nekad pripadale mojoj mami i baki, košulje proizvedene u bivšoj Jugoslaviji. One su mi posebno drage, jer imaju neku priču iza sebe, a i kvalitetnije su od polovine košulja koje mogu da se nadju danas u prodaji.



7.       Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

·         Ne znam kako bih ga opisala, ali imam tu slobodu da kažem da sam još mlada i da će mi se stil svakako razvijati godinama. Iskreno, trenutno nisam zadovoljna svojim stilom i baš ovih dana razmišljam šta bih to mogla promeniti, to je jedan od razloga zašto u poslednje vreme nema “outfit” postova na mom blogu. Sada mi najviše prijaju jednobojne jednostavne stvari, a ranije sam bila u fazonu sve mi boje lepo stoje.


8.       Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

·         Zaljubljena sam u stil Karle Deras sa bloga Karla’s Closet. Zašto je to tako? Zato što ta devojka uspeva da u najjednostavnijim komadima odeće izgleda kao million dolara.


9.       Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

·         U poslednje vreme se trudim da se pridržavam samo jednog pravila, ako gore nosim nešto široko dole ću nešto uzano i obrnuto.  I još samo jednog pravila se pridržavam, a to je da na kafu/fax ne idem sa prenapadnom šminkom, dok je to uveče u izlascima dozvoljeno. Ne mogu da kažem ni za šta konkretno da je loše u današnjim modnim trendovima, osim parole kojom se vode današnje devojke “Kud’ svi Turci tu i mali Mujo”, pa sve pohitaju u iste prodavnice, svuku lutku iz izloga i onda izgledaju uniformisano.




     Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?


·     Nažalost, nemam. Već sam rekla da su mi stvari raštrkane po raznim ormarima, pa više ni ne znam šta imam i vrtim jedne te iste stvari u krug. Tako da, ako neka od vas ima neki dobar savet, ja bih ga rado prihvatila.












 Hvala Milice na suradnji!


Broj komentara: 20 :

  1. Sve mi se sviđa, Milica je zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, i meni se sviđa puno Miličinih kombinacija :)

      Izbriši
  2. MiVica <3 Imam ja jednu njenu omiljenu kombinaciju, steta sto ne mogu sliku u komentar da dodam :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti imaš neke druge njene kombinacije? ti si njen stalker?
      šteta što ne ide komentare, da :D

      Izbriši
    2. Iju, Zubo!! :))) Kafenisemo jednom godisnje pa otud i slike :))

      Izbriši
  3. I meni je Milica super! Jedini 'problem' s vecinom ovog posta, kao da sam ga ja pisala!! Great minds think alike! Pa sad ne znam da li imas svrhe objavljivati moj :-p
    Ova njena jeans kosulja mi je sad dala ideju kako ja mogu zblingati svoju da je malo cesce nosim, a ova crno-bijela patterned kombinacija mi je super, i ja radim slicne stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima smisla objaviti i tvoj, ne brini ;)
      meni je ovo (suradnički postovi) dobar način da vidim kako se još neke stvari mogu kombinirati, a da mi nije dosad palo na pamet

      Izbriši
  4. Miliceeeee odlicne kombinacije na slikama, i kad sam procitala ovo da ti je rastrkana odeca po ormanima pa vrtis 10 stvari.i sama sam takva nekada :)
    Odlican post :)
    Check out: http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2015/03/how-its-made-diy-gift-box.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Nina! super je kad se pola robe sakrije i igraš se skrivača po policama, poznato mi je :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. slažem se :), i sviđa mi se njen način kombiniranja odjeće.

      Izbriši
  6. Jaoo, evo ga i moj post! Bas mi je drago da vam se svidja, hvala svima na komentarima! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, na tebe je red ovaj put! hvala što si mi došla u goste :))

      Izbriši
  7. Milica je bas zanimljiva =) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma ovi suradnicki postovi su ti Zubo stvarno super, pun pogodak, uzivanje je citati!! Veliki pozdrav obema ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja cu subjektivno reci, ipak je moja sestra najbolja :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicne fotografije. Posebno mi se dopada kombinacija teksas kosulje i suknje. Takodje dobri odgovori, ni ja nikad ne bih obukla UGG cizme definitivno :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);