petak, 6. ožujka 2015.

Životni/ Life lately

U fazi sam kad se dani i tjedni samo slažu, ne znam kamo je veljača otišla, ali drago mi je da jest, ožujak mi baš viče proljeće! mada, dok ovo pišem, vani puše jako jako i ne izgleda uopće proljetno, i mada su visibabe i jaglaci već niknuli. Maloprije sam se vraćala s posla i gledala semafore kako se tresu na vjetru i nimalo mi se nije svidjela ideja stajanja ispod njih.



I'm living the phase where days and weeks are just passing by, I don't know where February went, but I'm glad it did. March is yelling spring! although, while I'm writing this post, the wind is strong and it doesn't look spring-like at all.
I was driving home from work half an hour earlier, and it was so windy, traffic lights on the intersections were swinging. Not fun.


Gray always seemed bleached to me, somehow I find it good on me this winter. I even wore gray on gray. Sometimes it reminded me of 50 shades of gray.

I haven't been to a dentist for three years. I usually am more aware of my annual checks, but these last three years were filled with neurologist's appointment and all other doctor's appointments, I just felt no desire to go and check my teeth. And so I finally decided to change that and went in January to remove the tartar, but my dentist informed me I might be having a paradontose .


Siva mi je uvijek činila da se osjećam isprano uz nju. Ovu zimu mi baš paše, pa sam se na instagramu zezala da nosim 50 nijansi sive :)

Tri godine nisam bila kod zubara. Imam zdrave zube i u principu se fino slažem s njima i redovitije ih pregledavam, ali zadnje tri godine raspored mi je bio gusto popunjen odlascima neurolozima i svim drugim -ozima, i nekako nisam imala snage ići gledati zube, a ionako su bili okej.
Pa sam krajem siječnja otišla da mi skine kamenac.

Zubar je dijagnosticirao moguću paradontozu i povlačenje zubnog mesa i poslao me na orthopan.
(ono kad dođete zdravi na pregled, a izađete s gomilom dijagnoza. Trebalo mi je dan dva da prestanem zamišljati kako mi svi zubi ispadaju)
Ah, orthopan. Priča s orthopanom počela je standardno hrvatski, došla sam u jedan dom zdravlja da bi mi rekli da je uređaj privremeno pokvaren (zadnje tri godine) i da ne znaju kad će se popraviti.
No, nakon par dana našla sam par divnijih domova zdravlja i obavila snimanje zubiju kod jako ugodnog radiologa i nalaz je bio gotov odmah, hvala mu. Još bolje, nije baš parodontoza.
Ovo dolje je slika mojih zubića, to je prva i jedina koju imam, i zadovoljna sam kako izgledaju.
Osim što je ispalo da nije baš povučeno zubno meso, zubar me je obavijestio kako će ta divna slika biti super način za dokazivanje tko sam, ako mi se išta desi da me identificiraju po zubima. 
Izvuči ću pozitivno iz ove priče i zaključiti da Hrvatska ima napredno identificiranje i ako baš ne završim bez zuba, uvijek će me moći naći po ovoj slici, blago mi se.

No kako to obično biva, malo čišćenja kamenca se pretvorilo u višetjedno dolaženje zubaru, jer ipak se jedan zub krenuo kvariti, taman toliko da me još nije bolilo, ali nered već postoji. Prvi put u životu sam dobila pikicu. Pikica je divna stvar. Od boli-prestani-mi-borati-po zubu do ajme-ništa ne-osjećam-samo-buši unutar manje od minute. Priča mi zubar kako je na nekom sajmu vidio da se prodaje uređaj kojem staviš elektrode na sljepoočnice, pa ovisno o boli pojačavaš na nečem poput ipoda količinu anestezije. Nije baš dobro za ljude s metalima u glavi i bajpasovima, ali cijela jedna skupina ljudi može profitirati. Zamislite se na poslu ili gdje već vam treba anestezija :)

Ovo sa zubima me podsjeća na sante leda: mići mali dio strši van, a ispod je ogroman dio.




So my dentist sent me to have an orthopan exam. It is a x-ray, panoramic picture of the teeth.
It turned out, I don't have a paradontose, but since then I've been going to the dentist every week, because it turned out I do have some things to work on.
The picture below shows my teethe, somehow I like it and find it interesting how only a small part of teeth is visible, and so much is actually hidden in the flesh. My dentist agrees with me. He also informed me that police can easily detect someone's name by the teeth picture. He said, if they find me dead and without any visible marks, teethe will let them know.
Oh, thank you teeth :)


Moja kosa, već sam pisala, ima čudesne moći. Super mi je po pitanju frizura. Ima dana kad ću je fenirati, uvijati, ravnati, što god- ona će izgledati kako si je zacrtala. A onda, ima dana kad nosim kapu od jutra do mraka i nikamo ne idem, i ona se rasporedi u uvojke i savršeno je pristojna. Ništa ne strši, sve je kako treba. Kao dolje na slici.
Moja kosa je toliko gusta da mi ne mogu očitati EEG, pa onda traže rjeđa područja da zalijepe elektrode.


My hair, with its superpowers, I already mentioned it. My hair has this thing, when I'm home, doing nothing important, doing laundry or cleaning the house- it looks super great. When I go to work or someplace else, there is no hair dryer in this universe that could force my hair to behave. This one was of this unimportant days.


I evo novog momenta: išla sam se šišati ovaj tjedan, i pukao je češalj frizerki dok me češljala.
Pravi frizerski češalj, a nije mi kosa bila zapetljana. No dobro, bolje češalj nego škare, jel tako? :)

Ofarbala sam se u narančasto. Godinama sam bila crvena, i nakon prelaska u smeđe, pa u plavo, nekako se osjećam kao da sam se vratila doma. Fora mi je što dosta ljudi, koji me znaju tako dugo, kažu da me uvijek doživljavaju ko crvenu. Jel vi pamtite nekog po nekoj boji kose?

Osim što ima ljudi koji tu moju narančastu uopće ne vide (tko zna kako ti vide onu zlatno- bež haljinu :) ) a ima ovih kojima sam uvijek crvena, skužila sam da ima ljudi koji skuže promjenu boje, ali ne znaju što bi rekli ( ja bih rekla da im se ne sviđa, nije da je to uopće bitno). Pa imamo situacije kad mi ljudi, ko da je to neki nagradni kviz, dođu do mene i poviknu: Ti si promijenila boju! To je točno, da.
Nisi više plava! Nisam, točno. Sad si....sad si narančasta!
Točno!
To si htjela biti crvena pa nije povuklo?
Ne.
Ali želiš biti crvena?
Noup.
Ali onda ćeš ostati..narančasta?!

Uopće nemam problem s time da nekome ne sjeda moja boja kose, ili bilo što drugo, što ne ometa druge.
Može pasati, može ne pasati. Ne mogu se uvrijediti jer nekom ne sjeda nešto toliko osobno. Neće me smetati ako imamo različit pogled na moju kosu, i sigurno nemam potrebu opravdavati se.
Ali taj moment, kad se točno vidi da je sugovornik naletio na zid i stoji tamo.

Mislim, kosa je, jebemu, nemam rog nasred čela niti privezanu bombu na čelo. Što je tako nevjerovatno promijeniti boju?

Mogla bih pustiti svoju kosu na njih. Ona bi ih vjerojatno sredila.

Želim vam svima ugodan vikend. Budite odmorni, veseli, provedite vrijeme kak se spada.
Ali prije svega, budite mi zdravi, i ako vas lovi neki virus, sterajte to van.


Broj komentara: 11 :

  1. Ne znam što ljudi toliko imaju protiv narančaste, meni je to odlična boja :) Jednom sam pred kumovima rekla da bih baš voljela biti đinđer a oni su oboje u glas povikali - neee! :D Onak ok ok neću se farbat dok sam tu kod vas u gostima haha :) Uostalom, kako da znamo što nam stoji dok ne probamo :) Ipak, crvena je nekako moja boja već zadnjih 10 godina, sa svojom prirodnom smeđom sam i sebi i drugima čudna i kao što ti kažeš za sivu, ja se sa smeđom osjećam isprano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam ni ja. za masu stvari sam naučila da se dobre i loše tek kad sam ih probala, od odjeće do šminke, i zaista teoretiziranje nije uvijek najbitnije.
      na kraju, to je farba za kosu. isprat će se, čak i da je najružnija.
      super su mi tvoji kumovi ;)

      Izbriši
  2. ja volim narančastu, nosila je jedno vrijeme, sad sam opet crvena. a što se tiče boje, ljudi su čudni, nekad pola dana provedem objašnjavajući da se nisam farbala, a kad se pofarbam nitko ne primijeti. s tim da promjene kod mene stvarno budu ogromne, nije da samo malo potamnim ili nešto.
    svoju prirodnu volim, jer je smeđa s crvenkastim i zlatnim odsjajem, ali kad se već trenutno ne šišam i mijenjam svaki mjesec, da bar boja bude drugačija, ne mogu ja uvijek isto.

    i ovo što ana kaže, super mi je kad moj izbor boje dožive osobno. "ja bih da se pofarbaš u boju meda." kao da me briga 😂

    na kraju, imaš jako lijepe zube 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "ja bih da se pofarbaš u boju meda." poznato :D
      mislim, super što netko ima viziju kako trebamo izgledati.
      i meni je lijepa rengenska zubna slika, hvala :)

      Izbriši
  3. U dalmaciji kazu (bar u ovom selu u kom ja obitavam) da trebaju proci tri marcine bure prije nego dodje proljece :D Dakle bit ce jos hladnih dana. Meni je siva draga, ali samo kao jedan komad odjece, sve vise ispire, bas kako si i sama rekla.

    Ja bi isto trebala kod zubara, ali uvijek nesto i nikako.
    I malo tko se moze pohvaliti da mu kosa lomi cesljeve :D
    Narancasta kosa je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam davno nosila jednu toplu, narandžastu boju kose

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oli i ti ? eto, odmah si mi još draža:))

      Izbriši
  5. Koliko sam se smejala na ortopan i identifikaciju post mortem :D
    Neka, napredujemo.
    Tako treba!
    Narandžasta kosa?
    Ja ne vidim nandžarastu, samo vidim zgodnu Zubu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nije narandžasta još ni slikana, tko će to stići...fala!

      Izbriši
  6. Pa daj sliku narančaste! :D
    Meni si ti baš tip plavuše s crvenim ružem, iako te mogu skroz zamislit narančastu, ali neku onako toplu, žarku, a ne da baca na crveno. Baš me zanima! :D
    O zubarima mi ne pričaj. Ne volim bušilice i meni i najmanji popravak mora bit uz anesteziju. :/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);