utorak, 21. travnja 2015.

Auto/ My car

U nedjelju sam oprala auto. Baš sam ga zbigecala.
Prala sam prozore izvana  iznutra, posaugala sve podove i sjedala, čak i oko ručne, one kožne pregibe gdje se skriva kila prašine (i nekoliko gumi bombona), izvukla svoje kose za jednu dobru periku.
Očistila svo lišće koje je upalo pod haubu i ventilatori rade ko novi. Izbacila svo blato.

U četvrtak vozim auto na tehnički, što me sjeti da bi bilo u redu ponekad i auto dovesti u red.
I onda kad ga krenem prati, operem valjda sve.
U nedjelju sam ga oprala, danas je utorak i dočekao me je ovakav:






Ja vozim pokretnu metu. Nema drugog objašnjenja. Izgleda ko da je drvo kihnulo na njega. Što i je.
Da nije pelud, bile bi ptice.

Sve ptice ovog grada sjede iznad mog auta ili lete, i sve seru ravno iznad njega. Ozbiljno. Jedini dani kad moj auto ne možete naći fekalno označenog, su oni dani kad padne snijeg. To su oni dani kad možete vidjeti vrane kako zbunjeno kruže zrakom, jer im je poljski wc nestao iz vida.

Nema smisla prati auto u Zagrebu, ako nije garažiran. Ne razumijem ljude koji peru auto svaki tjedan, ionako je 6 dana zmazan. Kako uopće spasiti auto od ptica?
Da vežem kakve CD-e na antenu? Da kupim kakvu pticu grabežljivicu da kruži iznad mene dok vozim, pa da se ove useru od straha (doslovce) negdje drugdje? (pardon na izrazu).
Postoji li neko rješenje, koje ja ne znam?

Molim vas, recite mi da i vama auto ovako izgleda.



****
On Sunday I took an hour or more and washed my car really good.
I washed the windows inside and outside, I removed all my hair and dust (and a few gummy bears), I cleaned it around the hand brake, and cleaned just about everything.
The car looked beautiful and smelled great.
On Thursday I'll drive to the annual technical inspection, and it is a good way to remind myself to washed it once in a while.
And after I have cleaned it properly on Sunday afternoon, what I saw today morning is in the picture.

A tree apparently had sneezed on my car. Which is good, it could've been the birds.


I drive a moving target. There is no other explanation. Either there are trees, or there are birds. I can't choose, every time. Sometimes it is a surprise.

Only  days when my car is not hidden under bird's  faeces, are the days when the snow fell, and you can see  disoriented birds cruising through the air, looking for my car.
I don't see the reason to wash my car more often. Why? It will look exactly dirty as it was earlier, in 24 hours.

Is there any way to keep away birds and pollen from my car? Any suggestion? Please tell me you car has similar problems.

Broj komentara: 15 :

  1. hahahahhaha izdresirana grabežljivica hahahhahahhahahhaha umirem hahhahahhahahahhahahhaha
    zašto ne prodaju aute u boji ptičjeg dreka? onako prošarane? bili bi hit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlična ideja! nešto ko potrgane traperice. ne vidi se kad stvarno dođe šteta :)

      Izbriši
  2. bojim se da je tvoj auto stvarno meta, moj stoji vani i nikad nikad nije ovako izgledao čak i nakon 6 mjeseci ne-pranja hahaha
    možda je stvar crvene boje, moj je srebrni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. misliš da ptice i drveće vide boje? zar nije crvena boja ljubavi, i zašto oni to ne znaju?!
      ;)

      Izbriši
    2. tamnoplava je boja ljubavi, kažu :D
      kao, istraživanje je pokazalo. ili znanstvenici su shvatili. pročitah negdje....

      Izbriši
  3. strašilo na haubu :D Mi na sreću imamo parking bez drveća u blizini ali dovoljna je jedna ova naša prljava kiša pa da izgleda ko da smo se vozili kroz blatnjavu njivu -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super su kiše. opereš auto, naiđe kiša, i ko da je netko prevrtio vrijeme unazad.

      Izbriši
    2. A daj ja sam htjela napisati za strašilo :D Ili barem oko ogledala zavezati iznutra :D
      Jooooooooooj ja ću uskoro kupiti svoj prvi auto i već sanjarim kakav ću miris imati unutra i što će mi visiti oko ogledala i kakav ću imati privjesak za ključeve :D

      Izbriši
    3. prvi auto? čestitiam! :)
      oko auta imaš sto sitnica kojim se možeš zabavljati, sretno! ;)

      Izbriši
  4. Grozna sam pa sam ti napisala na fb kako sam se smijuljila tvom postu i nevoljama koje su do pred 4-5 godina bile i nase, a sad vise nisu. Kad se sjetima 'klanja' susjeda, ako su parkirali na prva 2 mjesta gdje nema krosnji, ni peluda, ni ptica s odlicnom probavom; i waiting lists za iznajmljivanje garaza i kretencina zavidnih koji bi iz puke zavisti i dosade unistavali aute u susjedstvu.
    a sad svoj auto nisam oprala mjesecima, a bas bi i mogla, bio bi vec krajnji red. Mislim da ma neke kiseline u pticjem dreku pa je bolje da se to cim prije opere, da ti se ne osteti boja na autu.
    I ovo kakanje od straha... hahahahahaha neki trikovi mozda i upale, ali ako ti pametne vrane kakaju, onda jebi ga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisi grozna :)
      meni je, ajmo reći, drago, vidjeti da jednaki problemi postoje i drugdje.
      da, ptičji drek ima nešto što uništava lak..naravno. zašto bi imao nešto od čega je boja ljepša?

      Izbriši
  5. baš si me nasmijala....ali da mislim da pticama nije moguće pobjeći, jedino staviti nekakvu plastiku na auto dok je parkiran možda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam osjećaj da mi bi ukrali plastiku prvu noć :))

      Izbriši
  6. Haha ma baš si pegula, ja mislim da je stvar u boji, ta crvena ljubavna boja privlači, ali i vidi se svaka nečistoća na njoj.
    Moj je autić srebrni i operem ga tri puta godišnje, a ne bi ni toliko trebala jer se ne vidi ništa (a i nema stabala na kilometar od mog parkinga )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je tako drago čuti da ima još ljudi koji ležerno pristupaju pranju svog auta, poput mene i tebe:)
      je, imaš pravo, vjerojatno ptice padaju na boju :D

      Izbriši

}, 10);