četvrtak, 16. travnja 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan svima! Sutra je petak, konačno petak, neradni vikend, vani je toplo i proljeće je i ja sam odlične volje već danima.
Već danima svo svoje slobodno vrijeme provodim vani, na suncu i zraku, i danas mi je došlo na naplatu i složila sam se nakon posla u krevet i spavala popodne, satima. Proljeće svake godine uvodi nesanicu u moj život, umorna sam al nikako zapsati navečer, dok mi se tijelo ne navikne na svjetlo.



Good day everyone! Tomorrow is Friday, Friday finally, and a non- working weekend, it is warm outside and it is spring and I'm in a great mood for days now.
And for days I spend almost all time outside, in the sun and fresh warm air, and finally today my body admitted is it too tired from this lifestyle and after work I slept for hours in the afternoon.
Every spring it is the same situation: the sun makes me happy and full of energy, but can't sleep in the nights, I have insomnia for a few weeks, till my body gets used to more sun then throughout the winter.

Sita sam već zimske garderobe, često u fazi da ne znam što obući, Suknja je Diadema, ima preko 10 godina, plava prugasta majica kratkih rukava i sako boje, ajmo reći, lososa. Brinulo me malo hoću li nestati u sakou te boje, ali mislim da je ok ako ispod nosim nešto u boji, glavno da nisam u bojama budera i/ili sive. Marama je crveno roza, ogromna je i da se obmotati par puta, ulov prošle godine u HMu.

I'm fed up with winter clothes, and often I'm in I don't know what to wear mode. This skirt is more than a decade old. The jacket is new.I kind of worried a bit if the color was too pale for me, but I think it goes well with bright colors worn under it. The scarf is really long and I love  wrap it around me a few times.

Ove sezone uložila sam u dvije bijele stvari: ovu "čipkanu" majicu i bijele uske hlače. Majica je super jer ide na sve ovakve kombinacije za posao. Na sve haljine kratkih rukava ili bez rukava. Broš je Micicam, dvije mace i sidro, prerijetko ga nosim. Nakit mi je u kutijama, i ako nije negdje gdje ga mogu vidjet, ostane zaboravljen predugo.

I bought two white things this season: this "lace" shirt and white skinny pants. The shirt is great for all my no sleeve- dresses. The brooch has two cats and an anchor on it, it is dear to me, but I forget about it if it is not in eyesight.

Na jedan lijep sunčan dan nosila sam kratke rukave i samt šos i velike, tirkizne narukvice. Dok sam se vratila s posla, sunce je nstalo, oblaci su došli i kiša je padala ko nespašena, ali imala sam par sati za šetnju i kratke rukave i to je bilo dovoljno za dobro raspoloženje.

On one sunny day I wore short sleeves and a mini skirt and big bracelets, and enjoyed the day. By the time the work was done, the sun was gone, clouds came and it rained, but I did have a couple of warm sunny hours to enjoy.


Prošle zime na nekom sniženju kupila sam dvije pamučne elastične minice u C&A, sivu i tamnoplavu, i ispada da su nosive u sto kombinacija. Počela sam ih nositi i na posao, s grilonkama i bluzom koja nije uvučena u suknju. Moje nove miljenice naušnice su još uvijek dobro, nosim ih i volim i živimo u skladu i ljubavi.

S obzirom da dolaze sunčaniji dani, i slike će biti vedrije i svjetlije (držim fige) idući put.
Hvala na čitanju!


Last winter I bought two cotton elastic mini skirts, and have started wearing them to work. They go well with tights and longer blouses, worn outside the skirt.
And regarding my new earrings, I can tell you they are still my favorites, and we live happy and in love.

Let's hope spring will bring brighter days for a brighter photos.
Thanks for reading!

4 komentara :

  1. Divne su mi sve kombe,a najljepsi mi je crveni sal-marama,kako digne outfit!I ja se veselim proljecu i bojama,ali eto upravo je pocela kisa:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, šalovi baš dižu kombinacije :)
      Ovdje je danas jesen. Kiša i hladno i ništa mi se ne da cijeli dan....

      Izbriši
  2. Odlične kombinacije kao i uvijek! Mene ovo vrijeme živcira, malo je toplo, malo je zima, malo sunce, malo kiša, jedva čekam da se unormali jer se osjećam ko uspavani puh cijele dane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala :)
      da, promjene vremena i na mene djeluju :(

      Izbriši

}, 10);