ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Suradnički post: Fatima


Danas mi je u goste došla  Fatima, koju možda ne znate po blogu, jer je prestala pisati.
To me nije spriječilo da ju ipak nagovorim na suradnički post :)


Zdravo svima!


Do 2013.godine sam pisala blog pod imenom Electric Anleah, pod pritiskom obaveza, manjka vremena, opće zasićenosti pisanjem i negativnih promjena u privatnom životu sam prestala s pisanjem i ugasila blog, ali me se eto Zuba još sjeća  i mami nazad u blogosferu.


Anywhoo, in real life sam stara skoro 29 godina, friško udana i radim u cookie factory. No shit, po struci sam diplomirani inženjer prehrambene tehnologije i radim kao tehnolog u tvornici biskvita i čokolade. Living the dream!
Sad, pitanja....


1.Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Koja odjeća ti čini osnovu i kako ju nadograđuješ?
Rekla bih da mi je poprilično bitna, postoje neke stvari u kojima se ne bih pojavila u javnosti i nešto u čemu se dobro osjećam mi može utjecati na raspoloženje ne čineći se nikom drugom nešto posebno. Osnova su mi hlače i košulje, jednostavne pamučne majice i kvalitetna obuća. Siva, crna, određene nijanse plave, odjeća u zemljanim tonovima i zagasite nijanse crvene i žute su mi među omiljenima. Osim powder ili blush roze sve druge nijanse mi idu na jetru.



2. Kako se oblačiš za posao, a kako za kavu/van? Koliko ti treba vremena da se spremiš?
Pošto na poslu vrijeme provodim u zaštitnoj odjeći i obući sa pokrivenom kosom, o nekom određenom stilu govora nema.


Naravno, ni nakit nije dopušten, radi sigurnosti potrošača.


Sad, voljela bih reći da to nadomještam u svakodnevnom životu van posla, ali nažalost nije istina.
Za van se oblačim jednostavno, ježim se određenih uzoraka i ako me vidite u barbie rozoj slobodno me upucajte jer je to vanzemaljac koji mi je ukrao tijelo. Ako bih ga morala opisati rekla bih da je to neki tomboy chic meets college style, ali pošto su reakcije onakve kakve ja želim, naime da odskačem od okoline sa minimalno truda, dodataka i jarkih boja, rekla bih da nešto radim kako treba.
Za sređivanje mi ne treba više od 15 minuta. I to je kada otežem.




4. Koliko često ulažeš u novu garderobu i koliko ti prosječno traje odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o projektu 33? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

U novu garderobu ulažem sporadično, živim u malom mjestu gdje je ponuda slaba, a iako su mi relativno blizu veći tržni centri nemam želje da čitav dan provedem u kupovini. Strast su mi second hand trgovine i smatram da je to jedna od najboljih stvari koje su postale mainstream. Žalim dati puno novca na odjeću i sama sam razmišljala da otpočnem sa projektom 33, ali mi fali dosljednosti da to sistematski uradim. Ovako se odjeće rješavam relativno brzo, pravilo mi je ako nešto nisam obukla u godini dana i nije uspomena, ide dalje do osobe kojoj bi moglo odgovarati. Iznimku radim sa cipelama koje stvarno pažljivo biram, ne žalim para i gledam na kvalitet. Nastojim se pridržavati nekog pravila da ako mi se nešto sviđa to koristim sada, a ne da čuvam u ormaru za neke “posebne prilike”.


5. Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto za šta si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?
Nikad ne bih obukla šljokičasto, zebrasti, ljubičasto-crni ansambl sa bijelim cipelama, inače bijela obuća mi je odbojna i jedan dio mene umire svaki put kada na poslu moram da obujem bijelu obuću.
Mislila sam da nikad neću nositi creepersice, a sada mi se jako sviđaju.

6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? 
Imam par šalova i dodataka koje sam dobila od dragih osoba, nažalost, neke od njih više nisu među živima tako da ih posebno cijenim.


7. Kako bi opisala svoj stil?  Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Šta bi promijenila, ili šta pokušavaš promijeniti?

U zadnje vrijeme me fascinira tomboy stil i dosta sam garderobu tome prilagodila. Do prije dvije godine sam htjela posjedovati što više haljina, a sada čame na vješalicama gledajući kako ih potiskuju velike muške košulje i crne traperice. Moj muž često zna reći da sam njegov “čojkić”, ili kako moj brat kaže “penzioner kojem samo još fale brkovi i štap”. Naravno, oni pojma od mode nemaju i ne shvaćaju suptilnu genijalnost mog modnog izričaja. 
Ja jesam zadovoljna sa svojim stilom, ali osobe oko mene nisu koje smatraju da sam nježna i krhka i da ne bi trebala iz suknje izlaziti. Meni nema ništa ljepše od spoja nježnosti tjelesne građe i grubosti muškog odjevnog stila. Najbolje bi bilo da vas uputim na svoju Pinterest board Want to wear it  gdje stavljam komade koje bih voljela nositi IRL.
Zimi se oblačim u slojeve, tamne boje i odjeća mi je više muškobanjasta. Ljeti preferiram široku prozračnu odjeću, zbog iskompleksiranosti izbjegavam dužine iznad koljena i ježim se preuskih sintetičkih materijala.
Sunčane naočale u blago retro stilu su obavezne.
Tipični, go to outfit za lijepe zimske dane.




8. Postoji li neko čiji ti se stil ne sviđa? Ako da, zašto?
I da i ne. Svakodnevno vidim grozno odjevanje, neukus, kič i slijepo povođenje za trendovima, ali to ne uzimam k srcu. S jedne strane, ko sam ja da ikome govorim kako da se oblači, s druge strane, ne možemo svi biti cool :D.


9. Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila šta ide s čim? Što je po tvom mišljenju loše u današnjim trendovima?


Hmm, ne kombiniram. Šminka mi je standardna, malo olovke za obrve, maskara i nekad smeđa olovka. Ako želim biti fancy stavim crveni ruž. Za izlaske još stavim eye liner, to je za mene biti dotjeran. Puder, podlogu i rumenilo ne koristim, zadovoljna sam sa svojom kožom, smatram da mi ne treba, a i sama pomisao da mi koža bude po čitav  dan pod svom silom proizvoda mi je odbojna. Vjerovatno ću nešto od toga morati ubaciti poslije 40-e. Od današnjih trendova mi se ne sviđa to što su uzele ( rospije jedne) trend sa debelim obrvama koji je započet kao dobrodošla promjena onim striperskim tankim iscrtanima i pretvorila ga u drugu krajnost gdje ide cura prema meni, a ja gledam jesu li joj ono obrve ili je zalijepila dvije gusjenice na čelo. Manje je više i make up služi da se istakne prirodna ljepota, a ne promijeni lični opis. Ali, šta ja znam, ja još ne znam čemu primer tačno služi.  




10. Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš šta imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?
Nemam pojma. Rotiraj zimsku i ljetnu odjeću na lako dostupna mjesta u ormaru, ne dopusti da imaš više od dvije stvari koje nikad nisi obukla i koje još imaju etiketu na sebi, šta god je viška pokloni, kupuj pametno i zebrasti uzorak pripada 80-im. Uvijek.


Hvala, Fatima, na odvojenom vremenu i odgovorima!

Broj komentara: 16 :

  1. fatima <3
    a ja bih te baš vidjela u zebrastom s bijelim cipelama xD
    bez šale, volim tvoj stil, mučo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zebrasti unitard, bijele cipke i ljubičasti sako. Navijam!

      Izbriši
  2. meni isto Fatima ima odličan stil :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koje iznenađenje Zubo! Pa to je naša Fatima <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel vidiš ti to, a? ;)
      dabome da je Fatima :)) jedva sam ju nagovorila, ali jesam!

      Izbriši
  4. Haha.. bele cipele.. I meni su nekako :( ali nikad ne reci nikad.. ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. zbog ovoga volim ove tvoje postove, bas mi je zao sto je ugasila blog =D , ali mozda se vrati jednom opet =D

    OdgovoriIzbriši
  6. This was a fun post! I enjoy Fatima's style. And she has such a cool job! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! Yes, she works in a cookie factory (looks cool to me too) :)

      Izbriši
  7. aww čojkić :D Kako kjut xD Fatima je preslatka u svom tomboy izdanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo joj to govorite,nikad se neće vratiti u haljine ;( ;)

      Izbriši
  8. Jao, Zubo, sto si me danas usrecila! Fatimin blog nedostaje odavno, i bas je lepo videti sta se desilo in the meantime :)
    Pa gde si, Fatima, bas je divno videti te!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da ti je sjeo sjeo post :)

      Izbriši
  9. Electric Anleah boooooook :)))
    I ja volim karirane košulje i second hand trgovine!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);