ponedjeljak, 27. travnja 2015.

Suradnički post: Martina

      Dobar dan svima, nadam se da ste se odmorili preko vikenda, ja jesam. 
      Danas mi u goste stiže Martina, s bloga Dear Skin. Martina je pristala odgovoriti na moja pitanja, pa slijedi još  jedan suradnički post :)



1. Bok! Reci nam par riječi o sebi!
      Bok! Zovem se Martina i bavim se trgovinom i administracijom. U slobodno vrijeme pišem beauty blog pod imenom Dear Skin (link)



2. Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

      Garderoba mi nikada nije bila previše bitna u životu, možda dok sam imala 20-tak godina pa sam bila željna raznih kombinacija i pratila kako se moje vršnjakinje odijevaju. Posljednjih 15 godina, volim jednostavnost i udobnost pa tako se u mom ormaru nalaze jednostavni komadi odjeće koji se međusobno lakokombiniraju i većinom od prirodnih materijala. Najčešće nosim hlače ili tajice i vrlo rijetko, skoro nikad me se ne može vidjeti u haljinama ili suknjama. Na hlače kombiniram jednostavne majice, tunike i košulje i to uglavnom jednobojne.


3. Kako se oblačiš za posao, a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  (Ovdje bi bilo super kad bi poslikala što ti je nekakav klasičan outfit, što nosiš najčešće.)
      Za posao također biram jednostavnu odjeću: hlače+majica ili tunika, na to obično nosim neki cardigan ili vestu a prilično dosadnu i monotonu kombinaciju podignem nekim detaljem poput naušnica ili ogrlice.



4. Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? ( radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

       Kao svaka žena, imam prilično stvari i obično kupujem sezonski ili po potrebi. Ne gomilam nepotrebno ili zato što je neka prilika već kupim nekoliko komada odjeće za predstojeću sezonu. Odjeća, ovisi o njenoj kvaliteti potraje od 1 do 5 godina, mada imam neke jakne i hlače već 10 godina.



        
5.Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?  

   Nikad ne bih nosila kratke suknje, preuske majice i za tose vjerojatno neću nikada predomisliti.    
   Jedno vrijeme se nisam mogla zamisliti u tajcama a sada ne mogu zamisliti kombinacije bez njih.


6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? ( poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

      Najdraži komad odjeće je sportska adidas majica u groznoj boji koju ne volim ali kako je poklon, majicu ponekad rado obučem i čuvam.


7. Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? 
    Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

     Moj stil je definitivno casual/sportski stil. Prezadovoljna sam stilom i jedino što bih promijenila da se
naviknem nositi visoke pete ali ne uspijevam baš :D



8. Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

    Ne, kako ne pratim modu i fashion tako ne mogu navesti nikoga čiji stil mi se sviđa.


9.  Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, loše u današnjim modnim trendovima?

       Moja odjeća je uglavnom jednobojna i to najviše prevladava crna, bijela, bež i smeđa boja što je lako kombinirati s nakitom i šminkom. Uz takvo oblačenje, vrlo lako podignem kombinaciju nekim jarkim ružem ili zanimljivim komadom nakita.



 10.   Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?
  
      Iskreno, nemam poseban savjet osim onog kojeg se i sama držim godinama: nakon sezone odvojiti odjeću u kutije i osloboditi mjesto za novu sezonu. Meni osobno najviše odgovara kada je većina stvari na vješalicama, tako najbolje imam uvid što imam i koliko često nosim.



 Martina, hvala ti puno na odvojenom vremenu i trudu! :)

Broj komentara: 12 :

  1. divan suradnički post....osvježiti neku jednobojnu kombinaciju nakitom je uvijek odlična stvar. Ja volim boje i uzorke, ali u isto vrijeme jako mi se sviđa elegancija tih neutralnih boja i odjevnih kombinacija....i vezano uz temu peta, mislim kako visoke pete uopće nisu bitne za stil. Ja ih nosim, ali mislim da se može biti sasvim dotjeran u nekim lijepim cipelama na nisku petu. Ima žena koje nikad ne nose pete i to je skroz u redu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se. pete su super stvar, ali zaista danas više nisu imperativ i sasvim dobro se može i bez njih!

      Izbriši
  2. Baš mi je drago što si ugostila Martinu pa da ovu divnu blogericu upoznamo i u ovom segmentu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ovi suradnički postovi :) Bravo Zubo i bravo Martina!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Zuba, hvala ti na gostovanju, bio je to pravi izazov za mene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni se svidjaju ovi suradnicki postovi!
    Ove kombinacije s nakitom and accessories su mi odlicne za putovanja. Da ne vucem okolo cijelu garderobu, lakse je spakovati malo nakita i marama ili slicno, pa kombiniraj s osnovom kako me volja. I pete, osobno ih volim gledati, a nosenje je druga stvar. Rijetko kad se nadju udobne cipele s bilo kakvom petom, pa kad ih nadjem uvijek kupim. Ali u principu ih nosim uglavnom za specijalne prilike, ne non stop. I there's absolutel nothing wrong with that.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);