četvrtak, 2. travnja 2015.

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Marijana s bloga Beauty chat room by Marijana me tagirala za ovu nagradu.
 Hvala, Marijana :)

Potrebno je napisati 7 stvari o sebi i nominirati 15 blogera. Neću nominirati, tko god se osjeća pozvanim neka slobodno napiše, a sad slijedi...(zamislite da sviraju fanfare):




7 činjenica o meni.

1. Ne posjedujem radio. Nemam ga ni u autu. Ali dok vozim, ja uvijek pjevam. Dok kuham, obično pjevam. Problem je, često mi totalno kriva stvar zapne u ušima pa pjevam reklame ili nešto što čujem u prolazu. U zadnje vrijeme se budim s pjesmom u glavi, pa ju mahnito guglam i tražim i onda ju puštam na jutjubu cijeli dan. Tako i naučim tko što pjeva i kako se zove, jer apsolutno nisam u tijeku s glazbenom produkcijom.

2. Volim glazbu. Dok sam bila mlađa, voljela sam i preferirala određene pjevače i bendove, s godinama sam shvatila i priznala samoj sebi da treba guštati u glazbi, neovisno tko ju proizvodi, pa tako moja youtube lista ima pošten presjek od klasične glazbe preko Marilyn Mansona (nije da je to neka krajnost, znam) do ruskih uspavanki i jednog od otkrića, Miley Cyrus. Koliko ta cura (mene) iritira svojim nastupima u javnosti, toliko mi paše njen glas.
Ona je moj izlazak iz comfort zone, morala sam svjesno prestati prevrtat očima na nju i pustit ju i samo slušati, i ispalo je da ima odličan, jak vokal i radi divne obrade.


3. Kad sam bila mlađa, bila sam stvarno jako pjegava. Ali to me smetalo, pa sam, čim sam došla u Zagreb na fax, otišla dermatologici i prepisala mi je gel za izbjeljivanje. Nikad mi se više pjegice nisu vratile u toj količini, sad sam samo prosječno pjegava. Nekad si razmišljam kako bi bilo da sam ih ostavila, ali bile su koncentrirane najviše ispod očiju i to je izgledalo nimalo simpatično.
Danas, kad zasja sunce, dobijem pjege posvuda. Zato postoje kreme sa zaštitom od sunca.


4. Ja zbilja jako volim kuhati i isprobavati nove recepte. Ono što ne volim je kad recept ima sto međukoraka s nekakvim nepotrebnim potezima, pa ja to malo pojednostavim. Mogla bih bez problema cijeli ručak spremiti u jednom loncu. Serviranje prekonekoliko tanjura za jednu osobu za objedom smatram rasipanjem vremena i resursa, jer to netko treba prati kasnije.
Isto tako, minimalizam koji možda nemam u garderobi je prisutan u uređivanju stola i doma: apsolutno nemam volje ni želje imati stolnjake ni zavjese, pa ih ni nemam. Nemam ni tepihe. Jednom sam gledala dokumentarac o ljudima u Amsterdamu, i tamo su stanovi bez zavjesa pod normalno, i bilo mi je tako milo vidjeti da ima još ljudi koji slično misle :)


5. Nikad me policija nije zaustavila da pušem alkotest. Zaustavljali su me zbog drugih stvari, i nekako to uvijek ispadne avantura. Jednom sam se nepropisno okretala gdje nisam smjela, oni su valjda samo čekali da to netko izvede pa su krenuli za mnom sa sirenama. No ja sam bila umorna, vraćala sam se s posla usred noći, i kad sam čula sirene išla sam im se maknuti jer sam zaključila da love nekog tamo kriminalca (koji nije ja). Ispalo je da bježim policiji pa smo jedno vrijeme paralelno vozili, da bih ja u jednom trenutku pogledala u stranu i vidjela policajca kako drži stop znak na svom prozoru i pokušava mi privuć pažnju. To je bilo zabavna večer.
Malo smo porazgovarali o bitku i svemiru, i rekli su da će me zabilježiti u neki super tajni zapisnik i ako još jednom nešto zeznem, prijavit će me.
Nisam. Nisu. Ne znam postoji li super tajni zapisnik. Živim u Hrvatskoj, ovdje je svašta moguće.

6. Ne bojim se tišine u razgovoru. Ne smatram da je neugodna i da stalno netko mora ispuštati buku.
Druga stvar je da nije sa svakim ta tišina ugodna. Volim ljude s kojima je tišina u društvu moguća.
Rađe ću sama popiti kavu nego u društvu nekog tko naglas pušta sve svoje mahnite misli.
 Što sam starija, imam sve manje tolerancije na isprazne razgovore. Cijenim svoje vrijeme. Kad netko krene drobiti gluposti, a ako ja biram bitku pa ne reagiram, obično odem na neko sretno mjesto u svojoj glavi i tamo slažem popis stvari što treba kupiti u dućanu ili sličnu bitnu listu.

7. Znate ono kad vam kažu da su šišmiši u kosi urbana legenda? Nisu. Meni se zapetljao i mahao je krilima i ne znam kom je bilo gore. Meni, valjda. Ali ne bojim se šišmiša, zanimljive su mi životinje. Ne bojim se ni zmija, poštujem ih i sklanjam im se s puta. Mislim da me životinje vole. Dolaze mi dosta blizu. Bilo bi super kad skakavci ne bi osjećali tu ljubav, pa da odlaze nekom drugom đipati po stanu. Pčele su mi super, i kad nađem neku na cesti, nosim ih do prvog grma, ma koliko on daleko bio. Često sanjam životinje, u vrlo čudnovatim situacijama. Sanjarice obično nude nekoliko proturječnih objašnjenja. Moji snovi su čudesni, da ih se barem češće ujutro mogu sjetiti. ALi vjerujem da je tako svima :)

Eto, malo sam se raspisala, ali ja zaista ne znam napisati "samo" 7 stvari o sebi.

Broj komentara: 18 :

  1. ne mogu vjerovat da sam išla slušat miley radi tebe hahahhahahha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo me natrag sa suvislim komentarom. od kad si ono preporučila melody gardot, što god preporučiš ja slijepo idem slušat.

      ni ja ne slušam radio i imam upravo impresivnu sposobnost da ne čujem radio ni u kafićima. dakle, doslovno ne čujem OSIM ako na radiju nije pjesma koju ionako znam, pa je registriram negdje u pozadini. radio ne slušam iz istog razloga iz kojeg ne gledam tv. volim kontrolu nad svojim nervnim sustavom :D
      od novije glazbe čujem samo ono što mi se preporuči, a i tu pazim od koga preporuke dolaze. ne znam sigurno 80 posto živih pjevača, niti 99,9 posto pjesama koje su trenutno hitovi. i savršeno sam zadovoljna što ne znam

      evo da ja tebi preporučim što je meni preporučeno... https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
      kad nađem nešto novo, obično opsesivno skinem cijeli album, kao i čekiram što kaže last.fm koji su izvođači slični. pa poskidam i njihove albume. na kraju možda dobijem 3 pjesme koje mi se sviđaju... ali 3 po 3, nakupi ih se :D

      nisam ni ja fan tepiha, zavjese volim jer ne volim da mi netko bulji u stan.

      a ovo sa šišmišem me uplašilo :O
      mene su godinama uvjeravali i na kraju uvjerili da je to samo mit, da nema šanse da se šišmiš zaleti ikome u glavu. i sad ovo!

      Izbriši
    2. nego, što kažeš na Miley? ;)
      sve više stvari ide na preporuku. glazba, filmovi, knjiga se bojim na preporuku, tu sam se par puta opekla, a najviše članke na netu čitam kad ih linka netko, kome je ukus već provjeren :D
      Hozier sam "otkrila" prije par mjeseci i ta pjesma je toliko dobra da ju danima nisam mogla prestati slušati. Izgleda da slušamo u istom smjeru :) hvala svejedno!
      šišmiš, žao mi je, možda je to bio neki outcast, ali se zapleo i bilo je sve ko u nekom poštenom hororu. ja sam trčala po tavanu u mraku između obješenih kobasa i šunki, s rukama iz glave, a on je mlatarao i pokušao pobjeći iz 5 kila moje, tad duže, kose. užas. mislim da je i kobasama koje su se sušile bilo strašno to gledati.

      Izbriši
    3. moram se naviknuti. mislim skinuti par pjesama i slušati je bez gledanja :D

      Izbriši
  2. Uh koliko zanimljivosti! zavidim ti što voliš kuhati....ja mrzim, ali kuham svaki dan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi moramo nabaviti neku kuharicu ili kuhara! :)

      Izbriši
  3. Ovo s policijom sam pokušala zamisliti kako je izgledalo i ful me nasmijalo.
    I kod mene nema radija ni tv, samo yt i torrent. A najradije samo tišina... valjda posljedica odrastanja u velikoj i bučnoj obitelji hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, puno naših odraslih odluka je proizvod naših djetinjstva :)

      Izbriši
  4. Ja ne bih mogla bez zavjesa/blinds ili cega vec. Volim privatnost.Ni ja bas ne slusam ovu 'current' muziku sconveyer belt ('tvornicku'), osim ako mi se posebno svidja, a to nije bas tako cesto. Muz je super sto se tice glazbe i svasta lijepoga preporuci; i sto mi jenjabolje za dosta stvari uopce nisam ni cula :-D . A vidim da si poput mene- stavim pjesmu ili album pa lupam po tome cijeli dan! Little Miss Repeat (onaj divni gumb sto stalno vrti jednu pjesmu ili album)!
    Mislim da je taj sismis bio (na)gluh ili se zaljubio u tebe i tvoj dobar glas i repertoar ;-) Tisine i razgovori...well i ja sam ista sto se toga tice. Ali volim tisinu, tako je divna i opustajuca, kao i odgovarajuca glazba u pravom trenutku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šišmiš..mislim da je zaista bio izuzetak i da se pogubio. To ne umanjuje obostran osjećaj horora :)
      Što se tiče privatnosti, zastori su mi za večer, jer me ne budi zora, i ne ulijeću mi kukci na svjetlo. Ja sam odrasla zagušena pustim zavjesama i stolnjacima i tepisima i podlošcima za sve ravno, i vidim da je moja potreba za golijim površinama posljedica toliko tekstila kroz početak života. Naravno, ovisi i kamo ti prozori gledaju i kako se ponašaju ljudi s druge strane prozora :) Ali paše mi otvoren pogled u nebo, ili u zelenilo, bez čipke između.

      Izbriši
  5. dijelim mišljenje oko zavjesa i tepiha, u potpunosti... a i kuhati volim...
    i da, ne mogu vjerovati, ali morat ću izgleda potražiti miley na you tubeu haha

    OdgovoriIzbriši
  6. You're the perfect winner for such an award! And I must agree that silence during a conversation can be wonderful. It's so much better than constantly speaking just to fill the space. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you! And yes, it can be so much more pleasant to enjoy someone's company in silence. Only, it takes two to enjoy such thing ;)

      Izbriši
  7. Ovo za tisinu tokom razgovara apsolutno se slazem. Postoje ljudi sa kojima je ta tisina nesto najprijatnije i najbolje. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Bogme, ja ne bih mogla bez radia, yt je super, ali radio je radio. :) Ovo sa policijom mi je super zabavno, verujem da tebi nije bilo, ali tačno mogu da ih zamislim. I to sa tim super tajnim zapisnikom, ne bi me čudilo da ima i naši plavci imaju nešto slično. :D Inače, vi divne blogerke ste me inspirisale da provodim više vremena za šporetom, nisam još pasionirana kuvarica, ali ide mi sve bolje i bolje. :)
    Miley je meni potpuna carica, samo dok je ne gledam. :D Obožavam ovaj Backyard Session, super je 'skinula' i Summertime Sadness, zvuči bolje od Lane Del Rey.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam uzorna vozačica, čak vozim i relativno sporo, uvijek vezana, uvijek svjetla.. i onda imam tih par događaja po kojima ispada da sam neki dasa kojeg policajci jure okolo :)
      drago mi je da si se angažirala vipe oko hrane, jest da oduzima vrijeme, ali vjerujem da je želudac zadovoljan :)
      i da, Miley ima glaščinu!

      Izbriši

}, 10);