petak, 8. svibnja 2015.

Petak u centru/ Friday in the center


Dobar dan svima, evo stigao petak, nekima je sigurno kraj radnog tjedna (blago vam se). Shvatila sam danas da uopće nisam prijavila što sam radila za Prvi maj. A za Prvi maj sam fino jela i pila.

Prošli petak provela sam u centru Zagreba. Plan je bio ići na izlet, ali vrijeme nije bilo najljepše- puhalo je i bilo oblačno- pa je plan promijenjen.
Centar je bio pun, masa turista, i baš je bila dobra atmosfera. Uz to, sve je cvjetalo (vi alergičari, znate o čem pričam).
U Masarykovoj je prije nešto vremena otvoren Potato House, za koji sam čula, uspjela drugima reći da to postoji, drugi su u međuvremenu već bili jesti a meni se nikako nisu poklapale zvijezde da dođem do njih. Do petka. E u petak sam otišla.
Potato House ima malo drugačiji izbor hrane. Imaju juhe (riblju juhu, boršč i još nešto, što nisam zapamtila), te nude pečeni krumpir u kori, u koji onda stave nadjev po vašoj želji. Ja sam jela riblju juhu, koja je bila fina, a u krumpir inače stave i maslac, pa bude kremastije. U mojoj verziji bio je krumpir s piletinom i curryem.
Taman dok sam naručivala došli su neki strani gosti, i bilo je ugodno slušati osobu koja tamo radi kako na dobrom, razumljivom engleskom objašnjava sve i pritom se šali. Ne znam jeste li imali kad situacije da slušate kako se konobari ili gazde lome na drugim jezicima da objasne stranim gostima što je na meniju. Ili sam meni, kad smo već kod toga. Negdje na staroj cesti prema moru, stali smo jednom popit kavu i na meniju, koji je bio i na engleskom i na njemačkom, pod "odojak" koji se nudio, na njemačkom je stajalo " Säugling", što je u biti dojenče. U istom bircu crno pivo nudilo se kao "black bear". Mogu se samo nadati da stranci imaju odličan smisao za humor i čitanje menija, a znam da ova moja dva primjera uopće nisu najsmješniji/najgori, ovisno kako ih uzmete. Jeste li kad naletili na takve prijevode? Sigurno jeste ;)
Sve u svemu, zaposlenici koji tečno govore engleski su zaista lijep prizor i milo zvuče ušima

Nakon jela i šetnje, kako nije bio dan za terase, kava i vino su nas čekali u Lovačkom rogu.
Meni je njihov interijer divan. Izgleda ko dnevni boravak koji bi mi se svidio u nekoj kući, i još možeš doći i popiti nešto.
Imaju duboke, udobne fotelje u koje se zavališ i guštaš, a jedan biljarski stol dobio je novi život kao stol za kavu (i učenje).
Osim toga, pored fotelje me je čekalo malo, izgrebeno ogledalo. Kako se ne poslikati kad me tako lijepo čeka?
Preporučam za sive i hladne dane, i kava im je baš dobra. Kad naručiš produljeni espresso, dobiješ baš to, a ne 6 kapi na dnu šalice.

Želim vam ugodan vikend!

Hello everybody, Friday has arrived, and probably for most of you it is free weekend (lucky you!).
I've realized today I totally forgot to post here about the May 01st and places to eat and have a coffee.

Labour Day was a non working for me, this time, and there was a plan to go to a journey.
but the weather was cloudy and windy and rainy, and as you can see in the first picture, every tree was in bloom, and if you are allergic to something flowery, then you know what I'm talking about.

So the plan for a trip was changed to a lunch and a coffee and wine in the centre.

We had lunch at the Potato House. I like the food they offer: soups (including borsch) and potatoes filled with different kinds of meats and sauces.
I had a fish soup and potato with chicken and curry. Usually they put butter in it, but since I don't eat diary products, this was the less rich version.
It was actually interesting and pleasant listening to one of the employees speaking English fluent to some foreign customers who happen to enter just about that time.
I know I'm not the only one who had the pleasure  listening waiters and waitresses trying to communicate with foreigners, and not only that, I know how menus can be translated. Once we stopped on our way to the coast, and on the menu, which was in both German and English, instead of pork there was Säugling, which means a small baby, and instead of black beer, guests were offered a black bear. It would be funny if it was only a few things, unfortunately we like to call ourselves a touristic country but have a language barrier too often.


Afterwards, we went for a walk and a coffee and wine.
There is this Jägerhorn hotel in the centre, with great coffee and the place looks like someone's living room,  I like many things in this coffee place, but mainly the atmosphere.
I also jad this tiny old mirror beside my sofa, and you should never ignore a mirror if it is there, waiting for you, at your coffee table, so of course I took a picture.

I wish you all a warm sunny weekend!

Broj komentara: 8 :

  1. Ovaj krumpir izgleda odlično, morat ću svratiti. Što se tiče kafića koji izgledaju kao dnevni boravak, ne znam zašto al jako to ne volim. Kad potonem u jednu stolicu do poda a na drugu za istim stolom sjednem ko da sam na ciglu sjela, stolići budu il preniski il previsoki, uđeš a ne znaš jesi u bircu il si nekom doma zalutao - nije mi gušt. Volim lijepo uređene kafiće al mi je već dost ovih recikliramo-sve-sa-smetlišta-jer-je-kul kafiće. Čast iznimkama, ima kafića di je puno toga DIY reciklirano i to mi je fora, al ovo kad sam nabacaju je je sad moda, nije mi nešt. Ipak, prodala bih se za kavu pa ono, možda ne bih skužila da sjedim na cigli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oj! ne sudi kafić po jednoj fotelji! ;)
      meni, na primjer, nisu dragi oni lounge bircevi, kad sjediš prenisko i ne možeš doseć kavu :)

      Izbriši
    2. ni meni. plus osjećam se ko buba švaba koju je netko okrenuo na leđa pa se ne mogu dignut :D

      Izbriši
    3. To je slučaj i s ovim foteljama, sjednem a koljena mi dodiruju bradu xD Nedo bog u suknji ić u takve kafove :D haha bubašvaba, I know the feeling :D

      Izbriši
  2. Jacket potatoes!!!! ili jacket tatties. Jaaaako popularno ovdje. Si vidjela kako pripremaju to? Volim kad je manji krumpir koji je bio u pravoj pecnici cijelo vrijeme, a ne mikrovalnoj. Znam da je teze kad si vani i kad se ne znam koliko ce imati gostiju, i koliko je vrijeme pecenja u pecnici. But it does make a difference to how it tastes.
    :-D :-D Black bear - crni medo?? Mislim da je beer. I stranih jezika i naglasaka hahahaha! Ima nekih koje sam cula ovdje koji su nerazumljivi, neke koji mi usi paraju a i neke koji su zvucali kao ovdje rodjeni, a znam da nisu. Ali Balkance sam uvijek pogodila :-D Drago mi je da kazes da se ljudi trude, jer se ne trudi svatko. Ljudi misle da se to ne primijeti, ali grijese. Muzu je uvijek drago kad se ljudi 'dole' u HR malo potrude, it shows you are appreciated as a customer. I onda se i on zeli potruditi vise i pokusa nauciti koju novu frazu ili rijec.

    I ovdje su jako popularni takvi decori- shabby chic, diy, recycled, mish-mash style. I really like it. It looks gorgeous when it's done with great taste. Just shabby is not nice at all. i teba to napravit kak treba da je prakticno za jest i pit, a ne da imam vise obroka i pica na odjeci nego u trbuhu ili da moras na prstima stajat ili se saginjat do poda. Bas sam se nasmijala i ovoj buba svabi!

    Si vidjela onaj moj post with a Little cup of Buddha i my inner dragoness....? Bas su ga cure super napravile i u stilu. imas vise fotki online i na tripadvisor.co.uk . Puno DIY - same su radile and old/ recycled stuff, but very tasteful. Mislim da bi ti se mjesto stvarno svidjelo. Plus sto imaju i dobru kavu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Značio tako se zovu u UK? Peku se u pravoj pećnici, gledala sam.
      Ma ima raznih smiješnih stvari s prijevodima ovdje, Nije to problem samo u RH, svjesna sam da jednostavno ne poznaju svi strane jezike. Problem je što prečesto ljudi žive od turizma, a potpuno su nezainteresirani za te strane goste, kao, evo vam sunce i more i što hoćete sad još i razgovarati? Zato mi je i pasalo čuti nekog, tko je ljubazan I još govori dobar engleski.

      Ovaj kafić nije chabby chic, možda tako liči po ovih par slika, ali nema tu DIY projekata :) vidi se puno truda u uređenju i nekupovanje namještaja u prvom dućanu ;)

      Tražim cijelu večer taj tvoj post, gdje je? FB ili blog?

      Izbriši
  3. Pozitivan primjer u svakom slucaju...lijepo je vidjeti malo raznovrsnosti u ponudi...a krumpire obozavam..pohvale i osoblju.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);