subota, 23. svibnja 2015.

Petak/ Friday



Oh, petak u Zagrebu.
Kiša ovdje pada od jučer, kao da ima rok trajanja pa mora ispadati sve prije isteka roka valjanosti.
Lije ko iz kabla, plus grmljavina i munje.

Petak u Zagrebu popodne znači da ne možete izaći s parkirnog mjesta, u pokrajnjoj uličici, uopće na malu, glavniju cestu.
Petak u Zagrebu znači da postoji šansa da se napokon vidite s nekim prijateljima, a onda vožnja od 15 uobičajenih minuta traje, ne zezam se, 70 minuta. To je sat i deset minuta u kolonama. Ja ne znam što se događa, nije bilo saobraćajke, ljudi su vozili ko muhe, prebacivali se u susjedne trake i vraćali se i skretali naglo i ubacivali se, što sve jako pomaže smislenom prometu. not.

Prebacila sam se na ljetno radno vrijeme, i zadnjih par dana uopće ne znam što da obučem, jer ja sam zagurala zatvorene cipele tamo duboko u špajzu i sredila stopala za period golih nogu, i spremila sam kapute i oprala jakne i ne znam što još da stavim na sebe, a da nije debela jakna, a ja to ne bih.
Pa sam jučer hodala svijetom malo prelagano obučena.

Zadnjih tjedan dana svi planovi mi se raspadaju pod prstima. Ne živcira me to, samo konstatiram. Od prošle nedjelje do sutra uključivo, svašta što sam planirala, od kina, muzeja, izleta, kava, kava, kava, šetnji, masaža, bicikla, majstora i nekih cuga, sve mi bježi. Možda me svemir testira. Očito na neke stvari trebam pričekati.

Odlučila sam ovaj vikend, kad mi svi otkazuju, pospremiti stan. Ako mi i on ne otkaže.
Danas nakon posla sam, nakon tih 70 minuta na cesti, ipak uspjela imati tri druženja za redom, što valjda nisam uspjela godinama.

Hodam ipak u gležnjačama, i baš mi je toplo nogama. Razmišljam zadnjih par dana koji je to blagoslov, moći, kad zatreba, izvući par cipela koje griju noge.

Prije mjesec dana bila sam na magnetskoj, sada su to već standardna dva MR pregleda godišnje.
Jučer sam se natjerala otići po nalaze. Malo mi je izazov podići nalaze jer se nalazi dižu u periodu 08-15.30, što se dosta poklapa s radnim vremenom prosječnog svijeta. A i Rebro je na kraju svijeta.
I iskreno, uvijek bih iskoristila slobodno vrijeme na nešto pametnije. Šetnje, Kave na suncu. Bilošta drugo.

Nekako sam se jučer natjerala, po onoj kiši, otići na Rebro. Što je dobro, jer da sam prebacila na danas, po ovom pljusku, ne znam kako bih to izvela.

Nalaz je super. Ništa novo na mozgu ni vratnoj kralježnici od prošlog pregleda. Kraći nalaz magnetske u životu nisam dobila.
Baš sam vesela. Liječničke (dobre, ali bome i loše) dijagnoze stave stvari u praviju perspektivu.

Kiša pada, proći će.
Imam deblju garderobu za ovakve meteo ispade.
MR nalaz je dobar.

Želim vam ugodan vikend svima :)




******************************

Oh, Friday in Zagreb.
The rain isn't stopping, as if there is a deadline so it has to rain it all down before it gets invalid.

Friday afternoon means you can't approach the main street from the parking lot, since all cars are on the road.
Friday afternoon in Zagreb means there is a slightly chance to get to see your  friends, you don't see often, but the drive that usually takes 15 minutes lasts 70 (seventy, yes) minutes, because there is an unexplained traffic jam.


I've switched to a summer clothes, which makes my life more complicated last few days, because I have already packed my winter shoes and and coats and have a problem with taking them on again, so I walked one day with not enough layers.

Today I'm in my winter boots, and I was thinking about the privilege I have, to have the option to have more shoes, for every situation, and I don't think I'm aware of it as much as I should.

In the last week, this weekend included, most of my plans fall apart. Trips, coffees, movies, museums, more coffees, massages, lunches, auto mechanics..you name it. Universe is telling me something, I just need to get it. It seems, I need to way for some things to happen
So, this weekend I decided to just stay at home and clean (and rest).

A month ago I had my MR exam, but only this week I finally forced myself to go and take the results.
I is complicated to get them,because the hospital is on the other side of the town, and you can take the results only in period 08-15.30 h, which is mostly working time for everybody. And I prefer spending my free time doing things that make me happy, even if it is walking in the sun and having coffee with someone, not driving 30 km to  the hospital and back.

But yesterday I forced myself, which is good, because I don't know how I would force myself today, in this rain.

The results are good. Which I knew, I feel good.
I've never received such short results before: all is as it was in last fall. My brain and cervical spine have no new lesions and the old ones rest.
This is good.
I am happy.

Medicals results that are good ( but the bad ones, too) put thing is a better perspective.

It rains, but it will stop.
I have enough clothes to be warm.
MR is good.

Have a good weekend!




Broj komentara: 17 :

  1. I ovdje kisa lije bez prestanka,a ja mrzim kisu kad je vikend!Dobro,ajde,jedino sto je dobro za poljoprivredu i za moje povrce koje sam posadila,bas sam sretna kad gledam kako mi raste:-)Inace bi morala trosit litre i litre vode dok sve zalijem.Uh,vec sam zaboravila na te zgb guzve,grozim se toga....Super za tvoje nalaze,to je najvaznije od svega!!Nadam se da ce se vrijeme ipak popraviti,da,ce ti stan otkazati i da ces obaviti sve kave,setnje,kina,muzeje i dr.sto si planirala!Uzivaj u vikendu:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, kiša je super za poljoprivredu, nadam se samo da će pasti s mjerom.
      nalazi su super stvar, ne pišem baš često o njima jer mi se iskreno ni ne da, ali dobar je osjećaj dobiti potvrdu da se osjećaš ok s razlogom :)

      Izbriši
  2. Predivna si mi na ovoj fotkici. Baš zračiš srećom :)
    Ljudi se pogube u promet čim padne kap kiše, a kako neće kad padne nešto više. Kao da voze po jajima, ufff.
    I meni je hladno. Taman sam se prošli vikend nekako natjerala da fino pospremim zimsku robu, a sad opet pola toga moram izvlačiti. Sad mi je hladnije nego zimi kada griju O:o
    Super da ti je dobar nalaz MR. I ja sam bila prije mjesec dana, ali prvi put. Nalaz nije baš dobar, ali šta se može, mogao je biti gori.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se da divno izgledaš! čestitke na dobrim nalazima :D
      u
      ivaj u vikendu!

      p.s. sad si me podsjetila da sam i ja trebala danas pospremati :'(

      Izbriši
    2. Zimzeleni cvijete, hvala.
      Žao mi je za tvoj MR, žao mi je zbog tvog nalaza, znam da se svašta zna pokazati na takvim pregledima. stvarno se nadam da, što god da ti je, neće ići na gore, za početak, i da će krenuti nabolje s vremenom.

      meni ruke šušte od hladnoće, dođe mi da se tuširam vrućom vodom svaki čas.

      Izbriši
    3. Bitchy, hvala. To me jučer uslikalo vani :)
      i da, pospremam u ciklusima. onda malo odmorim, pa dalje. tko bi rekao, tako mali stan, toliko posla..

      Izbriši
  3. A mi sad kad smo bili u ZG bas komentarisali kako nije guzva u saobracaju, i kako su svi mirni i pazljivi vozaci. A kad padne kisa, znaci kao kod nas je :) PS / Drago mi je za nalaze. Takve stvari zaista nateraju da promenis perspektivu o svemu. Kao sa kraja posta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kojim putem si ti vozila da ste sreli samo mirne i pažljve vozače? :)))
      nalazi su super vijest, slažem se. :)

      Izbriši
    2. Da, da istina je - u Zagrebu su puno mirniji i pažljiviji vozači nego npr. u Puli. To me baš jako začudilo s obzirom na količinu vozila na cesti.

      Izbriši
  4. Mrzim ovu kišu koja je i meni poremetila sve planove. Problemi sa odjećom i obućom su mi isti kao i kod tebe jer sam sve zimsko uredno pospremila!
    Drago mi je zbog nalaza, jeeeeeee <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala:)
      evo, danas je nedjelja, isto kišno vrijeme, malo pada, pa malo stane, pa ispočetka.

      Izbriši
  5. Sto manji, to vise posla, nikako dosta mjesta za your possessions. But it keeps us on our toes ;-)
    Odlicno izgledas, ovo sto te gledam po slikama, dobri nalazi su uvijek fab! Okice ti se smiju, a zube reklamiras! Neka tako i ostanu. Kad se sjetim svog posjeta Rebru pred par godina, toje labirint u kojem se lako izgubiti. Ali makar ljudi znaju sto rade, vise nego u RI.
    U UK ti nekako postoji kultura, kad su kolone na cesti za joining the road, onda se jedan pusti uci, pa jedan prodje, pa se opet jedan pusti uci, tako da se nekako to civilizirano krece puzevim korakom. I to je ako su semafori ili se promet mice , koliko toliko. ako se nis ne mice , onda drek- M25 = NATIONAL CAR PARK!! www.youtube.com/watch?v=1EBw_da7BZk
    http://www.ibtimes.co.uk/happy-birthday-m25-25-facts-infamous-motorway-239455

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mali stan, veliki stan- jednako se zaprljaju, i slažem se, više organizacijskih ideja zahtijevaju mali :)
      hvala, ja sam uglavnom nasmijana, osim na outfit slikama, tamo nekako se uvijek zaboravim nasmijati :) .
      što se tiče prometa, postoji i kod nas propuštanje sa sporedne ceste, samo ovo je bio čep, cijele ulice zakrčene, nema tko kamo propustiti. no, prošlo je, evo novi radni tjedan je već tu..

      Izbriši
  6. meni su apsolutno svi planovi propali, ali opet vikend i nije bip tako loš:)
    baš su ti slatke ove fotkice!
    Znam da se nekad nije lako otjerati otići po te nalaze, ali moramo..teško je i psihički natjerati se nekad ući u bolnicu. Ja nalaze krvi moram vaditi svaka dva tjedna, a toliko često i dolaziti u bolnicu primati biološku terapiju tako da znam kako je to:)

    neki dan sam pokisla dok sam slala svojima na hvar po neke stvari (a do grada sam išla pješke jer je javni promet u Splitu posebna priča) i od tada su mi grozni bolovi opet svakodnevnica...e tko nema neku imunološku bolest, ne znam kakva je to borba i kako je teško naći ravnotežu između toga da ne živiš u strahu, a opet da se redovito kontroliraš i paziš na sebe.

    drago mi je da su nalazi dobri, proljeće je inače teško za sve imunološke bolesti tako da je to mislim dosta dobar znak:)

    hvala na posjeti i čitamo se:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ti se isto drži ( i hvala ti!) :)

      Izbriši
  7. Cestitam na nalazima, vec odavno te citam ali nikako da ostavim trag. Ovo mi je prava prilika, samo da si zdravo :)
    Znam kako je, u Sarajevu oblaci vec danima umaraju ljude, i mene medju njima.
    xx
    majnira.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);