ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

Pogledani filmovi/ Movies I've watched recently

U zadnje vrijeme sam pogledala čak par dobrih, dobrih filmova koje mogu mirne duše preporučiti.
Jest da mi za većinu filmova treba dva dana, jer zaspem na pola ili izgubim koncentraciju/nešto treće, ali ovo su četiri filma koja su mi zaista sjela.



I've been successful lately in watching movies, and have managed to watch a few good ones in last few months. And although it takes me a day or two to watch one movie, because I fall asleep or don't have enough energy to watch it in one piece, these are the ones I have watched and can recommend.



1. Divlje priče/ Wild Tales


Divlje priče je španjolsko- argentinski film (ne znam zašto piše da je brazilski na jutjubu). Dugo vremena mi nije neki film toliko sjeo. Radi se o 6 priča, nisu povezane likovima ali radnja je slična.
Likovi dolaze u situacije u kojima gube pristojnost i hladnokrvnost i izlazi na površinu ona prava ljudska strana, dobra i loša, i svašta se izdogađa.
Film nije predvidljiv, izbjegnuo je neke mine koje bih očekivala, i na stranu svo nasilje (a ima ga), zabavan je i gledljiv, i po meni, vrlo blizak balkanskom mentalitetu, koji očito nije jedinstven u svijetu :)
Ne znam koja bi mi priča bila favorit, možda Bombaš ili zadnja, Svadba. Ako ga budete gledali, javite dojmove. Ja ga stalno preporučujem.



Wild Tales is a Spanish- Argentinian movie, that suited me so well. I must admit the characters are very similar to out mentality here, in south- east Europe ( Balkans).
It is a movie about six, not connected stories, but although the stories are not connected, the main topic is: every story has a moment where their characters had it enough, and start acting without good manners and other rules made by their society.
I can't tell which one I love the most. Probably the last, the wedding, or the bomb guy.

2. Lucy


Ništa nisam očekivala od Lucy, nisam fan Scarlett, ali ovaj film je savršen korektno odrađen, mada sama priča ima rupa i molim vas, gledajte ovo na dan kad nećete imati potrebu kontrirati ideji da ljudi koriste samo 10% mozga, jer to je baza ove priče.
Scarlett je koka koja neplanski uleti u pičvajz zbog dečka, i završi kao teklič droge, no spletom okolnosti ti paketići u njoj se prosipaju po njenoj utrobi, i kak je ta droga nešto najnovije ikad na svijetu, ona počinje koristiti sve više i više mozga, bivajući pritom lijepom i opasnom.
Zaista je gledljiv film, ok su glumci, dobra je produkcija, i vrijedno je odvajanja par sati.



I didn't expect much of Lucy, I've heard it is a SF movie, but it was actually fun. And Scarlett did well.
The story is about a girl who gets engaged in illegal business, and by accident becomes a drug carrier. Unfortunately, this drug is something new and very dangerous, and when a package get ripped inside her, the chemicals make her brain use more then usual 10% humans use. I know, I know. Just ignore the idea of brain % we use and enjoy the movie. The production is good, actors are good also, 2 hours well spent.


3. Pride

Ajme, Pride <3.
Za Pride sam čula prošle godine kad mi je frendica gledala film gore u Londonu, i bila puna dojmova.
Pride je rađen po istinitoj priči, u vrijeme Margaret Thatcher, koja je zatvarala rudnike od kojih su cijeli gradovi živjeli. Rudari štrajkaju, nemaju para za život, i od svih skupina koje im idu pomagati, tu je i skupina gejeva i lezbijki koje znaju, kako je to kad te društvo ne čuje i omalovažava i idu Londonom i prvo samo skupljaju pare, ali s vremenom odlaze u Wales gdje dolazi do sraza dvaju svjetova.
Da ponovim, ovo je po istinitoj priči. Oni su se 1984. borili za prava rudara, pod "oni" mislim na pripadnike gej i lezbijske zajednice. Ne samo to, kad je bio londonski Pride nešto vremena kasnije, i to nije bio prvi Pride, cijeli Wales je došao dati im podršku nazad, došli su autobusima, cijele familije, i hodali su s njima.
Ne samo to, zbog rudara i sindikata rudara napokon je izmijenjen zakon jer je cijeli jedan sindikat glasao za prava gej zajednice.
1984. Danas je 2015.
Dođe mi da uzmem ovaj film i idem ga pokazivati svima posvađanima u ovoj zemlji.



Ah, Pride <3
First I heard about it when my friend watched it while in London, and was thrilled.
The movie is made on a true story.
In 1984 Thatcher tried to shut down mines in UK, leaving many families and their cities without jobs.
Among other groups that helped them, there was a groups of gays and lesbians, who collected the money on the streets of London, and sent it to Welsh miners.
Not only that, they went there and gave them support. It was strange ( and funny) seeing these two worlds collide
But a few months later, when the Pride took place in London, this whole Welsh community came to London to give the support back to the people who were there for the miners. Whole families came and walked the Pride.
When gay&lesbian rights were the topic in the Parliament, the miner's union took their side and managed to change the law.
It was in 1984. Now is 2015.
It makes me take this movie, and go around my country and make people watch it, to learn a few things about solidarity and human rights.


4. The Grand Budapest Hotel


Wes Anderson ima zanimljiv um. Masa poznatih glumaca ima male i manje male uloge u ovom filmu.
Radnja je brza i lagana, dijalozi su super i zaista treba slušati što pričaju, casting mi je super.
Priča se vrti oko hotela i vlasnika hotela, oko kojeg se pletu priče. Jednom mladom piscu vlasnik ispriča povijest hotela i kako je došao do njega. I s pričom kreće akcija.
Meni je film baš sjeo. Ima onu živost koja mi je, valjda, trenutno potrebna u filmovima, nema tužnih teških priča, likovi su dobro prikazani i sve u svemu, dva sata zabave.


Da čujem tko je što gledao od navedenog? Sviđa li vam se što?
Naravno, preporuke drugih filmova su uvijek dobrodošle, hvala!



Wes Andreson has such an amazing mind. A lot a known actors took a role here. The story isn't slow, it is dynamic while explaining the story behind the owner of The Grand Hotel Budapest. And there's a story behind that story, too. It is a witty, vivid movie. Dialogues are funny and interesting. There is no boring moments, because the story just go on and on without much time without action.

Has anyone of you seen these movies? Did you like them?
Any recommendations is welcome, thank you!




Broj komentara: 36 :

  1. Gledala sam Grand Budapest i baš mi je dobar :D Wild Tales su fantastične :))) Ovaj sa Scarlet mislim da mi ne bi sjeo, ali pogledat ću Pride :)

    Preporuka baš i nemam, više ih skupljam... Zadnji dobar mi je bio Glas obitelji Belier.

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jelda da su Wild Tales dobre? :) zamisli takvu svadbu kod nas ;)

      Izbriši
    2. Svadba bi kod nas bila na svim portalima višestruko, akteri bi se pratili sljedećih godinu dana... :D

      Prva mi je bila totalno wtf, kako su se poklali.

      Nebeska

      Izbriši
    3. prva je bila u avionu. misliš na onu kad se voze u autima?

      Izbriši
  2. Ovaj Pride bi mi svakako dobro dosao, Bill Nighy is one of my favourites! Grand B jos nisam gledala, vec mi je na listi duze vrijeme. Jako sam radoznala, jer je Willem Dafoe u njemu. Wild tales sounds very therapeutic, ono u stilu Keeping Mum!
    Scarletin film...meh...ne znam bas. Ideja mi se cini interesantnom, ali em sto je ona u filmu, pa i Morgan Freeman- (svugdje njih dvoje ima, pa i u mom jogurtu i u kalodontu :-p !!), a americke filmove bas izbjegavam gledat, jer me u zadnje vrijeme jako zivciraju sa svojom muzikom i ukalupljenim sadrzajimai jednim te istim glumcima and they will all SAVE THE WORLD i svi su oni the very BEST in the world *povraca*. ...U zadnje vrijeme gledam ili samo serije (US i Kontinentalne) i citam knjige. ... izvini sto sam se malo istresla, ali pranje mozga na holivudski nacin mi vec na usi izlazi.
    Si gledala Kusturicine filmove? Crna macka, beli macor mi je jako dobar. I ovdje je jedan od popularnijih. Sto se misli u HR o njegovim filmovima, Underground i dr.?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se poptuno za Scarlett s tobom. no, kako ona u ovom filmu sve više koristi mozak, gubi emocije, i većinu filma je bezizražajna (zamisli kako izgleda Steven Seagal), što vjerujem nije lako odglumiti sliku za osobnu cijelo vrijeme. Dakle, nije koketa, nije vamp ni strastvena ni išta što mi inače ne sjeda kod nje. Freeman, da, posvuduša je, ali je zato francuski inspektor dobar ;)
      Kusturicu sam prije gledala, njegovi filmovi imaju svoju publiku na ovim prostorima, mislim da je svojim političkim istupima malo djelovao na mišljenje svog fun cluba o njemu. Filmovi su mi dobri, jesi li gledala Sjećaš li se Dolly Bell? a ove pjesme? https://www.youtube.com/watch?v=LlODh918wm0

      Izbriši
    2. Nekako mi njene crte lica idu na zivce i onda glas...ma bas mi je neprobavljiva bez nekog dobrog razloga...Ja bi radije Stevena Seagala nego nju...
      Sjecam se imena tog filma, ali nikad nisam gledala, ako i jesam, bas se i ne sjecam, jer sam bila jako mala. Hvala na linku, I vaguely remember. Tamo mi cami negdje u prasini i paucini djetinjstva u zaboravljenom kutu mozga. Nazalost, televizija mi nije bas bila dopustena kad sam bila mladja, pa tako mi neki nasi biseri nisu uopce poznati. Pogledat cu vjerovatno na you tube-u kad stignem. Lani sam tako gledala Zikinu dinastiju opet. Nema do nase balkanske filmografije :-D ...

      Izbriši
    3. ako te živcira njezin glas, poslušaj kako kasapi toma waitsa hahaha https://www.youtube.com/watch?v=D5B1HqumqcM

      Izbriši
  3. Gore navedene nisam gledala...Sama rijetko gledam filmove (a i kad gledam to su iskljucivo teske drame ili romanticne komedije), pa uglavnom pronalazim zlatnu sredinu s momkom koji voli trilere :D Zadnja dva koja smo gledali su za preporucit: Stonehearst Asylum i Gone girl. Javite ako pogledate :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Gone Girl sam već čula da je baš dobra, Stoneheart Asylum budem pogledala, hvala na prijedlozima ;)

      Izbriši
    2. jel? probat ću naći u knjižnici.

      Izbriši
  4. wild tales sam htjela gledati, ali čovjek se nije dao nagovoriti. sad ću ga prisiliti :D
    grand budapest hotel mi je dobar, a pride moram gledati jer bill nighy <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Pokacila sve na torent pa sta se prvo skine :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahaha :)
      kreni, pa javi dojmove ;)

      Izbriši
  6. Nisam gledala jedino Pride. Mogla bih.
    A Divlje priče su mi i meni na spisku filmskih preporuka koje spremam ovih dana. Odličan skup priča.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da su ti Divlje priče dobre. ja bih da je više takvih filmova, pričom bliskih stvarnom životu, manje holivudski, više stvarne.

      Izbriši
  7. ja npr. baš volim Scarlett;)
    baš sam jučer gledala jedan odličan film s njom, Under the Skin, sci-fi, mislim da je bio proglašen jedan od najboljih filmova u 2013. preporučan... a i za one koji je ne vole jer glumi alienku bez osjećaja...

    inače, ugodno me nedavno iznenadio i film "Maggie", sa Arnoldom Schwarzeneggerom u prvoj dramskoj ulozi, također preporuka:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. budem pogledala Under the Skin, ok i Maggie zapisujem, hvala :)
      meni kod Scarlett smeta kako ju non stop proglašavaju najljepšom/seksipilnijom/nešto i isfuravaju je ko vanserijsku ljepoticu, a ja tu ljepotu ne vidim, a ne mogu reći da mi je gluma fantastična. e sad, ja kužim da je i do uloga, ako joj stalno daju takve gdje je lijepa. zato mi je u Lucy bila zanimljiva, jer je drugačije postavljena uloga.

      Izbriši
  8. "neplanski uleti u pičvajz zbog dečka" :D :D :D kako sam zaroktala od smijeha, dobro da su mi maramice bile pri ruci :D
    baš to, ako zanemariš onu netočnu hipotezu na kojoj počiva film, sasvim gledljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa šta nije? tamo na početku je uvali u da-ne-kažem-šta i ostatak film Scarlett sama mora rješavati probleme.
      drago mi je da sam te zabavila ;)

      Izbriši
  9. The Grand budapest hotel mi je predivan, Pride pozitivno iznenadjenje, a Wild Tales bi mogao biti slijedeci na redu, hvala na preporuci. Zadnji film koji sam pogledala i koji mi se strasno svidio (i istovremeno me i prestrasio i rastuzio) je Still Alice, Julianne Moore mi je predobra.

    Veliki pozdrav iz Hercegovine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Still Alice, zapisujem, hvala!
      Pozdrav i tebi! :))

      Izbriši
  10. Grand Budapest Hotel, Wild Stories i Pride su me baš zainteresirali, hvala na preporuci. Ja sam od ovoga pogledala samo Lucy, nije mi bio nešto, ali opet nije ni skroz loš ipak je tu Morgan Freeman koji čini cijelu priču malo realističnijom. Ja sam nedavno gledala Avengerse i bili su mi dosta dobri, iako naravno ima i tu rupa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avengerse nisam gledala, čula sam da su dobri, ali evo, idu na listu! hvala ti ;)

      Izbriši
    2. Kingsman sam gledala jucer i nisu mi bili losi, imaju dobrih fora...eto jos jedna preporuka.

      Izbriši
  11. Bas sam trazila preporuke dobrih filmova! Super ti je blog, drago mi je da sam ga otkrila!
    Da li si zainteresirana da se pratimo na GFC-u i ostanemo u kontaktu?
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti!
      ja sam uvijek za praćenje :)

      Izbriši
  12. Great post dear, follow me on gfc and i Follow you back, kisses

    OdgovoriIzbriši
  13. Samo prvi nisam gledala a sad moram jer su mi ostali odlični pa onda vjerujem da imamo sličan ukus i da će i prvi valjati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da da da, pogledaj!
      stvarno mislim da će ti sjesti! :)

      Izbriši

}, 10);