četvrtak, 28. svibnja 2015.

Suradnički post: Josipa

Dobra večer,
večeras mi u goste stiže Josipa. Ako slučajno ne znate Josipu, ona vodi Girly Girliness blog.
Slijede pitanja!


        1. Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

Bobok svima :) Evo da se predstavim ukratko, zovem se Josipa, online ime mi je Josipa GG (GirlyGirl) i već nekoliko godina pišem na svom blogu girlygirliness. Pišem o svakakvim temama, u posljednje vrijeme sam se koncentrirala više na beauty teme ali polako uvodim raznolikosti. Inače sam profesorica povijesti i lingvist engleskog jezika.





2.     Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

Jako mi je bitna garderoba, ali ne prebitna da se opterećujem njom. Voljela bih se oblačiti i zanimljivije ali za to mi je potrebna obnova garderobe za što trenutno nemam love. Voljela bih nositi više haljinica i suknjica, ali budem pomalo :D Osnovu garderobe mi čine hlače a gore onda volim svašta kombinirati. Košulje, vestice, majice, itd.
 
 3.   Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  

Ah, jako sam sretna što mogu nešto napisati i o tome kako se oblačim za posao jer sam počela raditi prije 3 tjedna :D 
Trenutno za posao nemam neku specifičnu garderobu nego nosim bolje komade odjeće koje već posjedujem, ali svakako ću u sljedećim kupovinama više pažnje obratiti i na odjeću koja je prikladna za radno mjesto. Dakle zadnja tri tjedna sam nosila crne hlače, traperice a danas sam čak obukla i crvene traperice :D Poslikala sam nekoliko „poslovnih“ outfita pa ćete ih moći i vidjeti.

Kako radim u školi ipak je potreban nekakav dress code no on istovremeno nije prestrog, što me čini jako sretnom. Za posao biram veste, čizme, hlače, sakoić, i slično. 
Kad idem na kavu volim se obući opuštenije pa nerijetko nosim omiljene karirane košulje u kojima se osjećam najudobnije, majice s kapuljačama, i slično, ali također ovisi o mjestu na koje idem na kavu. A van u izlazak idem svakakva :D 
Tu onda volim nositi i haljinice, suknjice, ali i hlače, kako mi kad odgovara.
Što se tiče slika outfita slikala sam se slučajno samo u dane kad sam  nosila crne hlače, a inače sam taj tjedan nosila i traperice ali eto igrom slučaja (lijenosti) nisam se na te dane fotkala.




 4.    Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća?
 Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? ( radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?


Na žalost ne ulažem baš često u novu garderobu, ali pošto sam sad počela raditi i primat ću nekakvu plaću (radi se o stručnom osposobljavanju tako da nije puni iznos) ću početi svaki mjesec s uživanjem obilaziti shopping centre i dućane. 
A ono, trajnost odjeće ovisi o njezinoj kvaliteti, ali na žalost i o faktoru mlađe sestre koja voli posuđivati moju odjeću (bez pitanja jel'). Ja na to poludim jer mi onda odjeća puno brže dobije mucice i istroši se jer se češće pere. A desi se i da idem obući sako i skužim da nema jednog gumbića i onda kunem sestri sve po spisku. 

Najsmiješnija mi je anegdota kad sam sestru slučajno srela u liftu u zgradi a ona me nije očekivala tako rano. I skužim ja na njoj: moj kaput, moja majica, moje tenisice, mislim da samo hlače nisu bile moje :D Sad mi je smiješno ali onda sam ju htjela povući za kečkice :D 
A okvirno koliko imam stvari.. Eto nemam pojma, stvarno ne mogu procijeniti, ali imam najmanje nosivih stvari a najviše stvari koje su polako već za „po kući“. 
Projekt 33 bih čak i mogla odraditi jer vjerujem da imam negdje toliko nosivih stvari koje onda kombiniram u milijun kombinacija :D


 5.    Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?


Što nikad ne bih obukla.. Ne bih nosila krznene kapute i bunde napravljene od životinjskog krzna, to mi se stvarno gadi. Ali nisam nikad mislila da bih mogla nositi bundice (od umjetnog krzna ili materijala) ali sad kad vidim nešto fluffy u dućanu ponijela bih to kući.
I životinjske uzorke, nisam mislila da će mi se to ikad sviđati, a sad bih se okružila s njima. Bundica sa životinjskim uzorkom bi vjerojatno bila moja savršena bundica :D

6.   Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? ( poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Imam ih više, evo prvo mi pada na pamet plava košuljica s bijelim zvjezdicama bez rukava koju sam kupila davno u New Yorkeru za 9 kn i mislila sam da ju neću nikad nositi, a onda praktički nisam izlazila iz nje.
 Ali ipak ću se odlučiti za mušku plavu kariranu košulju koju mi je poklonio dečko a u kojoj se osjećam tako udobno i jako ju volim! Našila sam na ovratnik i nekoliko zakovica  u pokušaju da ju učinim edgy :D




7.    Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?


Hm, moj stil je onako opušten a povremeno i trashy
Zadovoljna jesam, može biti bolji i zanimljiviji, ali sviđa mi se što nosim puno boja i želim nastaviti u tom smjeru, ali istovremeno mi nedostaju neki komadi odjeće koji čine osnovu garderobe pa bih voljela još majica, vestica, haljinica, itd.



8.   Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Ne postoji nitko koga bih mogla imenovati, ali volim vidjeti kad se kombiniraju uzorci i boje za koje ne bih rekla da idu zajedno, a opet mogu izgledati super i efektno.

 9.   Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime?
 Što je, po tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

Volim nositi ogrlice i većinom ih naručujem s Ebay-a. Neko vrijeme sam bila luda za prstenjem ali me sad to prošlo. A nemam pojma, obučem što sam htjela i onda gledam ide li mi kakva ogrlica na taj outfit ili ne. 
Što se tiče šminke ne prilagođavam ju baš odjeći, većinom se šminkam neutralno tako da u biti ide sa svime. Također ne pazim niti da uparim lak za nokte i odjeću, nego jednostavno nalakiram nokte lakom koji mi se sviđa u tom trenutku. 
Dakle, nemam pravila :D Zbog tog nedostatka pravila se nekad znam super obući ali bogme imam i promašaja. Oooooo da.




10.   Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

Ja sam zadnja osoba na cijelom svijetu koja bi trebala pričati o organizaciji ormara tako da ću preskočiti savjete :D 
Moja organizacija se svodi na to da slažem majice na tri hrpe: za po doma (to je najveća hrpa :D), majice kratkih rukava koje su nosive van kuće i majice dugih rukava koje su nosive van kuće. 
Majice kratkih rukava ne spremam preko zime jer ih nosim ispod vestica. I to je to. 
Najčešće mi je ormar u natrpanom stanju pa se mama ljuti jer ga otvori i onda joj odjeća padne na glavu. Ali zašto ona otvara moj ormar, to je bolje pitanje od pitanja zašto sam ja toliko neuredna?! :D

Josipa, hvala ti na gostovanju! :)

Broj komentara: 17 :

  1. Experimenti tipa obučem sto mi se u tom momentu nosi ili svidja su I meni dobro poznati, kao I promašaji :-) hihihi! Ako je 2nd hand krzno / dlaka isto ne bi nosila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne bih, malo me frikizira pomisao da je to životinjsko.. ali nemam ništa protiv osoba koje nose takvo krzno. A cinik sam jer kupujem kožne čizme :(

      Izbriši
  2. Josipaaa ♥♥♥ :) Zgodnička u svemu ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. ja zamišljam Murkija kako je prekul za ovakve slikarije, pa leži sa strane na kauču :)

      Izbriši
    2. Murki se skita vani i nema ga ni za lijek :D

      Izbriši
    3. A zapravo se ne sjećam više, možda je i bio na kauču ali ne bi taj došao pozdraviti, lol :D

      Izbriši
  4. Josipa je tako draga cura i baš mi je drago da si je ugostila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Eto grozna sam!!! Počeo je vikend i ja mozak na pašu, ni prismrdila kompu! Idem odmah sad podijeliti :)
    Hvala na ugošćavanju :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Josipa - uvijek tako effortlessly cool! :))

    OdgovoriIzbriši
  7. kako sam ovo propustila:) Josipa je uvijek preslatka!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);