utorak, 5. svibnja 2015.

Suradnički post: Marijana

Dobro vam jutro! Ovdje je ljeto, nose se gole noge i spf kreme i ljetne majice i haljine.
Napokon :) 
Danas je u goste došla Marijana, s bloga Beauty chat room by Marijana.
Marijana je pristala odgovoriti na moja pitanja, pa slijede njeni odgovori. Uživajte! :)



1.Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

Bok svima!
Ja sam Marijana i živim u Splitu. Volim more i ne mogu se zamisliti da živim u gradu koji nije na moru. Radim u jednoj srednjoj školi. U slobodno vrijeme, između ostalog, pišem na blogu Beauty chat room by Marijana. To je samo moj kutak u kojemu ja određujem pravila i gdje se beskrajno opuštam.


2. Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

Mislim da garderoba definitivno ne čini čovjeka, posebno danas, kada je kupovna moć ljudi mala.Ja se volim se lijepo odijevati i stvrno uživam u tome. Kroz život sam prošla različite faze odijevanja, ali zadnjih par godina više pažnje polažem kvaliteti nego kvantiteti odjeće. Mislim da to kod nas žena dolazi sa godinama. Puno pažnje posvećujem kvaliteti materijala, ne volim sintetiku i ostale umjetne materijale u kojima koža ne diše. U ormaru uvijek imam par kvalitetnih crnih i tamno plavih hlača, pencil suknje, kvalitetan kaput i baloner i obavezno malu crnu haljinu. To čini bazu moje garderobe koju ovisno o prilici, nadopunim sakoima, vestama, košuljama, maramama i naravno nakitom. Po ljeti volim nositi lepršave, duge, šarene haljine.


3.Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš? 

Na poslu nemam nametnuti dress code, ali se podrazumijeva biti pristojno odjeven. U slobodno vrijeme uživam u trenirkama i tenisicama. Na spremanje ne trošim puno vremena jer uvijek unaprijed sve pripremim. Važno je biti organiziran! 


4. Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

Novu odjeću uvijek kupujem neplanski, ali biram pažljivo jer moram voditi računa o budžetu. Najslabija sam na torbe kojih imam jako puno. Mislim da se u potpunosti uklapam u projekt 33 jer za jednu sezonu i nemam više odjevnih predmeta. Po meni, nije stvar u količini odjeće koju imaš, nego kako je znaš iskombinirati. Odjeću jako čuvam, rijetko se dogodi da nešto od odjeće uništim. Svake sezone napravim reviziju svog ormara i ne, nisam hrčak koji sakuplja stvari. Tu sam jako racionalna i držim se one "što nisi odjenula dvije godine, ide van iz ormara". Odjeću koju ne nosim poklanjam prijateljicama ili odnesem u Caritas.


5. Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

Nikada ne bih obukla minicu, kratke hlače i majice koje više otkrivaju nego što pokrivaju. Tu sam konzervativna i smatram da je u mojim godinama takva odjeća neprimjerena. Dok sam bila mlađa, nisam voljela sakoe, a sada ih rado nosim.

6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? (poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Za svoju odjeću nisam sentimentalno vezana, ali zato za nakit jesam. Volim nositi srebrni i zlatni nakit koji je najčešće poklon meni dragih osoba. Ne volim imati puno boja na sebi...tamno plava, crna, siva i bijela su mi najdraže boje.


7. Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

Moj stil odijevanja je klasičan sa modernim dodacima. Na taj način svoju odjeću mogu stvarno iznositi bez da potrošim puno novaca. Zadovoljna sam načinom na koji se odijevam. Naravno, da uvijek može bolje. Ne pratim slijepo modu, znam koji mi krojevi najbolje pristaju i držim se toga. Ne volim puno
eksperimentirati kada je o odijevanju riječ. Jako mi je važno da se u odjeći ugodno osjećam i nisam spremna trpjeti radi ljepote.



8. Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Ne postoji osoba čiji mi se stil odijevanja u potpunosti sviđa, a posebno ne neka poznata osoba. Najviše ideja pokupim dok šetam gradom i razgledavam izloge dućana.


9. Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

U tome sam prava horoskopska vaga! Sve umjereno...Pažljivo kombiniram odjeću sa torbom, cipelama, nakitom i makeupom. To mi je
 jako važno. Nikada nisam izašala iz stana a da sam odjeću samo tako nabacala na sebe, po pravilu što mi je prvo došlo pod ruku. Uvijek se držim pravila "manje je više". Ne želim izgledati kao božićnje drvce, haha. Današnja moda mi se, iskreno, ne sviđa. Previše je boja i šarenila za moj ukus, a i sve mi cure izgledaju jednako odjevene, kao po nekom pravilu. Također bih naglasila da me jako nervira što je u dućanima sva odjeća prilagođena jako mršavim djevojkama. Mislim da im se na taj način šalje kriva poruka. 


10. Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

Najbolji i jedini način je da budeš jako uredna! Opet tipična vaga, haha....Svoj ormar znam složiti do savršenstva. Mislim da me ljuti neće pogrešno percipirati ako kažem da ja odjeću slažem prema bojama. Jednostavno, to sam ja! Sve mora biti na svom mjestu i u svakom trenutku točno znam gdje mi je neka torba, ogrlica, majica. Jako je praktično odjeću držati na vješalicama, nema gužvanja i uvijek je spremna za nošenje.Isto tako, držim odvojeno ljetnu i zimsku odjeću. Torbe čuvam u platnenim vrećicama koje su za to predviđene. Cipele koje trenutno ne nosim držim u kutijama sa natpisom. 




Marijana, hvala na volji i trudu za odgovaranje na pitanja!

Broj komentara: 7 :

  1. Drugačije ne bih saznala da je Marijana VAGA!!! :DDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, vidiš, ipak ima neka korist od mog bloga! ;)

      Izbriši
  2. Obožavam tvoje suradničke postove jer uvijek otkrijem neku novu blogericu, a i cure imaju stila pa me inspiriraju. Bolje ideje pokupim iz ovih postova nego s modnih blogova, a i tvoji postovi Što obući na posao još davnih dana su me privukli na ovaj blog.
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katarina, baš ti hvala:)
      Meni je jako drago i što je toliko blogerica pristalo izaći iz svoje "comfort zone".

      Izbriši
  3. I meni su odlični ovi postovi jer saznam neke detalje izvan tema o kojem gošće inače pišu. Marijana ima vrlo sličan stil meni, mada bih i ja voljela da živim na moru :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. baš je bilo zanimljivo za pročitati.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);