subota, 13. lipnja 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Divna subota je. Svi stupnjeva svijeta su ovdje, prevruće je za išta. Nakon što sam dio podneva provela u centru grada, zaključujem da do večeri nema smisla izlaziti. Možda je i vama jednako vruće, ili jednostavno chillate doma, blizu kompa ili moba, pa evo jednog outfit posta, za sve one koji imaju snage i volje čitati postove na prevruć vikend dan.


It is a beautiful Saturday here. All temperature degrees are here, it is too hot for anything. After spending a few hours in the centre, I've decided to stay at home til the evening. Maybe you're hot as well, with no will to do anything, or you're just chilling at home, so here comes an outfit post in case you still can hold you phone or scroll down the computer on such a hot day.

Jedna s hlačama. Hlače su indigoplave, platnene, nosim ih u fazama promjene kilaže (naviše). 
Imaju uske nogavice i visoke su u struku, i da ste mi prije par godina rekli da ću ikad tako nešto nositi, umrla bih valjda od smijeha. Ali hlače visokog struka su u biti dobre za one koji imaju špeka na trbuhu, jer ne reže struk u dijelu gdje je najdeblji, nego iznad, pa to izgleda zapravo dobro. Nakon ovih tamnoplavih, dosad sam uzela i jedne slične crne i jedne crvene, i sve su dobre kupovine. Ako imate vitke noge a prvo se debljate u struku, uzmite ovakve hlače u obzir. 
Ogrlica je dar prijateljice, s Tajlanda. Ogrlica je s Tajlanda, prijateljica nije :)



One with trousers. These trousers are indigo blue, I wear them in my shape shifting phases (when I get more weight). their legs are slim and the waist is high, so it is an ideal combination for people with slim legs and not so slim waist (like me). After buying these one, I've bought one in black and in red, and I have never regretted.
The necklace is a gift from my friend, from Thailand. The necklace is from Thailand, my friend is not :)

Ovdje još nije bilo toliko vruće kao danas, ali je već bilo za gole noge i sandale. Majica je obična pamučna potkošulja širokih naramenica, šos je novi, pamučno- viskozni naborani šos koji će biti, izgleda, najnošeniji komad garderobe ovo ljeto. Kupila sam ga nedavno, za 15 kuna, u H&M. Volim ta sniženja i robu na koju naletim na nekoj bezveze polici, a ispadne super kupovina.

In this picture it wasn't as hot as today, but it was warm enough for bare legs and sandals. This shirt is a basic cotton one, and the skirt is something new I bought recently on my walk through stores, it stood there, very wearable, for so much combination, so cheap ( ca. 2 EUR). I like such sales, and finding stuff that turn out to be a great shopping.
The bracelet is from Sarajevo, a couple of years ago when I went to a visit.
Ova suknja je nepoderiva, ovo je već 4 ljeto da ju nosim, divan pamuk, trpi vrućine i sjedanje po travi i betonu i svukud. Majica ima priču; jednu zimu išli smo u posjet prijateljici u London, ali ja sam se morala prva vraćati zbog posla, pa su mi druge prijateljice, koje su ostale duže gore, kupile majicu i poslale za mnom. Svijetlo siva je i udobna, ali naglasak je na rukavićima na koje je našiveno "perje" pa izgledam kao da su mi golubovi sletili na ramena. Ja samu sebe podsjećam malo na onog pjevača iz jedne klape što pjeva u kaputiću sa sličnim ukrasima na ramenima :)
Balerinke su također super kupovina, ovo im je četvrto ljeto i još su u odličnom stanju. Mogu mirno preporučiti Alpinine kožne balerinke, ishodala sam puste kilometre u njima, udobne su i ne raspadaju se. Nisam ih dosad čak ni pođonila, a većinu cipela nosim postolaru po dodatni đon, nakon prve sezone nošenja.


This skirt will outlive me, it is fourth summer that I'm wearing it, and it hasn't changed a bit. The shirt has a story: one winter a few of us went to visit a friend in London, and I was the one who had to go back first, and the rest of my friend bought me this shirt. It is soft and gray, but the special part are the sleeves, that look like they have bird feathers attached. I feel like I have two pigeons sitting on my shoulders when wearing it.
The leather flats are such a good buy, this is also fourth summer, and I really walked in them a lot.


I još jedna nova suknja. Ovo je topla žuta boja, materijal malo vuče na trenirke, ali divan je kad se obuče i ići će na sto stvari. Suknja je na lastiku, što sve više i više cijenim. U ovoj kombinaciji bio je pravi color blocking, ali mi se sviđa nositi preko ljeta sa svijetloplavim stvarima, malo za promjenu.


And this is another new skirt. It has a warm yellow colour, it looks great when worn and I think it will go well with many colours.



21 komentar :

  1. Duga suknja na prugice, starke i nakit su mi <3 , a prva kombinacija mi je fantasticna, sve u tonu, a opet uopce nije previse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto mislim da nije previše :D
      hvala!

      Izbriši
  2. Prvu kombinaciju bih ti ukrala da si bliže!
    Ja po ovim vrućinama isto nosim suknje, najčešće jeans u boji sa elastinom. Imam i par dugih suknji koje volim nositi na ravne sandale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. suknje su super za vrućine, slažem se. a duge suknje su mi otkriće, udobne su i čuvaju noge od sunca.

      Izbriši
  3. Ova suknja na pruge ti je prelepa i mnogo ti lepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ta suknja je jedna od onih stvari koje ispadnu nosive u sto prilika i uvijek dobre. hvala ti :)

      Izbriši
  4. Ogrliva tajlandska <3 Znas da ti obozavam prugastu suknju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova zadnja kombinacija - ko curica! Preslatko! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. a di si onu narukvicu pazarila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. narukvica je iz Sarajeva. Sarajevo nudi divan nakit za kupiti...

      Izbriši
  7. Meni je najdraza ova zadnja kombinacija jer sam ljubitelj boja, a ova toplo zuta suknja je prekrasna, bas po mom gustu.

    Ja volim hlace visokog struka, one plave ti divno stoje...jako dobra kombinacija za posao, a ogrlica mi se strasno dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni boje stvarno djeluju na raspoloženje, i baš me "dignu".
      hvala!

      Izbriši
  8. A super ti stoji i maksi suknja na prugice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam neki ljubitelj indigo plave, ali sad si me pokolebala jer je predivna u ovoj kombinaciji s ciklama bojom, koju obožavam. Zadnja kombinacija je ljetna, lepršava i preslatka. Savršena za vruće dane.
    Ja sam cijelo ljeto u suknjama, najviše A kroja, zbog poboljšanoj strujanja zraka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahaha lol, da, lijepo u suknjama struji zrak :))

      Izbriši
  10. ja sam ti super modela onda za ove pantalone, struka mi nepostejeceg :D
    a i boja mi se bas dopada.
    a ova narukvica sa ljubicastim kamenom mi se narocito dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala :)
      da, ove hlače su super za nepostojeći struk, super si ovo rekla :D

      Izbriši
  11. Najviše mi se sviđa prvi outfit. Indigo plava <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);