ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

Suradnički post: Amina

Dobra večer, eto stiglo nam ljeto, provela sam dan u travi, nakon radnog vikenda, gledala sam u sunce a mravi i jedna pas su mi pokušavali pojest piletinu s tanjura.
Za kraj jednog lijepog ponedjeljka slijedi još jedan suradnički post. Ovaj put surađuje Amina, bosanska blogerica s blogom Watupkizzerandb .


1.Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

Moje ime je Amina, studiram mašinstvo, već duže vrijeme, ostalo su mi samo ispiti, nisam zaposlena, i pišem blog  Watupkizzerandb (http://watupkizzerandb.blogspot.com/).


2.Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan.ili haljine i grilonke i kapute..),

U svom ormaru imam robu koju dobijem od svoje rodice, koja mi je omiljena, pa koju dobijem od drugih ljudi koji više ne nose tu robu, ili im se ne sviđa pa je meni prosljede, pa onda od brata, pa od oca i mame, tako da sve to što imam volim i drago mi je, a najmanje je tu stvari koje sam sama kupila. Tako da mi je garderoba koju posjedujem jako bitna.

Najvise nosim hlače, i uske i široke, i bilo kakvu majicu, a kad oblačim tajice onda obavezno na duže majice, ili na široke majice, da ne budem baš sva utegnuta, a ljeti volim duge haljine sa starkama, ili japankama. Ma ja mogu nositi sve u čemu se osjećam udobno  :)








3.Kako se oblačiš za posao, a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  

Nemam posao, a na fakultet volim ići u košulji ili neka majica sa kragnom i blejzer/sako, da onako djelujem ozbiljno, a kad idem van onda zavisi od toga kako se osjećam, nekad volim baš biti ekstra obučena (drečave boje, šljokice, čudni krojevi,otkačene majice tj. stvari koje privlače pozornost), a nekad samo da mi je udobno (hlače, obična majica, i vesta, ili tunika). Ali u trenerkama uzivam hodati, ići na kahvu, i na fakultet (ali samo ako imam predavanja cijeli dan, i ako mislim da je baš neozbiljno ići tako obučen na faultet). A ne treba mi puno vremena da se spremim, uvijek sam ja ta koja čeka ostale, jer prva završim sa spremanjem.


4.Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

Kako starim, sve slabije kupujem odjeću, volim ići u SH tamo uvijek nađem nešto lijepo za malo novca, a i najduže nosim ono što tamo kupim, jer baš ima posebnih stvari tamo.
Mogla bih se zamisliti u takvom projektu, bilo bi zanimljivo, jer imam puno robe, ali imam osjećaj da pola od toga ne nosim.
Skupljam odjeću, a najgore je što je većina toga u kutijama, pa nemam pregleda, naravno da se rješavam tj. prosljedim, ono što stvarno mislim da nikad neću obući, a imam neke stvari godinama, za koje uvijek kažem : ''Doći ce i tvoje vrijeme''.


5.Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

Ne mogu se sjetiti trenutno šta je to što nikad ne bih obukla. Kad sam bila u osnovnoj školi bila sam kao mali dječak, i mama me tjerala uvijek da nosim haljine i suknjice, a ja bih plakala i govorila kako neću, a sad volim duge haljine, i suknjice .
Ah da, što se tiče modnih dodataka ne volim nikako one ''pismo'' torbe. 


6.Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? (poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Mislim da je to Adidas dukserica  napravljena za Svjetsko prvenstvo u nogometu 2010 koje je odrzano u Južnoj Africi. Dobila sam je od rođaka, a on je dobio od svoje djevojke (sada i žene) na poklon. Znao je da mi se svidjela, i dao mi je. Nisam se nikad nekom komadu odjece više obradovala. I volim je kao prvog dana kada sam je vidjela.


7.Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

Ne znam kako bih ga opisala, ali sam zadovoljna kako se oblačim, neko bi rekao da nije prikladno mojim godinama, ali ne želim to mijenjati jer se oblačim onako kako se meni sviđa, i u čemu se osjećam dobro.


8.Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Pa pratim mnogo modnih blogova, i kod svakog od njih nađem nešto što mi se sviđa, ili bar dobijem ideju za neku kombinaciju, isto tako volim vidjeti lijepo obučene ljude, ili čudno obucene, i od svakog se može dobiti neka ideja za neku kombinaciju.


9.Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, lose u današnjim modnim trendovima?

Nakit baš slabo nosim, a ne znam ni sama kako kombiniram odjeću, samo se presvlačim dok mi se ne svidi to što vidim u ogledalu, volim biti fino našminkana kako god da se obučem, a nakit slabo/skoro pa nikako ne nosim. Ne sviđa mi se ono pravilo : ''Torba i obuća moraju biti iste/slične boje''.



10. Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?


I meni treba savjet, samo hlače su mi u jednom djelu ormara, majice u drugom, a ono što nosim često mi visi u ormaru, majica sa odgovarajućom vestom, spremna kombinacija, samo odgovarajuće hlače treba pronaći. =)
Ali na slikama je mali ormar u stanu ne kod kuće, i tu je samo ono što baš volim nositi .



Amina, hvala puno na odvojenom vremenu i odgovorima!

Broj komentara: 10 :

  1. Sviđa mi se tvoj stil. Ima svega i svačega, ali sve ti super stoji.
    Haljine ti osobito lijepo stoje. Ona crno-bijela suknja je predivna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, haljine joj zaista super stoje ( ali ona voli hlače! :) )

      Izbriši
  2. Svidja mi se tvoj second hand/pre-loved style. Najbolje I najneobičnije komade u mom ormaru sam našla upravo tako :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala =D ma uzivam uci u SH, makar da prekledam sta sve ima =D

      Izbriši
  3. i ja nosim puno komada koje sam dobila od drugih, nekako mi se zapravo većina garderobe sastoji ili od stvari koje sam dobila od drugih ili od onog što sam naslijedila od mame....nekako ne volim nositi što svi nose, mislim da me to odbija od kupovine u tržnim centrima.

    Odličan suradnički post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja , jos je najbolje kad sve to mozes i kombinirati, staro/ novo, od mame od rodice =D a zao mi je dati velike pare za nesto sto ce mi stojati u ormaru, a SH je zakon =D
      hvala Ivana =)

      Izbriši
    2. da i meni, draže mi je potrošiti na dobru knjigu:)

      Izbriši

}, 10);